IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Het algemene sport topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1649200

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Het algemene sport topic Empty
BerichtOnderwerp: Het algemene sport topic   Het algemene sport topic Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 18:55

Zit je op een leuke sport? Of droom je er over om op een sport te gaan, maar weet je niet welke? Of misschien heb je wel iemand die je grote sport voorbeeld is... Praat er hier over, stel je vragen over wat leuke sporten zijn, of misschien weet iemand wel iets over de sport die jij doet met wat jij niet weet.
Hier kan je lekker over sporten praten.

Je kan hier foto's dumpen over de sport die jij doet - van je zelf, maakt niet uit. Je kan hier verslagen neer zetten over bijvoorbeeld hoe lang je dit keer hebt hard gelopen of je record opdrukken, maakt niet uit!

Praat er lekker over!
Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1665402

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Het algemene sport topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene sport topic   Het algemene sport topic Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 21:04

Mag ik ook zeiken over mijn sport :'D

Zo ja, lees dit ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1649200

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Het algemene sport topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene sport topic   Het algemene sport topic Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 21:20

@Isa,
You know, je kan beter niet van je sport af gaan, of beter gezegd, je laten verjagen. Negeer ze gewoon.

Ik zelf zit op karate, vrijdag training is zo leuk, zo awesome, enkel zitten daar ook kleine kinderen jonger dan twaalf, en ik zelf ben zestien. Ze zijn strong irritant en rennen en spelen in plaats van dat ze serieus met karate bezig gaan. Maar ook zijn er junioren gewoon bij, niet heel veel, maar genoeg. Kort om, hou je bezig met je eigen generatie en negeer de jonkies onder jullie.

______________________

Dan nu over vandaag. Ik zelf zit op Karate en heb een maand geleden ongeveer mijn eerste examen gehad, gehaald natuurlijk, en nu mag ik mee doen aan vrijdag-training, gevecht training dus. Dat is zo leuk! Ik leer er echt heel veel. Enkel is t wel fucking pijnlijk. Ik zelf ben dus witte band, en ik moest vandaag de hele dag tegen de hogere banders - van de junioren (12+) maar de meesten zijn rond de 15/17, maar die waren allemaal hoger dan de blauwe band (Wit, blauw, geel, groen, bruin, en daarna komt zwart, maar dat is onze Sensai - leraar - en daar hoeven we echt niet tegen de sparren) maar al die hoge banders hebben zo veel gevecht ervaring, en ik heel weinig. Maar ik leer er wel van, enkel komen die klappen allemaal hard aan... But I like it.
Eerst ging ik dus tegen een meisje sparren met halve bruine band. Dat ging wel oké, ze hield er duidelijk rekening mee dan ik nogmaar witte band heb. Daarna ging ik tegen mijn vriend, ook halve bruine band (hij is zo lekker sterk <3), hij hield daar duidelijk niet rekening mee, maar t was wel leuk - ook al kreeg ik amper de kans hem een klap terug te geven xD. Het gevecht daarna was ook niet zo heftig, enkel is hij zo lang en tenger dat ik amper bij hem kon komen, ook hij had halve bruine band. Daarna ging ik tegen nog iemand met de halve bruine band, maar dat was zo erg! Hij was zo sterk en snel, ik gaf hem ook wel flinke klappen terug voor mijn doen, maar hij sloeg me letterlijk gewoon duizelig, en schopte zo snel dat ik ze niet eens kon verdedigen, dat was écht pijnlijk, maar ik weet nu wel waar ik op moet rekenen tijdens een echte toernooi, maar dan rond mijn band. De gevechten er na gingen wel stukken makkelijker, ook al was ik door dat ene gevecht dood moe xD
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1649200

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Het algemene sport topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene sport topic   Het algemene sport topic Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 22:55

*DP, but for once I don't care x3*

Well, ik barst van de zenuwen, why? Nou ik heb morgen mijn eerste échte toernooi. Dan moet ik dus écht vechten, écht hard stoten en écht hard schoppen. Ik mag dan letterlijk kei hard naar het hoofd schoppen... Maar dat is het ergste nog niet... Maar kan ik de klappen die ik terug krijg wel handelen?
Mijn verdediging is echt belabberd slecht. Aanvallen, slaan, schoppen, er in buiken, allemaal geen probleem, klappen ontvangen, tot nu toe geen probleem geweest. Me zelf verdedigen, gigantisch probleem. Het enige wat ik wil tijdens een gevecht is uitschakelen, maar daar door vergeet ik me zelf helemaal.
Well, ik bars van de zenuwen en echt... Heb er zin in, maar schijt tegelijk in mn broek ;-; Well, ik zie wel hoe t gaat, misschien komt de verdediging wel uit zich zelf x'3
Terug naar boven Ga naar beneden

 Aeris

Founder | Solitair

Aeris
Aantal berichten : 1498
Pro Infinito's : 1666000

About Me
Leeftijd: 3
Partner:
Karakter:

Het algemene sport topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene sport topic   Het algemene sport topic Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 15:10

Ik zit erover te denken om na als ik het voor mekaar krijg te gaan sporten, omdat ik toch wat kilootjes kwijt wil. n.n
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Het algemene sport topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het algemene sport topic   Het algemene sport topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het algemene sport topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het-Waar-Woon-Jij-Topic
» Het foto topic
» Het Onzin Topic
» Het Na-Twaalven-Topic
» In Character Topic
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Out Of Character
 :: the Nonsense :: Chatting
-
Ga naar: