IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Lobbes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Lobbes

Solitair

Lobbes
Aantal berichten : 4
Pro Infinito's : 1634400

About Me
Leeftijd: 2 years
Partner:
Karakter:

Lobbes Empty
BerichtOnderwerp: Lobbes   Lobbes Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 16:13




General

Name: Lobbes
Meaning name: grote vriendelijke reus.
Gender: Male
Age: 2,5 years old
Parents: I wish I knew were they were. But now it’s Alya.
Siblings: I don’t know maybe
Partner: Love is trust. I don’t have trust so I don’t have love.
Pups: 0
Belief: goed /neutraal

Inside

Lobbes is een wolf die erg nieuwsgierig is en het gevaar niet ziet. Hij is erg vriendelijk en zal niet snel vechten maar als je hem kwetst of iemand onterecht pijn doet zal hij wel in actie komen. Lobbes is een rustige wolf en ziet alles. Lobbes is een harde werker alleen het doorzetten heeft hij moeite mee. Hij wil alles in een keer goed doen en wordt geïrriteerd als het hem dan niet lukt. Lobbes is gewoon een Lobbes en dat straalt hij in alles uit.

Outside


Lobbes heeft een zachte gladde vacht met veel verschillende bruintinten. Hij heeft gele ogen waar hij de kleinste details mee kan zien. Zoals zijn naam al zegt is Lobbes een grote wolf, hij staat hoger op de poten dan de meeste andere wolven en dit helpt hem met springen. Lobbes is een wolf die overal bovenuit torent en bij de pups maakt hij hier ook gebruik van. Ook is hij een hele slanke wolf met veel spieren. Lobbes zal ongeveer 50 kg wegen met een schoft hoogte van 1,65.

History

Vogels zongen alsof hun leven ervan af hing, herten hupste vrolijk rond zelfs de bizons waren gelukkig. De koude stille grasvlakte werd een zomers paradijs overal stonden rode, witte, groene en zelfs meerkleurige bloemen. De bomen kregen knoppen en de zon scheen steeds hoger. Dieren waren zich aan het voortplanten ze voelde zich vrij. Deze prachtige genaamde lentedag werd er een bruine wolven pup alleen wakker. Hij zag niemand om hem heen en dacht: hoe kan dit ik hoorde duidelijk stemmen toen ik mijn ogen nog niet open kon krijgen. Mensen riepen naar me en zeiden dat ik er eindelijk was waar zijn die stemmen? Het kleine dier kon niks, opstaan lukte niet en kruipen kostte te veel moeite hij lag daar maar. ‘s avonds kreeg het dier honger en wou eten hebben hij begon met alle kracht nog een huil de lucht in te gooien. Niemand kwam de pup was bang heel bang. Na een uur hoorde hij voetstappen iemand liep de grot in en hij hoorde ineens een stem. Het was niet dezelfde stem als die hij eerder had gehoord het was een zachtere stem met meer liefde in de toon. Er kwam een prachtige sneeuwwitte wolvin binnen met knal blauwe ogen die haar gevoel benadrukte. Ze liep naar de pup toe en vroeg wie hij was hij gaf als antwoord: dat weet ik eigenlijk zelf ook nog niet. De vrouw lachte maar haar ogen vertelde hem dat ze schrok ook al zei dat ze voor hem zou zorgen. Hij was bang dat ze hem niet wou verzorgen want haar ogen gaven niet de indruk dat ze op een klein breekbaar wezen zat te wachten. Toch nam de vrouw de wolf mee en werd zijn nieuwe moeder. De vrouw scheen Alya te heten en ze was een wolf die helemaal voor zichzelf zorgde. Hij had respect voor haar. Alya gaf de pup de naam Lobbes omdat de wolf zo groot was en een en al rust uitstraalde. Lobbes had veel vragen waar Alya nooit antwoord op kon geven. Maar Lobbes groeide goed op hij leerde hoe hij moest jagen en wie hij wel en niet te vriend moest houden. Na een aantal maanden vroeg hij aan Alya hoe oud ze eigenlijk was en ze vertelde hem: ik ben er nog totdat jij oud genoeg bent om zelf weg te gaan. Meer zei ze niet en het onderwerp was een soort van taboe. Lobbes leerde veel wolven kennen en kwam erachter dat geen enkele wolf zo lief was als zijn moeder Alya. Hij wist dat Alya niet zijn moeder was maar zo voelde het wel en omdat zij de eerste was die hij zag waren ze aan elkaar gebonden. Toen het na een jaar steeds slecht met Alya ging begon Lobbes zich zorgen te maken hij wou haar nog niet verliezen maar het gebeurde wel. Na een aantal dagen zei Alya tegen hem dat hij op zichzelf moest letten en at ze zielsveel van hem hielt. Ze zou altijd bij hem blijven in zijn hart. Hij moest van haar zijn roedel gaan zoeken dan zou hij niet meer alleen zijn. Na deze wijze woorden viel de sneeuwwitte wolf in een slaap waar ze nooit meer uitkwam. Lobbes hart was gebroken, hij was nu echt alleen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lobbes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Game Related
 :: the Characters
-
Ga naar: