IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Finally a warm place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Aragorn

Solitair

Aragorn
Aantal berichten : 53
Pro Infinito's : 1660000

About Me
Leeftijd: 4 Years old
Partner:
Karakter:

Finally a warm place Empty
BerichtOnderwerp: Finally a warm place   Finally a warm place Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 17:02

Mijn poten stapten in het zand. In tegenstelling tot de rest van Morgandi, was Haitan nog altijd warm, en het strand nog altijd van zand. De zon scheen, de wolken waren dun en dreven weg. De bomen rond om het strand waren hun bladeren verloren, dat was het enige dat je eraan herinnerde dat het nog steeds winter was. Ook hier.

Ik liep verder, likte het bloed van mijn lippen van mijn laatste prooi. Ik was op weg naar een riviertje, waar ik wat kon drinken. Maar dat was niet mijn enige doel. Ik was niet voor niets naar het strand gegaan; ik wilde in de Innovia, de goede roedel onder leiding van Roy, dat was wat ik gehoord had. Ik ging op een steen staan en liet een luide huil los. Ik wachtte rustig op Roy, in de hoop dat hij me ook toe zou laten. Zo niet, dan ging mijn leven toch ook gewoon verder?

-roy dus!-
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kirito

Solitair

Kirito
Aantal berichten : 493
Pro Infinito's : 1658800

About Me
Leeftijd: 3,5 Jaar
Partner:
Karakter:

Finally a warm place Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally a warm place   Finally a warm place Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:59



Mood: Happy

Words: 250

Company: Aragorn

Notes: First pack topic<3


»ƦƠƳ«

Met een grom sprong de jonge reu op een konijn, die net niet snel genoeg was om te ontsnappen aan zijn kaken. Roy was niet echt iemand die snel actie zou ondernemen, at liet hij liever aan andere over, maar aangezien er geen andere waren, was hij verplicht om het zelf te gaan doen. Hij had sinds enkele dagen een roedel onder zijn command staan, maar nog wolven die erbij wilde. Ach, die zouden wel komen, zodra het in de rondte zou gaan dat er een nieuwe goede roedel was gekomen. Maar daarbij zou hij dus ook de aandacht van de andere alfa's trekken en dus prepared moeten zijn voor eventuele aanvallen. De reu zuchtte eventjes, dit ging nog een hele klus worden.

Hij keek op toen hij een huil hem bereikte. Hij had net een hap van 't konijn gekomen, waardoor er bloed van zijn kaak af rolde. Nieuwsgierig keek hij waar het vandaan kwam, blijkbaar was de wolf bij Haitan, het gebied waar zijn roedel zich had gevestigd. Hij zuchtte eventjes, hees zich overeind en begon in de richting van de wolf te lopen.

Al snel zag hij een bruine reu staan, waarschijnlijk ook diegene die hem had geroepen. Hij nam de geur goed in zich op, zodat hij deze kon herinneren. "Hay!" zei hij op zijn vrolijke manier en ging op een kleine afstand van de reu staan. "Ik ben Roy, alfa van de Innovia roedel die zich hier heeft gevestigd. En jij bent?" vroeg hij daarna nieuwsgierig.

©odes: Sykes
Terug naar boven Ga naar beneden

 Aragorn

Solitair

Aragorn
Aantal berichten : 53
Pro Infinito's : 1660000

About Me
Leeftijd: 4 Years old
Partner:
Karakter:

Finally a warm place Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally a warm place   Finally a warm place Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:00

Al snel kwam de geur van een wolf zijn neus binnen. Aragorn stond op en draaide zich in de richting waar de geur vandaan kwam. Hij glimlachte toen hij Roy zag aankomen. De wolf was misschien een jaar of wat jonger dan hem. "Hay!" zei de reu tegenover hem op een vrolijke toon. "Ik ben Roy, alpha van de Innovia roedel die zich hier gevestigt heeft. En jij bent?" de stem van de wolf was nieuwschierig. Aragorn glimlachte en bewoog zijn kop even met respect richting Roy. "Hallo, ik ben Aragorn. Ik wil graag in je roedel." Aragorn keek hem aan, wachtend op een antwoord. Hij wist niet hoe Roy hem zou 'testen', met een gevecht, of gewoon wat vragen. Iedere wolf had daar een andere methode voor. Natuurlijk, want niet iedere wolf was ook hetzelfde. Aragorn ging zitten en keek eens om zich heen. Zou hij hier binnenkort vaker komen, omdat hij deel uitmaakte van de roedel die zich hier gevestigt had? Hij hoopte het.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Finally a warm place Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally a warm place   Finally a warm place Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Finally a warm place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A magical, warm place
» I know this place.. [Ren]
» Let's introduce this new place
» Found a new place [Ren | Renier]
» No place could stop us {Only Katherine}
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The South
 :: Haitan
-
Ga naar: