IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Belangrijke Mededeling!!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

Belangrijke Mededeling!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijke Mededeling!!!!   Belangrijke Mededeling!!!! Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 20:24

Tot mijn grote verbazing, ben ik toch wel behoorlijk teleurgesteld in een aantal.
Vanmiddag ging ik eens door de geadverteerde RPG sites hier op Morgandi en kwam tot de conclusie dat er bij één site een deel van een van mijn topics was gekopieerd!!!
De tekst was op elke letter hetzelfde. Ik ga niet zeggen uit welk topic en op welke site, want ik wil dit in het algemeen melden.
Maar niet alleen tekst word gekopieerd door een aantal, blijkbaar is er een replica van de oude skin (onze vorige skin) gemaakt.
Natuurlijk heb ik de skin uit Hitskin gehaald zoals velen doen, maar ik heb er zelf nog wel een behoorlijke dag aan gewerkt om bepaalde punten te veranderen. Evenals de codes die ik vertaald heb, op plekken heb moeten veranderen en ook dat kostte me één dag.
Uiteindelijk na alles, heb ik een twee of drie dagen aan die skin gewerkt en heb dan ook de copyrights erbij gezet van de vrouw die de codes maakt.
Nu zagen we allemaal vanuit het team, dat er dus een skin word gefabriceerd, die eigenlijk alles heeft wat onze vorige skin ook had.
De plaats van de tekst en vorm is precies hetzelfde, evenals de codes voor een andere pagina in het template. Tot op de tekst die er op die pagina staat, die ik zelf vertaald heb vanuit de taal Duits.
Op beide punten hebben wij geen enkele mededeling gekregen, is er niets gevraagd om toestemming of iets waarmee wij geïnformeerd werden.

Wat wij hiermee duidelijk willen maken vanuit het team, is dat wij niet willen zeggen dat je codes van de vrouw voor een skin niet mag gebruiken. Maar wij willen aangeven, dat wij het dus niet tolereren dat er dingen gekopieerd worden zonder iets te melden of te vragen aan één van de teamleden!!!!

Er staat ook in de regels dat wij geen plagiaat tolereren!!!
Dit geld nu als een algemene opmerking en waarschuwing naar iedereen.

Wij willen dus vanaf nu, geen enkele gekopieerde stukken van onze site ergens anders meer zien zonder enige verwittiging/toestemming gevraagd te hebben!!!
Iemand die vraagt kan er nog wel eens groen licht voor kunnen krijgen en zo hoeven wij als team dan niet boos te worden.

Ook mag je vanaf nu geen links meer plaatsen naar eigen of andere sites in het onzin topic, maar alleen nog in het “Advertise” plaatsen!

Ik hoop dat het duidelijk is en dat de mensen die op dit moment de dingen hebben gekopieerd of gebruiken dat op ons lijkt, het veranderen zodat het niet meer op onze tekst, etc lijkt!

Zien wij weer plagiaat dan zullen er maatregelen worden getroffen!!!

Met vriendelijke groeten,
Sykes {Nathan}, Kim {Katherine}, Rose {Eevy}, Isa {Quaed} &nd Teddy {Rai}
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com
 

Belangrijke Mededeling!!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Binnenkort nieuwe update belangrijke topics.
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: Oude Memory Guides-
Ga naar: