IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Morgandi Weekend [Idea]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Doen of niet doen?
Doen
Morgandi Weekend [Idea] - Pagina 3 Poll_left56%Morgandi Weekend [Idea] - Pagina 3 Poll_right
 56% [ 5 ]
Niet doen
Morgandi Weekend [Idea] - Pagina 3 Poll_left44%Morgandi Weekend [Idea] - Pagina 3 Poll_right
 44% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 9
 
Enquête gesloten

AuteurBericht

 Omega

Solitair

Omega
Aantal berichten : 296
Pro Infinito's : 1656400

About Me
Leeftijd: 4
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 20:52

Nou, om eerlijk te zijn, ik moet toch toegeven dat m'n ma er van op de hoogte is, behalve welke meeting (jaja, ik ben nog een andere meeting aan het plannen, dus ja....), maar m'n stiefpa dus nog niet, het is nog een geheim gesprekje tussen ons beide, maar m'n moeder heeft zelf gezegd dat ik zou mogen, als m'n tante zou mee gaan, maar vandaar die onzekerheid dus, 1. ik heb het nog niet aan m'n tante kunnen vragen, en 2. als m'n stiefpa er achter komt, zal ik wss van hem wel niet mogen (neem ik toch aan)

maar verder gezien dan dat, ik heb ook al het één en andere rond gevraagd en zo van de treinen en bussen, en momenteel weet ik dat de FYRA (denk ik toch) tot in Rotterdam rijdt, maar daarna weet ik dus niet meer :/ Mss dat jullie wat tips kunnen geven ivm bussen desnoods? Want ik heb het niet meer zo met treinen in een onbekend land, in grote stations :s
Wat ik verder nog kwijt wou, @Ren, is mss wel zo handig om met elkaar te reizen desnoods? Ik weet zelf ook wel dat ik niet moet verwachten een FYRA trein te kunnen pakken in Menen/Kortrijk, dus zou ik evt. een IC of IR nemen vanuit Kortrijk/Menen tot in A'pen/Brussel, en van daaruit dan een FYRA/Thalys nemen? Sws kun je me bereiken via Skype, hotmail(Vaker dan Gmail, weet niet zo goed Gmail te gebruiken), en Gmail Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Morgandi Weekend [Idea]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Morgandi op Facebook!
» Morgandi nu ook op twitter!
» A new Alise in Morgandi!
» Morgandi Feliciteert!
» Morgandi go's on youtube!!
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Out Of Character
 :: The Bulletinboard :: Ideas
-
Ga naar: