IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Let me feel your skills, Youngster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Roman

Solitair

Roman
Aantal berichten : 100
Pro Infinito's : 1635600

About Me
Leeftijd: 3 Years and 6 months of a hell
Partner:
Karakter:

Let me feel your skills, Youngster Empty
BerichtOnderwerp: Let me feel your skills, Youngster   Let me feel your skills, Youngster Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 20:40

Het verlaten mensen gebied was toch wel een standaard gebied waar Roman te vinden was. Nog niet lang geleden had Roman twee apprentices aan de haak geslagen. Cyndar, een Jaarling, en Zed, een pup. Roman had bij Chengbao afgesproken met Zed, een verlaten kasteel, hier en daar waren er dingen kapot, maar voor de rest was de kasteel nog in prima stand. Dit leek hem een perfecte plek voor wat conditie training, en hoe je moet ontsnappen als je in een krappe situatie zit. Want je kan niet elke wolf aan, en soms heb je geen keus dan dat je moet maken dat je weg moet komen, zoals bij beren of andere grotere roof dieren. Roman liep richting de poort van het kasteel en ging daar zitten. Hij sloeg zijn dikke zwarte staart tegen zijn massieve zwarte lijf aan en wachtte op de pup.

OOC: &Zed~
Terug naar boven Ga naar beneden

 Zed

Solitair

Zed
Aantal berichten : 65
Pro Infinito's : 1617200

About Me
Leeftijd: 3 months
Partner:
Karakter:

Let me feel your skills, Youngster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me feel your skills, Youngster   Let me feel your skills, Youngster Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 12:56

Met stevige pas was de zwarte pup onderweg naar Chengbao. Roman had hem gevraagd om naar daar te komen. Toch raakte hij al heel gauw afgeleid door een konijn. Met alle sluwheid die hij bezat, en ja dat was op het niveau van een spion, ging hij er achter aan. Die dude kon wel wachten. Oké, het was een heel dom zich hoe hij hier nu liep. Echt wel. Zo nu en dan zag je zijn kop eens boven de struiken komen, als hij bijvoorbeeld over een omgevallen boomstam sprong. Op zijn tocht trok al gauw een heel andere geur zijn aandacht. Met zijn kleine puntige oren gespitst liep hij richting een hol en daarin vond hij toch een voedzame maaltijd. Een baby konijn, waarschijnlijk achtergelaten door zijn ouders. Zonder enig teken van spijt of zo rukte hij het konijn uit het hol. Meteen zette het kleine beest het op een lopen, maar door dat het nog niet de skills had om echt snel te gaan was het al heel snel afgelopen met het beest en kon hij lekker wat eten.
Voldaan en met bebloede bek kwam hij trots aangelopen bij het kasteel. Meteen vond hij de wolf die hij moest hebben. Roman viel op met zijn grootte en alles, maar hij zelf was voor een pup van een paar maanden toch ook al best groot. Dat betekende dus later dat hij echt gigantisch zou worden. Oooh, wait and see. Hij zou hier ooit de macht krijgen en dan werd het geen pretje, voor niemand. Een gevaarlijke glans kwam tevoorschijn in zijn ogen. Dit was nog maar het begin van een hele lange tijd waar iedereen tegen hem op zou kijken. ‘Jow.’ Was het enige wat hij tegen de reu zei. Zed was hier niet voor te praten, en dat wist hij ook wel. Dus dan konden ze even goed meteen ter zake komen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Roman

Solitair

Roman
Aantal berichten : 100
Pro Infinito's : 1635600

About Me
Leeftijd: 3 Years and 6 months of a hell
Partner:
Karakter:

Let me feel your skills, Youngster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me feel your skills, Youngster   Let me feel your skills, Youngster Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 13:17

Roman zwaaide met zijn zwarte staart terwijl hij zat. Zijn staart tikte ongeduldig op de harde ondergrond. Wie weet had hij de pup wel overschat, en kwam dat beest niet opdagen. Roman zuchtte geïrriteerd, niet dat het hem veel uitmaakte als de pup niet op kwam dagen. Er waren genoeg andere pups die wel getraind wouden worden door een reu als hij. Want Roman was niet dom, hij kon goed vechten, en jagen ook, zijn grootte gaf nog eens aan dat hij écht sterk was, en dat hij genoeg gevechten prima winnen kon. Roman snoof de lucht op, de pup was er nog steeds niet. Maar hij zou nog wel even wachten, en als de pup toch wel zou komen op dagen, zou hij hem een harde training geven. De pup was drie maanden, dus hem tegen Roman zelf laten vechten, dat was niet echt het beste, maar om hem vecht technieken te laten oefenen, dat kon prima, aan vallen, en dingen proberen te ontwijken, zoals een zwaai van zijn poot, gewoon ontwijken en aanvallen, dat was ook het gene waar een gevecht het grootste deel uit bestond.

Éindelijk kwam de lucht van de pup zijn neus gaten binnen. Verweg was hij dus niet meer. Roman vernauwde zijn ogen en het hoefde niet lang meer te duren of de pup was zijn zichtveld binnen gestapt. ‘Jow.’ Roman keek de pup aan, en knikte, "youngster." Hij keek de pup kort aan en stond op. "Kom mee," sprak hij. Tijd om zijn spiertjes wakker te schudden. Roman liep over het bruggetje richting de poort. Hij drukte met zijn massieve voorpoten tegen de duur aan, en krakend en piepend ging de poort open. Hij keek over zijn schouder naar de pup, en toen ging hij door de poort heen. Hij zette het meteen op een lopen, snel, en misschien moeilijk bij te houden voor de pup, maar zo bouwde je conditie op, hij zou zo wel een tikkeltje langzamer gaan, maar nu eerst moest de pup zijn best doen.

--Fail post~
Terug naar boven Ga naar beneden

 Zed

Solitair

Zed
Aantal berichten : 65
Pro Infinito's : 1617200

About Me
Leeftijd: 3 months
Partner:
Karakter:

Let me feel your skills, Youngster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me feel your skills, Youngster   Let me feel your skills, Youngster Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 17:19

Qua spraak gebeurde er nooit heel veel tussen de twee wolven. Niet dat het hem iets kon leren. Zed was hier enkel maar om te leren en that’s it. Zodra hij besefte dat hij genoeg had geleerd zou hij zijn skills nog beter bij schaven op eigen houtje. Simpel. De zwarte pup had vanaf hij oud genoeg was ook alleen geweest omdat zijn ouders hem gewoon hadden laten zitten. Twee maanden op je eentje leven was niet niets, maar hij was tevreden met zichzelf over wat hij al bereikt had. Ja, hij kon al iets of wat jagen, maar hij had nog genoeg andere dingen te leren daar was hij zich sterk van bewust van. Daarom had hij mister blackie hier aangesproken, misschien niet de beste keuze, maar het voldeed wel dus.
Met enige vrolijkheid knikte de pup toen Roman uiteindelijk de poort had opengedaan en het kasteel in rende. Zo goed als hij kon rende hij achter hem aan, eerst even rustig om niet meteen op zijn bek te gaan. Maar uiteindelijk had de pup een vast, en een sneller tempo aangenomen om Roman een beetje bij te houden. Al lukte dat niet bepaald, qua verschil van pootlengte en heel die zooi. Plus, Zed vond het heel irritant om steeds het tikkende geluid van zijn nagels op de stenen te horen als hij zijn poten neer zette. Zijn bewegingen waren nog een beetje ruw, maar zijn spieren waren al warm gelopen van zijn mini jacht. Zijn rode ogen staarde naar de grond terwijl hij bleef volgen. Ergens zag hij het nut niet, I mean, hij kon toch al lopen? Natuurlijk, conditie en heel dat gedoe maar om het zo te stellen hij had toch een beetje meer actie verwacht. De vlekken op de harde grond flitste zijn ogen voorbij, terwijl er toch een duidelijke grimas op zijn snuit stond. Als Roman dacht dat hij hem hiermee kon straffen, dan zat hij mooi fout. En dan nog, nooit zou de kleine pup late merken wanneer iets of iemand hem dwarszat, nergens voor nodig. Plus, het was enkel maar een teken van zwakte en daar deed hij niet aan. Vanaf dat hij alleen was gelaten door zijn ouders was het voor hem duidelijk geworden dat hij voor alles zou moeten gaan, en dat hij nooit aan de buitenwereld zijn zwaktes zou moeten tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Let me feel your skills, Youngster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me feel your skills, Youngster   Let me feel your skills, Youngster Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Let me feel your skills, Youngster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It Doesn't Feel Right [x Demon]
» Show the skills you own || Activiteit/Werving
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The West
 :: Chengbao
-
Ga naar: