IndexPortalGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Morgandi Weekend [Idea]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Doen of niet doen?
Doen
56%
 56% [ 5 ]
Niet doen
44%
 44% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 9

AuteurBericht

Spades

Solitair

Aantal berichten : 42
Pro Infinito's : 850000

About Me
Leeftijd: 1,8 jaar
Partner:
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   wo 6 maa 2013 - 20:43

Haay daar. De kracht in meetings zit hem in het centrale ervan. En ik zou zeggen dat Rhenen vrij centraal ligt. Het is ook fijn als het niet te ver lopen is vanaf het station en/of makkelijk bereikbaar is. :3
Makkelijk bereikbaar als in zowel voor Belgen als Nederlanders, misschien dat er een rechtstreekse trein in de buurt is van de dierentuin? Is allemaal handig om naar te kijken.
Rhenen is maar 800 meter lopen vanaf het station en dat is dus wel erg handig!!

EDIT: wacht misschien op een voordelige aanbieding in de spoordeelwinkel van de NS, dat kan ook veel schelen!!
Terug naar boven Ga naar beneden

Omega

Solitair

Aantal berichten : 296
Pro Infinito's : 872800

About Me
Leeftijd: 4
Partner:
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   wo 6 maa 2013 - 20:47

@Rebec, ik denk niet dat dit zal mogen, dit 'logeren' :s
Het ligt me nu al moeilijk om te vragen om te komen dus ja...

@Sykes, zolang er een trein vanuit België rijdt, en voor de NMBS rijdt, is het voor mij geen probleem hoor, per slot van rekening heb ik toch van NMBS voor m'n verjaardag een 10-beurtenkaart gekregen, dus zo'n uitstapje kan geen kwaad, maar da's dus het probleem denk ik, als FYRA niet rijdt, dan weet ik zelf niet hoe het zal lukken om in Nederland te geraken, de thalis, mja, het is maar zeggen, maar ik ben gewoon om IC en IR treinen te nemen en dus ja, ik weet niet waar ik die zou moeten nemen, ten slotte woon ik wel in West-Vlaanderen, dus zeg maar, zo'n uurtje met de trein tot in Brussel zelf :s Kort gezegd, ik ben dus niet zo op m'n vak als het om treinen gaat, ben tenslotte een bus ganger ook hé :s
Terug naar boven Ga naar beneden

Quaed

Moderator | Solitair

Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 874602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   wo 6 maa 2013 - 20:49

Ik denk dat in Rhenen wel te doen is vanaf mij, het is iig geval een stuk dichterbij dan ergens in Noordholland ofzo ;d

`·.¸¸.·´´¯`··._.·´ {For Eternity} `·.¸¸.·´´¯`··._.·´

You wanna know me? Al you have to do is klik babe

Theme&Voice: