IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Morgandi Weekend [Idea]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Doen of niet doen?
Doen
Morgandi Weekend [Idea] Poll_left56%Morgandi Weekend [Idea] Poll_right
 56% [ 5 ]
Niet doen
Morgandi Weekend [Idea] Poll_left44%Morgandi Weekend [Idea] Poll_right
 44% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 9
 
Enquête gesloten

AuteurBericht

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 21:24

Hey you,

Lijkt het jou wat om een weekend te plannen met de gehele Morgandi gang? Ik had namelijk het idee om een weekendje te plannen ergens in de zomervakantie en dan te gaan kamperen bij de boer in Ruinen.
Park Oikos (Ze hebben wolven!) ligt niet eens zo heel erg ver van deze camping af. Lijkt dit jou wat om hieraan deel te nemen? Want mijzelf leek het hardstikke leuk om met de gehele gang een weekend naar Ruinen te gaan en dan daar te gaan kamperen.

Park Oikos
http://www.parkoikos.nl/
Adres Park Oikos
Thema Park Oikos
Achterma 20
7963 PM Ruinen

Prijzen

Entree
Kinderen van 0 t/m 2 jaar gratis
Kinderen van 3 jaar en ouder € 7,50
Volwassenen en 65+ € 7,50
Groepen vanaf 15 personen € 7,00

De Camping
http://www.achterdiek.nl/
Prijzen
http://www.achterdiek.nl/camping/prijslijst-kamperen

Groet, Legion c:
Terug naar boven Ga naar beneden

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1664400

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 21:34

Lijkt me echt een super leuk idee,
maar ik weet zeker dat ik niet mag gaan van mijn ouders en daar zijn er vast meerdere van.
Daarbij komt kijken dat niet iedereen tegelijk kan en dan is het nog altijd met het vervoer.
Al met al erg duur, en waar ik juist een tekort aan heb is geld.
Daarbij komt kijken, dat het park niet echt centraal ligt en dus niet echt makkelijk in bereik ligt.

Wel lijkt het me een leuk idee om eens een meeting te organiseren voor een dag ofzo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Omega

Solitair

Omega
Aantal berichten : 296
Pro Infinito's : 1658800

About Me
Leeftijd: 4
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 22:01

Het lijkt me wel een cool idee, en dat het in de grote(zomer) vakantie plaats vind is bij mij namelijk ook al een voordeel..

Hoewel, jullie denken zo vast wel: 'Huh, je bent toch belg en bladiebla?' nou, daar mee zit ik eig niet mee...
Tenslotte, ik ben 16, en ik zeg het ook al zo vaak tegen m'n moeder, ja, dit jaar zal wellicht de laatste keer zijn dat ik met jullie mee ga op reis, dat ik wss volgend jaar met vrienden ofzo op reis zal trekken

Het enige probleem nu is, dat ik maar geen route beschrijving kan vinden vanuit het kortrijkse station met de trein tot daar, en welke treinen er allemaal naar het buitenland rijden. Momenteel neem ik aan de FIRA treinen bij ons, maar je kent het probleem wss :s

Ik moet het trouwens nog overleggen met m'n ouders, en je weet wel hoe zorgzaam ze zijn, dus zal ik dit ook zorgvuldig moeten bij hun kunnen opleggen :/

Maar in ieder geval, ik ben voor, en mss kan ik zelf wel meegaan, maar dat ligt aan m'n ouders : x
Terug naar boven Ga naar beneden

 Aeris

Founder | Solitair

Aeris
Aantal berichten : 1498
Pro Infinito's : 1661200

About Me
Leeftijd: 3
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimema 4 maa 2013 - 6:31

Het spijt me, hiervoor heb ik geen geld.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1661401

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimema 4 maa 2013 - 19:52

Wat degene hierboven zeggen.
#1; Het kost veel geld, alleen de reis erheen zal voor een aantal behoorlijk duur zijn, als je al ver weg moet komen is het een behoorlijk duur grapje D;

#2; Een weekend is vrij lang en ik denk niet dat velen ouders van minderjarige, die hier waarschijnlijk veel zijn, het eens zijn met dat hun kinderen ergens in Nederland kamperen. Er zullen wel een aantal zijn die volwassen zijn, maar of zij er dan bij zijn is de vraag. En volgens mij moet er echt wel een volwassen iemand bij zijn, i.v.m de verantwoordelijkheid nemen.

#3; En dan heeft niet iedereen alle benodigdheden om te kunnen kamperen. Dat gaat ook een probleem opleveren. En zelf vind ik de camping voor een klein weekendje een beetje duur D;

Ik vind het zelf echt wel een heel leuk idee, maar het gaat niet haalbaar worden voor heel veel van ons, ook omdat ze gewoon minderjarig zijn en hun ouders er geen toestemming voor geven.
Misschien moeten we, zoals Rose zegt, nog even goed nadenken over een leuke meeting (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Helene

Solitair

Helene
Aantal berichten : 63
Pro Infinito's : 1655203

About Me
Leeftijd: 3 winters old
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:25

Ik vindt het idee erachter erg leuk, zo'n weekendje met zn alleen, maar ik denk dat het idd niet haalbaar zal zijn. Ik heb weinig geld en mn ouder laten me nooit een heel weekend weggaan met mensen die ik nog nooit hb ontmoet. Ik zal waarschijnlijk al moeten smeken als we gewoon 1 dagke ergens heen gaan. Ook woon ik in Gelderland en is hetal redelijk ver voor mij, maar er zijn ook nog mensen uit noord-holland!

Al met al vindt ik het een leuk idee, maar ik denk dat we, ook omdat het de.eerste meeting is van Morgandi, het beter eerst bij 1dagje ergens heen kunnen gaan.

xIsa

ps. Sorry ik kan niettypen op mn mobiel :')
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1644400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:59

Het lijkt me fantastisch. En voor de genen die dat kunnen doen, écht doen. Als ik t kon doen, wou ik t ook graag doen, maar noway dat mijn ouders dat goed keuren om met een zooitje vreemden te gaan kamperen x3
Ik vindt t een awesome idee, maar toestemming zal ik er never nooit voor krijgen tot ik op me zelf ben ofzo x3
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 8:36

@ Iedereen hierboven,





Het is maar een idee hoor xD


Anders kunnen we het omturnen in een meeting ofzo? Dat we
een meeting houden in Ruinen?


Ik heb anders nog wel wat parkjes liggen;





Artis [Amsterdam]


Blijdorp [Rotterdam]


Dierenrijk Eindhoven [Eindhoven]


Gaia Zoo [Limburg]


Het Hoenderdeal [Anna paulona]


Ouwehands [Rhenen]


Park Oikos [Ruinen]
Terug naar boven Ga naar beneden

 Evanescence

Solitair

Evanescence
Aantal berichten : 58
Pro Infinito's : 1632400

About Me
Leeftijd: Three years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 11:47

Ik denk dat als er één a twee volwassenen bij zijn, m'n ouders het wel goed zullen vinden. Maar zoals ze ook al hebben gezegd, het is duur, vooral voor mij omdat ik in België woon.
We zouden eventueel wel een meeting kunnen plannen, en dat is maar voor één dagje, of je moet afspreken met elkaar dat je bij iemand blijft slapen. Maar dat moet je zelf weten.
Op andere forums doen ze het ook, en Morgandi lijkt me best al wel groot en oud genoeg (lol xD) om een meeting te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1644400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 12:08

Well, een meeting lijkt me wel leuk om ook aan te gaan doen. Maar Morgandi bestaat nog geen drie maanden, dus misschien is het handig dat sowieso de site een lange poos //half jaar\\ actief is, voor de van die dingen gaan doen.
Maar meetings vind ik altijd leuk - ook al heb ik er nog nooit één mee gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:09

Het is gewoon sowieso leuk om een meeting te houden c:
Hoewel Morgandi pas sinds December online is is dit toch een forum waar vele oude leden van Wolfstory weer bij elkaar zijn gekomen en we kennen elkaar naar mijn idee al best goed?
Dus ik zou het helemaal tof vinden om een meeting te houden. Ik ben echt aan een meeting toe. Gewoon mensen plat hugge Very Happy
----
Nog even over bovenstaande; Hoenderdeall en Park Oikos zijn de goedkoopste Smile
Terug naar boven Ga naar beneden

 Aeris

Founder | Solitair

Aeris
Aantal berichten : 1498
Pro Infinito's : 1661200

About Me
Leeftijd: 3
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:15

Legion schreef:
@ Iedereen hierboven,





Het is maar een idee hoor xD


Anders kunnen we het omturnen in een meeting ofzo? Dat we
een meeting houden in Ruinen?


Ik heb anders nog wel wat parkjes liggen;





Artis [Amsterdam]


Blijdorp [Rotterdam]


Dierenrijk Eindhoven [Eindhoven]


Gaia Zoo [Limburg]


Het Hoenderdeal [Anna paulona]


Ouwehands [Rhenen]


Park Oikos [Ruinen]

Amsterdam en Rhenen gaan nog wel mits mijn OV het doet. Maar de rest is allemaal te ver. D:
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:16

Waar woon je dan in godesnaam? c:
Als je in de buurt van Den Bosch woont kan ik je wel meenemen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden

 Aeris

Founder | Solitair

Aeris
Aantal berichten : 1498
Pro Infinito's : 1661200

About Me
Leeftijd: 3
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:17

@Legion,

Ik woon in de buurt van Apeldoorn. (Tussen Zwolle en Apeldoorn in zeg maar.)
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:18

Park Oikos ligt in Gelderland. Da's nie zo heel ver van jou?
Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1660602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:34

Gelderland zou idd het dichtsbij mij liggen (Achterhoeker hierr)
Maar dingen in Noord-holland enzo zijn al gauw weer 2/3 uur met de trein, wat dan weer rond de 50 euro gaat kosten, en zoveel heb ik momenteel gewoon niet :'D
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:38

Wat denk je van de Belgen? Die moten nog langer xD
Terug naar boven Ga naar beneden

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1664400

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 17:07

Zuiden zou voor mij niet gaan ._.
Ik woon ook in noord-holland,
dus daar zou eventueel kunnen,
maar ik wil echt niet lang gaan reizen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1661401

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:52

Ik denk dat we iets moeten nemen dat centraal ligt.

Ik denk dat we iets als Rhenen/Artis een beetje als punt moeten nemen.
#1; Amsterdam is met de fyra vanuit belgie, (als hij het weer doet tenminste xD), of de thalys makkelijk te bereiken zo 2 tot 3 uur reizen.
#2. Ook Rhenen, valt wel makkelijk te bereiken vanuit Belgie, net zoals Amsterdam dezelfde tijd.
#3 Mensen uit het noorden, zoals Rose en ik bijvoorbeeld, moeten vrij lang reizen. Om naar Amsterdam te komen duurt voor ons al 2 tot 3 uur. Rhenen precies zo. Om dan nog verder in Brabant/Limburg te gaan zitten, is voor ons dan té ver en té duur D;
#4 In de vakantie tijden hebben ze wel goedkopere treinkaartjes :3 Zoals de treinkaartjes die je kunt halen bij de AH, Jumbo, Kruidvat etc. Misschien zelfs nog wel combitickets.

Misschien is dit iets om mee te nemen in een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Cicely

Moderator | Afwezig

Cicely
Aantal berichten : 953
Pro Infinito's : 1650800

About Me
Leeftijd: {{ 2 Autumns
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 19:44

Zelf ben ik ook een noordeling, ik woon in Friesland. Dus voor mij is Amsterdam en Rhenen als best moeilijk, vooral omdat mijn familie haast in armoede leeft om t zo maar te zeggen.
Maar eerdaags heb ik een baan, dus zou een meeting mogelijk kunnen voor mij ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:26

Park Oikos is goed te bereizen met de auto maar de trein niet. Dat wordt dan de bus.
Omdat er zoveel noorderlingen zijn is Oikos dus wel een goed idee? Het ligt centraal, nou redelijk dan? Maar we kunnen het ook in Mei of April plannen?
Terug naar boven Ga naar beneden

 Omega

Solitair

Omega
Aantal berichten : 296
Pro Infinito's : 1658800

About Me
Leeftijd: 4
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:35

Om eerlijk te zijn, maakt het mij niet zoveel uit waar het heen gaat ofzo, maar het probleem zijn dus wel de bussen, ik weet niet of jullie met bussen van 'de lijn' werken, want ik heb dus maar een abonnement van de lijn, en dus ja, dat probleem ken je vast wel :s

Als het zou te bereiken zijn via de trein is het voor mij geen enkel probleem, mits ik toestemming heb van m'n ouders natuurlijk, wat ik nu zo'n beetje probeer te vragen, maar er nog niet toe gekomen ben :s

Maar mss is het toch beter, om nog een meeting af te wachten, nu ik dus zo'n beetje een reden gevonden heb om aan te halen, is het mss beter om jullie reactie's te laten zien over de meeting :s Het is mss ingewikkeld, maar zo is er mss meer reden dat ze het zullen toelaten
Terug naar boven Ga naar beneden

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:37

Als je wilt kan je misschien wel bij mij logeren Smile ?
Ons mam wil miss wel rijden ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1661401

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:39

A'/Xenia
De Belgische abo's werken niet in Nederland :3
Wij hebben OV-chipkaart, die jullie in Belgie wss niet hebben.

Trein is opzich niet duur, vriendin van mij had een enkeltje van Brussel naar Zwolle voor iets van 30 euro....
Dus zou vanuit Antwerpen naar iets toe goedkoper zijn I guess.

Maar ik vind dat Ruinen nog altijd te ver weg ligt naar het noorden toe voor anderen die juist weer uit België komen.
Het moet wel leuk zijn voor iedereen. :3
Mijn mening is dan nog altijd, een beetje in het midden van het Land :3
Is er in de provincie Utrecht toevallig nog een dierenpark naast Rhenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Legion

Solitair

Legion
Aantal berichten : 1132
Pro Infinito's : 1658600

About Me
Leeftijd: ๑ 3.5 years
Partner:
Karakter:

Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:42

Dan heb je het over Amersfoort alleen het is zo'n park wat niet echt groot is en de entree is nogal hoog.
Hoenderdeall en Oikos zijn het goedkoopst.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Morgandi Weekend [Idea] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Morgandi Weekend [Idea]   Morgandi Weekend [Idea] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Morgandi Weekend [Idea]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Morgandi go's on youtube!!
» Morgandi op Facebook!
» Morgandi nu ook op twitter!
» A new Alise in Morgandi!
» Morgandi Feliciteert!
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Out Of Character
 :: The Bulletinboard :: Ideas
-
Ga naar: