IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Q-Q-Q-Quinty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Dwyer

Solitair

Dwyer
Aantal berichten : 75
Pro Infinito's : 1658400

About Me
Leeftijd: 3 Years
Partner:
Karakter:

Q-Q-Q-Quinty Empty
BerichtOnderwerp: Q-Q-Q-Quinty   Q-Q-Q-Quinty Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 14:26

Q-Q-Q-Quinty Avenged-sevenfold-Favim.com-233613

Hallo daar mensen :'3

Wie ben ik;
Mijn naam is Quinty. Ik ben 17 jaar oud en woonachtig in Maastricht. Ik leef hier samen met mijn ouders en twee katten, Lodewijk en Marie-Antoinette.

Hoe zie ik eruit?
Ik ben een meisje van 1.89m lang en weeg tussen de 75 en 80 kilo, denk ik. Heb ongeveer een half jaar niet meer op de weegschaal gestaan, dus tja... xD Correctie; ik weeg dus 72 kilo xd
Ik heb donkerblond haar met een rode gloed als ik in de zon loop :3 het hoort te krullen, maar door de zwaarte van mijn haar lukt dat niet xD
Uhm.. Ik heb blauw/groene ogen en zie er verder redelijk normaal uit xD Ik loop met een gebogen rug, is niet goed dat weet ik. Ik draag een bril, had ooit een beugel en heb in elk oor 1 gaatje zitten.
Qua kleding, well, laten we het erop houden dat ik atm een beetje richting het alternatieve ga.

Wat doe ik graag?
Ik doe nu al 10 jaar aan klassiek ballet, aangezien ik ertoe gedwongen word. Ik ga proberen zo snel mogelijk te kappen.
Ik bewerk graag dingen met Photoshop. Ik lees en schrijf graag. Een creatief persoontje dus.
Verder vind ik het leuk, nou niet altijd maar meestal wel, om andere mensen te helpen met hun problemen.
Ik vind het geweldig om lol te maken met vrienden, of gewoon te chillen. En muziek luisteren of course, I need music D:
Serie's zijn mijn lust en mijn leven xD. Ik doe een poging om elke avond minimaal 1 episode te kijken <3
Mhm .. Ik werk, like 3 avonden in de week. En ondanks dat het maar vakkenvullen is, is het wel ontzettend gezellig <3
Ik. Game. Deal with it. Ik ben een echte girl-gamer :') Atm speel ik vooral Skyrim, maar ook Darksiders & Fable. En stiekem ben ik een huge Zelda fan *stare*

Wat haat ik?
Bepaalde mensen, maar dat is meer persoonlijk. Voel je dus niet aangesproken.
Uhm... Ik haat school, zoals iedereen xD. Ik zit in mijn eind examenjaar, dus is het hard trekken om het jaar te halen.
Ik kan niet tegen mensen die vooroordelen hebben, of homophobia hebben [aanstellers >w<]. In mijn ogen is iedereen gelijk. Buiten huppelkutjes, al mag ik dat niet zeggen xD.
Ook mensen met een te groot ego//eigendunk staan bij mij niet echt goed ...
Oh, en pesters. Omdat ik zelf jaren lang gepest ben ...

Waar hou ik van?
Chillen met vrienden, muziek luisteren, grappen maken, serie's kijken, schrijven, photoshop. een poging doen om Japans te leren xD.
Eigenlijk alles wat hierboven staat :']

Heb ik problemen?
Jammer genoeg wel. Ik ben hypermobiel. Of te wel, mijn gewrichten zitten te los. Hierdoor verslijt het kraakbeen, datgene wat het soepel houdt, sneller dan bij normale mensen.
Daarnaast ben ik dyslectisch. Hierdoor is mijn spelling//grammatica niet echt het aller beste. Ik probeer er zo veel mogelijk rekening mee te houden en gebruik het totaal niet als excuus.
Als laatste, wat niet echt een probleem is maar goed, ben ik veel te perfectionistisch. Wat vooral naar voren komt bij mijn manipulaties. Ik zie de kleinste foutjes en wordt dan pissig omdat ik het niet kan veranderen xD

Was dat het?
Ja, verder heb ik weinig te vertellen. Al zijn vragen natuurlijk wel welkom.
Ik kan af en toe wat aangebrand reageren, mijn excuses daarvoor. Mijn leven loopt niet helemaal op rolletjes en ik word meer gebroken dan dat er worden geheeld. It's not you, it's me <3

xQuinty
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1659001

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

Q-Q-Q-Quinty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Q-Q-Q-Quinty   Q-Q-Q-Quinty Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 17:24

Welkom Quinty :3
Nice yo see you here too :3
Hopelijk mogen Quinn en Nathan elkaar nog eens vaak in de RPG zien, gnagna.

XX
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1658202

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Q-Q-Q-Quinty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Q-Q-Q-Quinty   Q-Q-Q-Quinty Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 18:40

Eyy Quinty
Leuk om je hier te zien ;D
Hopelijk kom ik je nog een keer tegen in de Rp

xx
Terug naar boven Ga naar beneden

 Dwyer

Solitair

Dwyer
Aantal berichten : 75
Pro Infinito's : 1658400

About Me
Leeftijd: 3 Years
Partner:
Karakter:

Q-Q-Q-Quinty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Q-Q-Q-Quinty   Q-Q-Q-Quinty Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 20:22

@Sykes; Dat zeker! x'D
@Isa; Perhaps, perhaps :')

Thanks anywayz~
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Q-Q-Q-Quinty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Q-Q-Q-Quinty   Q-Q-Q-Quinty Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Q-Q-Q-Quinty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Out Of Character
 :: the Real Life
-
Ga naar: