IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Het Lucht-Je-Hart-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht

 Cicely

Moderator | Afwezig

Cicely
Aantal berichten : 953
Pro Infinito's : 1657600

About Me
Leeftijd: {{ 2 Autumns
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 20:38


Tsja, volgens mij was het al bekend dat het uit is tussen mij en mijn ex-lafaard-vriend Kevin. Maar oké. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Voor dat het uit ging wou ik eerst nog met hem praten, woensdag/morgen dus, omdat ik eerst duidelijkheid wou. Hij weet dat ik een hoop gedoe heeft, onder van alles en nog wat leid, en dus roekeloze keuzes kan maken. Maar om mijn verstand er bij te houden, had ik gezegd dat we woensdag eye-to-eye zouden praten. Eerst was het van zijn kant, oké, oké. Maar daarna vroeg hij dus weer of ik het uit maken wou, ik zei dat ik het niet wist, dat ik in de war was, en gewoon eerst moest na denken. Daarna zei hij: "Als je wilt dat ik die keuze maak? Dan zou het zijn: We gaan even uit elkaar tot de zomer vakantie. En dan zien we hoe het gaat met elkaar, en zo mogelijk op nieuw beginnen." Volgens mij heeft hij het dan toch wel uit gemaakt.
Ik haat het dat hij dit soort dingen over mij verspreid. Ik vind het oneerlijk, en dan ook nog zeggen dat ik hem bedrogen heb en stuff. Ik vind dat echt gemeen, hij zegt het dan wel via broken-heart quotes, maar ik heb hem nog nooit bedrogen, altijd op recht van hem gehouden, wat minder werd na dat hij me zeker één keer diep heeft gekwetst, en vervolgens me nog op op kleinere manieren heeft gekwetst. Ik was nog niet eens zeker of ik t wel of niet uit maken wou...
Ik voel me nu gekwetst...
Ik voel me nu zo diep gekwetst.

Wel dat het goed komt... zeker niet... hier uit blijkt wel dat hij me niet waard is, en mij ook nooit waar zou zijn + nog wat andere dingen die hij me geflikt heeft...

I hate him.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Owyn

The Dead Terrorist

Owyn
Aantal berichten : 1029
Pro Infinito's : 1663604

About Me
Leeftijd: 3,5 years
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 21:00

Okee, ik zit hier eigenlijk al best wel lang mee en wil het toch eventjes hier kwijt, gewoon omdat het er dan uit is. Je hoeft het niet te lezen, het is meer voor mezelf zodat ik het kwijt ben.

------

Sinds een tijdje geleden ben ik veel meer naar de verzorgpaardjes geweest van twee vriendinnen van mij, M en H. Die verzorgpaardjes voelen nu ook meer als verzorgpaardjes voor mij en de eigenaren ken ik ook heel erg goed. Hun noemen mij ookal een halve verzorgster. Nu zijn een aantal van die paardjes zwanger, en ik krijg heel erg het gevoel dat M me niet mee wilt hebben. H wilt sowieso niet met z'n 3en naar de pony's, omdat ze dan het gevoel heeft dan M en ik haar buiten sluiten. Okee, dat is te begrijpen dus ga ik alleen nog maar met H. Maar als ik dan gezellig over die paardjes praat, doet M altijd heel erg kortaf tegen mij. Ik snap niet goed waarom, en vroeg dat dus. Nu bleek dat ze het gevoel had dat ik alleen maar naar de paardjes wilt omdat ze veulens krijgen. Maar dat is niet waar en heb ik haar ook verteld, en na een hele ruzie en alles zijn we er toch uit gekomen en geloofd ze me. Maar ze doet nogsteeds het zelfde, en ik heb over het onderwerp 'paarden' ook niet meer met haar gepraat, gewoon puur om die ruzie uit te weg te gaan. Want ze is wel gewoon een beste vriendin van me en heb helemaal geen zin in die ruzie. Ze zegt ook dat ik een moeilijk persoon ben, wat ik nog best kan begrijpen. Maar om daar nou alle schuld op te schuiven? Ik vind het gewoon vervelend dat zij zo tegen mij doet, maar ik heb ook geen zin in alweer een ruzie. Want hoe ik het ook tegen dr zeg, hoe ik het ook breng, zij vat het verkeerd op. Dat is altijd zo. Misschien zeg ik het dan wel niet goed of weet ik het, maar ze vat het altijd verkeerd op. En H die weet niet goed wat ze er over moet denken, maar sinds die ruzie (ongeveer 3 a 4 weken geleden) ben ik ook niet meer naar die paardjes geweest, wat ik heel jammer vind. Ik denk dus gewoon dat ze niet wilt dat ik ze ook verzorg, want ze vraagt me ook nooit mee. En H doet dat wel eens, maar ook alleen als M niet kan. Ik voel me daar erg buitengesloten door, maar kan het niet zeggen. Want ik ben niet een 100% verzorger, dus dit zou nergens op slaan. Ook was 1 van die paardjes bijna bevallen en ik had geen vervoer. En de moeder van M komt prakties langs me huis, dus vroeg ik of haar moeder mij misschien dan meteen mee kon nemen. Zegt ze; 'Nee. Ik denk niet dat mijn moeder daar zin in heeft.' Dit komt dus bij mij over alsof zij er gewoon geen zin in heeft. Toen stelde de moeder van H voor, die helemaal zou moeten omrijden, om mij op te halen. Uiteindelijk is dit allemaal anders gelopen dan geplant, maar het zat me niet lekker. Ik weet niet goed wat ik hier aan kan doen, want praten is geen optie. Ik wil niet weer zo'n ruzie, want het heeft een paar dagen geduurd voordat we het hadden bijgelegd en dat was echt vreselijk. Maar het gewoon negeren en dood leuk mee gaan naar de paarden kan ik ook niet. Want ik wil niet ergens zijn waar ik niet geliefd ben, waar mensen eigenlijk niet willen dat ik er ben.

-------

Ik vond het fijn om dit hier neer te kunnen zetten, je hoeft er niet op te reageren als je dat niet wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Aeris

Founder | Solitair

Aeris
Aantal berichten : 1498
Pro Infinito's : 1668000

About Me
Leeftijd: 3
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 18:34

Buuuuuuuuuuh, ik kan ook nooit wat goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Cicely

Moderator | Afwezig

Cicely
Aantal berichten : 953
Pro Infinito's : 1657600

About Me
Leeftijd: {{ 2 Autumns
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 19:07

Katherine schreef:
Buuuuuuuuuuh, ik kan ook nooit wat goed doen.
Jawel Kim, sommigen zijn gewoon te blind omdat te zien *hug*
Trek je er maar gewoon niks van aan, want wat jij doet is super (:
Terug naar boven Ga naar beneden

 Rai

Administrator | Solitair

Rai
Aantal berichten : 780
Pro Infinito's : 1659601

About Me
Leeftijd: 3 years of crap
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 22:06

Kimmyy||
Sweetie, je doet het geweldig, alles. Je bent echt super, dus sweet trek je niets van iemand of iets aan ja...
ben er voor je, je kan alles tegen me kwijt..
Love yous x
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1668201

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 14:03

Echt waar, doe niet zo kinderachtig en stom, je bent gewoon zo jaloers en arrogant dat je niet wilt toegeven dat je met foute dingen bezig bent!
Echt laag van je hoor! Gedraag je eens volwassen, je bent nu echt een kleuter van 4!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Cicely

Moderator | Afwezig

Cicely
Aantal berichten : 953
Pro Infinito's : 1657600

About Me
Leeftijd: {{ 2 Autumns
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 14:05

Sup, Sykes?? ;o
*hug*
Terug naar boven Ga naar beneden

 Liv

Solitair

Liv
Aantal berichten : 13
Pro Infinito's : 1623200

About Me
Leeftijd: 5 months, beat that bro.
Partner:
Karakter:

Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 29 apr 2013 - 12:29

Mweh, de laatste tijd gaat het weer lekker tussen mij en mijn ouders. Alsof ik van een hele andere planeet af kom dan hen. Altijd krijg ik om de meest nutteloze dingen ruzie, en dan voornamelijk met mijn vader. Maar ik kan me ook zó aan hem irriteren! Grr.. >.<
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het Lucht-Je-Hart-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Onzin Topic
» Het Na-Twaalven-Topic
» In Character Topic
» Het foto topic
» Het algemene sport topic
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Out Of Character
 :: the Nonsense :: Chatting
-
Ga naar: