IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 A new beginning [Eevy]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1667600

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

A new beginning [Eevy] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Eevy]   A new beginning [Eevy] - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:04

A new beginning [Eevy] - Pagina 2 Badwolfo
(*_Eevy_*)
..G'night.


Samen liepen ze het bos weer in en kwamen uiteindelijk bij de boom aan met de uitstekende boomwortels. Ren ging liggen en maakte plaats voor Eevy zodat ze erbij kon liggen. Eevy knikte kort en dankbaar, waarna ze naast hem ging liggen. Ren wierp een plagerige op Eevy, die zij beantwoordde met een grijns. 'Je beseft toch wel dat je nu voor lange tijd met me opgescheept zit.' zei hij met een grijns. Eevy's grijns werd groter. "Ik zou niks liever willen," zei ze en vervolgde met een knipoog. Ren rekt zijn voorpoten uit en Eevy keek een keer de omgeving rond. 'Dit is echt.' zei Ren plots. Eevy keek hem weer aan. 'Ik bedoel.. Dat ik het deze keer meen.' vervolgde hij. Eevy keek hem even aan. Hij leek uit te willen leggen dat het geen spelletje meer was. Eevy knikte kort. "Inderdaad, dit is echt," zei Eevy op een kalme toon. Ren likte zijn wond schoon. Nadat hij dat had gedaan zag het er beter uit, wel zou hij lang moeten rustten. Langzaam drukte Eevy zich dichter tegen hem aan. Ze keek uit voor de wond en zorgde ervoor dat die niet pijn deed. Ze liet haar kop rustten op zijn rug. Het voelde fijn om zo dicht bij hem te liggen. Ze keek hem een keer aan, met twinkelende ogen. Ze boog zich naar hem toe en gaf hem een korte lik over z'n snuit. Een korte grijns sierde rond haar lippen. Ze drukte haar kop onder zijn kop en ging liggen. Ze sloot haar ogen en genoot van de ademhaling van Ren. Toen ze hem voor het eerst had ontmoet had ze nooit kunnen durven denken dat ze later zo bij hem zou liggen. Bij hun eerste ontmoeting had Eevy überhaupt er niet bij na gedacht dat ze elkaar nog een keer zouden zien. Ze voelde hoe haar ademhaling regelmatig werd en langzaam bij beetje. Valt ze in slaap, genietend van de warmte de Ren heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Renier

Moderator | Solitair

Renier
Aantal berichten : 950
Pro Infinito's : 1663800

About Me
Leeftijd: //3years and 7moons\\
Partner:
Karakter:

A new beginning [Eevy] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Eevy]   A new beginning [Eevy] - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 18:09




Renier



Ren wachtte best nieuwschierig haar antwoord af, hij had haar laten blijken dat hij het deze keer wel echt meende met haar. Ze zou verre van een avontuurtje voor hem zijn. Toen hij terug opkeek zag hij haar kijken, ze knikte kort en zei toen "Inderdaad, dit is echt,". Ren glimlachte even, hij vond het leuk dat zij dat ook vond. Hij boog zich even voorover en likte slordig zijn wond weer schoon, hij had geen zin om er een uur bezig aan te zijn. En als hij hem nu met rust zou laten zou er morgen al een korstje op groeien en binnen de vijf dagen zou hij nog een klein kwetsbaar litekken hebben. Een ding wist hij zeker, hij zou in de winter nooit meer onder een boom gaan staan zonder eerst te hebben nagekeeken dat er geen ijspegels aan hingen. Hij rekte zich uit en onderdrukte een luide geeuw, hij ging makkelijk liggen en keek naar Eevy die tegen hem aankroop. Haar warme lichaam drukte tegen het zijne aan, maar hij kon zien dat ze erop lette dat ze zijn wond niet aanraakte. Toen ze hem aankeek met twinkelende ogen wist hij dat ze iets ging doen, toen ze naar hem toe boog en hem een korte lik gaf op zijn snuit glimlachte hij ontspannen. Hij gaf haar op zijn beurt en tedere lik over haar kaak, daarna legde Eevy haar kop op het plekje onder zijn kop. Ren probeerde zijn kop niet te zwaar te laten leunen op die van haar en sloot zijn ogen, hij genoot van hun samen zijn. Ren luisterde de hele tijd naar Eevy's ademhaling, toen die regelmatig was geworden werd zijn ademhaling ook stil aan rustig tot hij in een diepe slaap lag.

[Topic Uit]

© Sykes
Terug naar boven Ga naar beneden
 

A new beginning [Eevy]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The beginning of a end...
» ¤Eevy¤
» [GZ] Broer Eevy.
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The North
 :: Xue Senlin
-
Ga naar: