IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 12:41

Takjes kraakte onder de krachtige druk, die de witte poten er op uit oefenden. Een rustgevend briesje streelde haar witte vacht, terwijl haar bruine, bijna gele, ogen kil bleven staan. Haar scherpe klauwen kraste op het pad dat ze liep. De spieren rolde onder haar vacht bij elke stap die ze zette. Haar oren stonden op scherp, allert voor elk onbekend geluid. Ze liet haar kille blik over de omgeving glijden, bomen stonden om haar heen. Het pad dat ze liep was bedekt met bladeren en rotte takjes. In het bos was het akelig stil, iets dat Eevy nog meer oplettend liet zijn. Zij, de witte, bijna blonden, teef, was altijd oplettend. Ze vertrouwd niemand, maar zorgt er soms wel voor dat andere haar vertrouwen. Ze is niet altijd aardig, maar soms kan ze best meelevend zijn. Eevy keek langzaam op, toen het geluid van kletterend water haar oren vulde. Langzaam liep ze verder en ontweek een paar laag hangende takken. Met een emotieloze blik liep ze langs een paar bosjes heen, waarna ze uit kwam op een open plek. Het geluid van kletterend water was overweldigend. Eevy draaide haar oren naar achter en liep weer een beetje dichterbij. Ze klom op een paar rotsen en bleef op de hoogste rots liggen. Haar ogen stonden kort, maar ze genoot van de verkoelende water druppels die de wind mee bracht en haar vacht achter liet. Ze keek naar de waterval. Het water kletterde met een geweldige vaart naar beneden, het gaf een oorverdovend lawaai, maar het was prachtig om naar te kijken. Eevy liet haar blik afglijden naar de rivier waar het water uiteindelijk in te recht kwam. Er zat een behoorlijke sterke stroming in. Ondanks de stroming, probeerde toch veel vissen er tegen in te zwemmen. Maar ze kwamen geen centimeter vooruit. Op weg naar het onbekende maar niet verder komen, dat zag Eevy in de vissen.

Eevy keek weer op en liet de gedachtestroom uit haar hoofd stromen. Ze liet haar blik opnieuw over de omgeving gaan. Haar oog viel op een witte schim tussen de bomen. Eevy stond langzaam op, haar blik houdend op de witte schim. Haar ogen stonden kil en haar oren stonden allert naar voren. Ze snoof een keer kort de lucht, een reu. Eevy sprong soepel van de rotsen af en bleef op het gras, bij de rivier, stil staan. Ze keek de reu kil aan. Hoe zou hij zijn? Nieuwsgierigheid bekroop haar, maar ze negeerde het. Ook besloot ze haar snuit dicht te houden en niks te zeggen. Laat die onbekende reu maar eerst praten. Ze vertrok geen spier en bleef naar de reu kijken. Eén onverwachtse beweging en ze was hier weg. Veel zin in onbekende wolven had ze niet en er zou toch niks goeds van komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 18:44

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... Who are you?


De dag was heerlijk, lekker temperatuurtje en de zon scheen, al was het niet zo veel. Ik lag heerlijk op de rotsen die de grens vormden van mijn gebied en Pubu. Tot er plots een geur mijn neus binnen drong waardoor mijn ogen meteen open vlogen. “Indringer.” Galmde het in mijn hoofd.
Snel schoot ik overeind en liet mijn spieren even snel uitrekken, terwijl ik mijn poten het werk liet doen om zo snel mogelijk achter de indringer aan te gaan. Luid grommend, om het te laten weten dat het hier niet hoorde.
Ik schoot snel tussen de bomen door die rond de grens lagen. Daar zag ik de indringer. Een andere reu, bruin en aan zijn bouw te zien nog wel sterk. Dit moest maar eens afgelopen zijn, hij kwam hier vaker.
Plots had de reu het door, draaide zich om en gromde. Stoppen deed ik niet, want ik wilde hem laten zien dat ik hier de baas was, de baas in mijn eigen gebied waar hij zich nu op begaf. “Scheer hier weg jij indringer.” Gromde ik slissend tussen mijn tanden door.
Ik greep hem in zijn nek en sloeg mijn klauwen in zijn lichaam. Zo was ik eigenlijk nooit, maar ik was hem nu gewoon een keer zat, de hele tijd mijn gebied te lopen terroriseren. Ik moest gewoon een keer mijn frustraties kwijt en dat hij nou de pineut was, was pech hebben.

Nadat de reu uiteindelijk door had, na een zeer lange tijd, dat ik hier de baas was, kon ik rustig door Pubu weer terug naar mijn gebied, al wilde ik wel even langs de waterval. Ik had inmiddels wel dorst gekregen van het duidelijk maken.
Ik grinnikte even en liep op een kort drafje verder, terwijl ik dacht aan het heerlijke water wat uit de bergen afkomstig was die ergens bij Pubu in de buurt lagen. Snel schoot ik weer voor uit, hoe eerder ik er was, hoe eerder ik van dat water kon genieten.
Aangekomen bij het meer boog ik mijn hoofd naar beneden en liet mijn tong de aanraking met het water maken. Gulzig begon ik het water naar binnen te slokken, terwijl ik mijn ogen had gesloten. Dit was zo verrukkelijk lekker.
Nadat ik klaar was, keek ik eens om mij heen of er iets veranderd was. Evenals mijn ogen, deden ook mijn oren en neus hun werk. Tot plots mijn neus een geur ontdekte. “Teef!” Ging er door mijn hoofd heen.
Wild draaide ik me om en zag daar teef staan. Met een grom keek ik haar observerend aan en nam alles goed en duidelijk in me op. Ze was wit, had blauwe ogen, was aan het uiterlijk te zien dat ze jong was. Blijkbaar nog niet zo oud als dat ik zelf was.
Met een vage, korte grom, wat er niet eens op leek, ging ik voor haar zitten en keek naar de teef alsof het een alien was die net uit de lucht was komen vallen en me de weg vroeg naar haar ruimteschip dat elders was neer gestort. Ik was in ieder geval nog niet van plan wat tegen haar te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 19:51

Met een grom keek de witte reu aan en nam alles in zich op. Eevy bleef staan, een gevoel bekroop haar dat dit gebied door hem bezet was. Met een vage grom ging de witte reu voor me zitten en keek naar Eevy alsof ze één of ander raar wezen was die hij nog nooit had gezien. Eevy bleef even staan, nog steeds geen spier vertrokken. Eevy bleef even kil staan en keek naar de reu. De reu leek niet van plan te zijn om iets te gaan zeggen. Een korte stilte ontstond, aangezien de twee wolven allebei niks zeiden. Zou hij dan toch niet dit gebied bezet hebben? Spookte het door Eevy's hoofd. Anders zou hij haar al lang hebben aangevallen, toch? Wat moest hij van haar? Eevy trok kort een wenkbrauw op en onderdrukte een lage grom. Was hij een grap met haar aan het uit halen. Een korte windvlaag streelde haar vacht, Eevy vertrok geen spier. Ze wist niet goed wat ze hier van moest vinden. Ze zette kort een stap naar voren en snoof de geur rondom de wolf. Opnieuw trok ze een wenkbrauw op, waarna een lage grom haar keel verliet. Haar klauwen boorde zich een weg in de aarde en ze trok kort haar boven lip op. "Wat moet je van me, hond?!" sprak Eevy luid, met een zachte grom erin. Ze hief haar kop, als een teken dat ze niet bang was. De wolf kon misschien drie jaar ouder zijn dan haar, maar bang zou ze niet zijn. Ze was snel en als hij naar haar uithaalde, kon ze die snel ontwijken. Ze zou zich niet snel laten terug trekken en zou de reu er niet zonder wonden weg laten gaan. Ze liet haar tong een keer over haar, inmiddels, ontblootte tanden gaan. Haar tanden waren scherp, waardoor ze goed kon jagen of wolven kon vermoorden.

Haar klauwen, die in de aarde waren geboord, waren scherp en onder haar nagels zat opgedroogd bloed. Het bloed was van een eerder gevecht, dat ging om een wolf die haar prooi voor haar neus had weg genomen. Ze had al niet zo'n goed humeur en dus had ze haar woeden maar op de jongere reu uit geoefend. Nee, Eevy was niet één van de liefst. Maar als je haar vertrouwen had gewonnen, wat nog een hele klus zou worden, kon ze best aardig zijn en meelevend. Maar niemand had haar vertrouwen ooit gewonnen. Haar blauwe ogen werden even kort dof, door de herinnering aan haar ouders. Maar met een grom werden haar ogen weer kil en liet ze haar scherpe tanden zien.

[flut >.<]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 18:20

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... I will get what I want?


Ik hield de teef grondig in de gaten. “Wat moet je van me, hond?!” Sprak ze luid, met een zacht grom naar hem. Met haar kop maakte ze een gebaar, waardoor ze liet zien dat ze niet bang voor hem was. Even lachte de reu spottend om dat gebaar. Hij deed niemand een vlieg kwaad als ze hem niks misdeden.
Voor het eerst trok de reu zijn mond eens een keer los. “Ik wil een deal maken, wat betekend een kleine strijd tussen ons twee.” Begon hij terwijl hij eens een keer moest grijnzen. Dit zou betekenen dat hij het zinnetje van Graham die hij ooit eens had ontmoet kon gaan gebruiken. “Win jij, mag jij op mijn gebied blijven komen. Win ik, luister jij naar mij, wat betekend dat je in mijn roedel zult zitten. All magic comes with a price deary and so this is my price.” Een nog grotere grijns versierde mijn kop.

Dit zou pas geweldig worden en ik wilde da nook zeker niet op haar toestemming wachten. Ik spande mijn spieren aan, liet het instinct in mij over nemen. Voor ik het wist schoot ik uit met mijn klauw en mijn bek, terwijl ik haar eens vast greep bij haar hals en met mijn poot hard op haar schouder duwde.
Nu zou het dan zijn begonnen en we zouden wel eens zien wie er zou gaan winnen. Wie hier nu het recht had om te eisen wat hij of zij wilde.

{Sorry voor dat ie zo kort is}
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 17:31





De reu lachte spottend naar Eevy. Een nieuwe grom verliet haar lippen. Was hij nou een spelletje met haar aan het spelen? “Ik wil een deal maken, wat betekend een kleine strijd tussen ons twee.” zei de reu. Ik fronste mijn wenkbrauw, maar mijn woedde ebde weg. "Wat voor een deal?" vroeg ik, ook al klonk het meer als een beveel. Een grijns was te zien op de snuit van de reu. Eevy trok haar boven lip een keer op. “Win jij, mag jij op mijn gebied blijven komen. Win ik, luister jij naar mij, wat betekend dat je in mijn roedel zult zitten. All magic comes with a price deary and so this is my price.” Eindigde de reu en zijn grijns werd groter. Eevy was even verbaasd, bij zijn roedel? Mooi niet. Eevy wou roepen dat dat mooi niet ging gebeuren, maar de reu spande zijn spieren aan en kwam op Eevy af. Eevy zette zich schrap en zette haar poten iets verder uit elkaar zodat ze steviger stond. De reu greep Eevy bij haar hals en duwde met zijn poot op haar schouder. Een stekende pijn ging door Eevy heen toen de nagels brandde in haar hals. Eevy hief haar kop omhoog en beet in de poot die eerder op haar schouder duwde. Met een grom sprong ze op de reu. Ze belandde op zijn rug, haar klauwen boorde zich een weg in de rug. Eevy reikte uit naar de hals van de reu. Ze boorde haar scherpe tanden in zijn hals en trok haar kop een keer met een ruk naar achter. Het bloed van Eevy vermengde zich met haar witte vacht, iets wat Eevy niet erg vond. Ze was geen ijdeltuit, nooit geweest ook. Ze wist dat er maar een kleine kans was dat ze dit gevecht zou winnen. De reu was waarschijnlijk twee jaar ouder en dus leider van een roedel. Natuurlijk was Eevy wel sterk en snel, maar waarschijnlijk zou ze niet winnen. Maar opgeven zou ze nooit en nou al helemaal niet, in een roedel zou ze nooit terecht komen. En al helemaal niet in een goed-doenerij-roedel. Eevy gaf nog een laatste ruk aan de hals, waarna ze er dan toch af sprong. Ze likte een keer haar lippen af. Haar haren stonden recht overeind en haar tanden waren ontbloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 22:19

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... Come on you girl!


Het verbaasde me hoe de teef haar reactie was. Sterk en snel, maar lang niet zo sterk in kracht, als een wolf van mijn leeftijd. Een korte grijns kwam terug op mijn kop. Maar die werd al snel er van af gehaald, toen ze mij van zich af wierp zo dat ik op mijn zij kwam te liggen.
De wolvin kwam op mijn rug terecht, en greep mijn hals vast. Ik liet haar gewoon eerst haar gang gaan. Eens zien wat ze kon, zodat ik me tot aan een bijeenkomst kon bedenken waar zij in de roedel zou kunnen staan, mocht ik de strijd winnen.
De teef gaf een ruk, terwijl mijn huid open scheurde en het bloed uit mijn lichaam vloeide mijn vacht in. Ik gaf niks om mijn vacht op dit moment, want het leven moest zo zijn, leven en dood. Daar hoorde verwondingen ook bij.
Ik spande mijn spieren terug aan en draaide de situatie nu om. Met mijn tanden greep ik haar bij haar hals vast en gaf er een ruk aan, terwijl ik op sprong. Opnieuw greep ik haar bij haar hals vast, waardoor ik een van mijn tanden haar huid onder haar vacht een stukje of 3 centimeter liet open scheuren.
Ik zette mijn klauw op haar borstkas en trok mijn poot in een snelle beweging naar achteren. Terwijl ik van haar af sprong en haar opnieuw begon uit te dagen. Ik gromde eens en keek haar uitdagend aan, terwijl ik klaar stond voor een nieuwe aanval.

Ik bedacht me hoe ik de leden die ik zou kunnen hebben bij mijn roedel hun status in de roedel zou vertellen. Zou ik ze een kleine test laten doen, of zou ik ze gewoon het nieuws vertellen? Daar was ik nog niet over uit, maar ik zou nu in ieder geval nog geen status aangeven.
Mijn gedachten maakte ik leeg voor de realiteit dat ik moest terug gaan naar waar ik was gebleven. Gebleven bij de strijd tussen de wolvin en mij. Nog altijd wist ik haar naam niet, maar dat zou wel eens na deze strijd kunnen komen.
Ik daagde nog steeds uit, terwijl ik wachtte tot er een nieuwe aanval zou gaan komen. Met mijn nagels ging ik eens door de aarde heen, terwijl ik wat actie probeerde in te zetten. Ik liep wat naar voren en op zij terwijl ik grommende uitdagingen maakte.
Als ze nu niet nog eens zou aanvallen, wist ik het ook niet meer. Mijn blauwe kijkers hielden haar goed in de gaten, mijn oren waren gespitst op onverwachtse geluiden of andere indringers en mijn neus hield goed in de gaten of er meer of minder bloed in de buurt was.
De grijns die eerder op mijn kop had gezeten, kwam eens een keertje terug. “Al uit gestreden of ga je nog wat doen?” Bracht ik spottend naar de wolvin toe. “Come on deary.” Daagde ik haar nog eens uit, want het kon hier toch al niet bij blijven, of wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 23:14





De reu was, zoals Eevy al had gedacht, sterker dan Eevy. Hij greep Eevy bij haar hals en trok haar zou van hem af. Een stekende pijn ging opnieuw door haar heen. Eevy spande haar spieren aan en wou opspringen, maar een nieuwe steek van pijn ging door haar heen toen de reu opnieuw zijn tanden in haar hals zette. Een prikkelende pijn ontstond er toen hij zijn nagels liet gaan over haar buik. Vervolgens sprong hij er ook weer snel van af. Eevy stond langzaam op. Haar kop hing laag. Het bloed sijpelde uit de wond op haar hals en stroomde zo op haar kop. Ze deed haar ogen even kort dicht. Ze probeerde de pijn te negeren. De wond in haar hals prikkelde. Eevy opende haar ogen weer en volgde de reu zijn bewegingen. Haar ogen stonden kil en kalm. De reu daagde haar uit, dat was duidelijk. Ondanks dat bleef Eevy staan. Ze moest even weer kalm worden, anders zou dit verkeerd gaan aflopen, dat was zeker. Eevy schraapte met haar nagels een keer over de aarde heen. Bloed droop van haar poten af, wist niet goed of het bloed van haar of van de reu was. Eevy zette haar zintuigen op scherp. Haar oren stonden naar voren, waarschuwend en oplettend. Haar neus nam alle geuren in zich op en haar ogen volgde elke beweging die de reu deed. Zelf bleef Eevy stil staan, ze vertrok geen spier. “Al uit gestreden of ga je nog wat doen?” zei de reu spottend naar Eevy. Een grijns sierde opnieuw zijn snuit. Iets wat Eevy deed grommen. Haar boven lip krulde zich op en ze likte een keer haar lippen af. “Come on deary.” daagde de reu haar opnieuw uit. Met een grom schoot Eevy op de reu af. Ondanks haar verwondingen ging het met nog steeds de zelfde snelheid. Ze sloeg de reu met haar klauwen in zijn gezicht en zette haar tanden opnieuw in zijn hals. Ze schudde wild aan het vel van de hals waardoor dat werd los getrokken. Ze sprong weer op de rug van de reu, en dwong de reu met de kracht van haar poten om tegen de vlakte te gaan. Haar klauwen boorde zich in de zij van de reu. De klauwen trok ze om de beurt met een ruk naar achter. Opnieuw nam ze hals in haar bek. Haar tanden boorde zich opnieuw in de huid en opnieuw trok ze haar kop naar achter met een geweldige kracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 0:00

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... End of the game!


Voor een moment dacht ik dat ze gestopt was, dat ze niet meer wilde. Maar ze greep me terug. Ze greep me waar ze me kon grijpen met haar bek. Mijn hals, waar ze wilde aan trok, om mij te verwonden. Haar boost van zich zelf beschermen, nam alles in haar over.
De pijn die ik voelde, was voor mijn gevoel wat ik verdiend had. Ik had haar immers uitgelokt en ik had er een deal van gemaakt. Won zij, mocht zij hier zijn en rond huppelen. Won ik, kwam zij bij mij in de roedel.
Zo ik was hier degene die maar eens pijn moest voelen voor al die deals die ik maakte. Oh en dan nog het vreselijkste deel “All Magic Comes With A Price.” Dit was geen magie, dit was een deal. Voor mij gold dan alleen maar “All Deals Comes With A Price.” Dus had deze dat ook.
Maar ik was niet van plan mijn leven door haar te laten nemen, om haar hier in dit gebied te hebben. Dus ook mijn beschermings instinct dat in mij zat, kwam snel naar boven.

Wild greep ik haar terug vast en trapte met mijn achterpoten hard tegen haar lichaam aan. Snel sprong ik op haar en greep haar vast. Overal waar ik kon, overal waar het mogelijk was om haar te verwonden. Mijn tanden, mijn klauwen overal maakte ik haar gewond, zo lang ik het kon.
Ruw duwde ik haar neer en op de grond, om haar daarna diep in de ogen aan te kijken. Alles had ik nu immers gegeven. Ik liet nog eens een grom uit mijn bek vloeien, terwijl ik haar eens aan keek.
“It’s over now deary, you’ve lost.” Ik duwde nog eens mijn gewicht extra op haar, zodat ze wist dat er nu niet meer te winnen viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 11:12

Voor een paar seconden dacht Eevy dat ze dit kon winnen, als ze zou door ging, kon ze winnen. Maar te vroeg gejuicht, de reu pakte Eevy vast en door middel van een krachtige schop tegen haar lichaam aan, vloog Eevy van de reu af. Met een klap viel Eevy op de grond. Een pijn scheut ging door haar heen. Ze wou op staan, maar de reu had haar alweer vast gegrepen. Zijn tanden grepen vast was ze vast grijpen konden. Zijn klauwen gleden over haar witte vacht heen en lieten kleine sliertjes bloed achter. Meerdere wonden zaten in haar hals en nek. Eevy wist dat ze nu niet meer kon winnen, de steken pijn bleven maar komen. Ook al wist Eevy dat ze niet meer kon winnen, ze zou niet opgeven. Ook al zou het geen nut hebben. De reu zou haar toch gewoon weer weg smijten. Maar ze wou beslist niet in die roedel. Die reu had ook niks aan haar als ze in de roedel zat. Waarom wou hij dat ze in de roedel kwam? De reu was goed of neutraal in ieder geval alles behalve slecht. Dus de roedel die hij zou leiden zou vast geen slechte roedel zijn. En als het geen slechte roedel was, kon je wel vergeten dat Eevy bij je kwam. Een nieuwe steek van pijn schudde haar wakker. Bloed vermengde zich met haar vacht. Eevy wou op staan, maar werd weer ruw neer gesmeten door de reu. Een kleine grom verliet haar bek. De reu keek haar doordringend aan, als teken dat het nu over was. Eevy ontblootte haar tanden nog een keer, maar wist dat het allemaal geen zin zou hebben. Ze wist dat ze zou gaan verliezen, dan moest ze er nu ook aan toe geven. Een grom verliet de bek van de reu, die Eevy liet opkijken. “It’s over now deary, you’ve lost.” zei hij en drukte nog een keer zijn gewicht op Eevy.

Een korte grom verliet de lippen van Eevy, maar ook zij wist dat het nu over was, en dat ze nu in een goed-doenerij-roedel moest gaan. "Ga van me af," zei Eevy met een kleine grom in haar stem. Met de overige kracht die ze had duwde ze de reu van haar af. Ze bekeek even kort de wonden. Het bloed droop via haar poten op de grond. Ze zuchtte kort waarna ze haar kille blik wierp op de reu. "Ik snap jouw niet," begon ze. Eevy ging zitten en likte haar bebloede poot een keer. "Waarom wil je dat ik in je roedel kom? Je hebt niks aan me,"zei Eevy op een neutrale toon. Ze sprak de waarheid, hij zou waarschijnlijk niks aan haar hebben. Als de reu haar aan het werk kreeg zoals hij wou, wat te paard zou gaan met een gevecht dat was zeker, was het altijd nog de vraag of Eevy het wel goed zou doen. Misschien kon ze zich anders ervan af zetten en proberen aardig te doen? Nee. Die gedachtes schoof ze meteen weg. Ze zou haar wraak krijgen, of het nu is of in de roedel. Ze zou het krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 12:58

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... You're still gonna have it.


De teef gromde kort, maar ik gaf haar geen genade meer. Want het was nu over. “Ga van me af.” Vertelde ze me met een grom en ik keek haar eens fronsend aan. Met de kracht de ze nog had, gooide ze mij van haar af.
Rustig stond ik op en ging voor haar zitten, terwijl ze bekeek hoe ik haar er aan toe had getakeld. Een korte glimlach ontstond op mijn kop, want ik wist dat ik nu stiekem mijn kracht voor een strijd nog niet had verloren.
Maar de teef haalde me al vrij snel uit mijn kleine dagdroom. “Ik snap jouw niet.” Begon ze, terwijl ze haar bebloede poot schoon likte. Ook ik keek even naar mijn lichaam zo ver ik kon. Straks even een duik in het meer, wanneer het avond was en alles was weg.
“Waarom wil je dat ik in je roedel kom? Je hebt niks aan me.” Sprak ze tegen me met een neutrale toon. Maar ik keek haar aan terwijl ik schuddend met mijn hoofd een kort lachje uit mijn bek liet vloeien.
Nog even liet ik een vaag zuchtachtig lachje horen en keek haar toen aan. “Ik snap jou niet.” Begon ik mijn zin. “Kijk dan wat je in je hebt, zie hoe je er mij aan hebt toegetakeld, zie dan dat je een gave hebt die ik niet heb. Jij bent snel, sneller dan dat ik ben. Je kunt sterker worden deary, dat weet ik zeker.” Begon hij en keek haar eens aan.


“Je bent fout over dat je in een goede roedel komt, hij is niet goed, de roedel is voor iedereen. Voor slechte, voor neutrale, voor goede. Voor iedereen, dus ook voor jouw.” Even keek ik haar eens aan en haalde mijn wenkbrauwen eens op terwijl ik haar eens rustig aan keek.
Ze zou nu vast denken dat ik compleet gek was. “Luister, ik kan je dingen bieden, die je zonder mij niet zou kunnen hebben. Zou jij zomaar een alfa kunnen aanvallen in een andere roedel? Kijk, ik mag dan wel Alfa zijn, maar ik ben net zo als jij.”
Nu zou ze wel helemaal in de war raken van al mijn woorden die ik sprak. Ik was dan wel alfa, maar ik was net zoals haar begonnen, nooit al op dit niveau. Dus ik wist wat ik moest door maken. “Ik wil iedereen in de roedel behandelen, zoals jij dat zou willen. Ik wil niet een onderscheid maken tussen een hoge rang en een lage rang. Tuurlijk, je krijgt een rang in de roedel, maar dat moet je zien als een taak die je hebt.” Ik keek even naar de waterval die links van me lag.
Het zou mooi zijn dat de wolvin er bij kwam, want ze mocht in het gebied wandelen en ze mocht haar kracht verbeteren als ze dat zou willen. “Maar, wanneer je in de roedel zit, mag je legaal op mijn gebied komen. Iets wat je ook graag wilde niet?” Hij keek haar eens grijnzend aan en keek eens recht in de kop van de wolvin. “Wat is je naam trouwens?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 14:36

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Badwolfo
(*_Eevy_*)
..Stop it, you make me blush.


Eevy keek op toen ze een klein lachje van de reu hoorde. Ze fronste kort haar wenkbrauw en zette de poot die ze had schoon gelikt terug op de grond. De reu liet nog een vaag zuchtlachje horen, iets wat Eevy opnieuw deed fronsen, en keek Eevy vervolgens aan. “Ik snap jou niet.” begon hij. Eevy begreep hem niet, maar liet hem uit praten er dwars door heen praten heeft toch geen zin. “Kijk dan wat je in je hebt, zie hoe je er mij aan hebt toegetakeld, zie dan dat je een gave hebt die ik niet heb. Jij bent snel, sneller dan dat ik ben. Je kunt sterker worden deary, dat weet ik zeker.” sprak de reu Eevy toe en keek haar aan. Een gave die zij had en hij niet? Yea sure. "Stop it you, you make me blush," zei Eevy op een sarcastische toon en bracht haar poot opnieuw naar haar bek. Ze begon opnieuw haar poot te likken, maar haar oren waren nog steeds richting de reu gericht. “Je bent fout over dat je in een goede roedel komt, hij is niet goed, de roedel is voor iedereen. Voor slechte, voor neutrale, voor goede. Voor iedereen, dus ook voor jouw.” Deze woorden liet Eevy op kijken. Een roedel voor alle soorten wolven. In Eevy's ogen was dat niet mogelijk. De slechte zouden de goede treiteren, tenminste dat zou Eevy doen. Een kleine gemene grijns begon zich te vormen rond haar lippen. De reu trok een wenkbrauw op terwijl hij haar aan keek. Eevy negeerde het en ging verder met het schoonmaken van haar poot. “Luister, ik kan je dingen bieden, die je zonder mij niet zou kunnen hebben. Zou jij zomaar een alfa kunnen aanvallen in een andere roedel? Kijk, ik mag dan wel Alfa zijn, maar ik ben net zo als jij.” Opnieuw keek Eevy op. Een alfa aanvallen? Mocht dat in de roedel van de reu? De grijns rond Eevy's snuit werd groter. Dit kon nog erg leuk gaan worden. “Ik wil iedereen in de roedel behandelen, zoals jij dat zou willen. Ik wil niet een onderscheid maken tussen een hoge rang en een lage rang. Tuurlijk, je krijgt een rang in de roedel, maar dat moet je zien als een taak die je hebt.” sprak de reu. Hmm.. een roedel waarin iedereen gelijk was. Dit idee van de roedel begon Eevy steeds meer te zinde. “Maar, wanneer je in de roedel zit, mag je legaal op mijn gebied komen. Iets wat je ook graag wilde niet?” zei de reu en keek haar grijnzend aan. Eevy grijnsde terug en knikte kort. “Wat is je naam trouwens?” vroeg de reu.

Eevy zette haar inmiddels schone poot weer terug op de grond en likte kort haar lippen. "Eevy," zei ze kort. De roestige smaak van bloed was nog steeds te proeven in de bek van Eevy. "En met welke naam ga jij?" vroeg Eevy en keek de reu kort aan. Haar blik dwaalde af naar de rivier naast haar, ze zou straks wel een duik nemen en even wat drinken. Eevy dwaalde af met haar gedachtes. Een roedel voor alle soorten wolven? Een roedel waarin je de alfa kan aanvallen? Totale chaos. Of had de reu toevallig een manier gevonden om de rust her te vinden. Eevy richtte haar aandacht weer op de reu. "Zijn er ook regels, of is die roedel van jouw een totale chaos?" vroeg Eevy en eindigde met een spotten lachje. Zelf zag ze het niet zo zitten om die roedel in te gaan. Maar aan de andere kant, sterker worden was een doel die ze wou halen in haar leven. Tot het gevecht met de reu had ze geen gevecht verloren. Ze was dan ook de onmogelijke gevechten uit de weg gegaan. Ze liet haar nagels in de natte koude aarde zinken en kraste het open. "En als ik bij je roedel kom, welke rang had je voor me in gedachte?" vroeg Eevy. Het lag ook een beetje aan de rang hoe Eevy zich ging opstellen in de roedel. Als het een rang was met veel verantwoordelijkheid, dan zou Eevy geheid veranderen. Ook al was ze niet de liefste, ze zou de taak vervullen die haar werd opgedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimema 31 dec 2012 - 22:21

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... Don't follow me, you bitchy nightmare


Voor me had de teef haar poot weer schoon gelikt. Ik draaide eens met mijn ogen. Waarom zou je zo’n poot schoonlikken als er een meer in de buurt was die midden in de nacht rare vertoningen had die misschien alle wonden konden helen?
Mij was alles op moment een raadsel. Alles om mij heen, wat er in mijn hoofd afspeelde. Maar ik moest me er gewoon niet door laten najagen. Dat was niet goed voor mij en deed mijn reputatie ook niet ten goede.
“Eevy.” Antwoorde ze mijn eerdere vraag, waardoor ik even naar haar keek. Een korte en mysterieuze “Hmm” kwam er zachtjes uit mijn bek vloeien, terwijl ik half afgeleid naar haar staarde.
“Come on Nathan, you’re not that wolf. This is what they want.” Galmde er door mijn wolven kop heen en ik gromde eens naar mijzelf. Waarom deed ik dit nou weer, het was gewoon echt slecht voor mij. Stomme Quinn, de terrorist in mijn nachtmerries.

“En met welke naam ga jij?” Vroeg de teef aan mij, terwijl ze me eens kort aan keek. Ik keek haar eens met opgetrokken wenkbrauwen aan. Sommigen wisten al hoe ik heette, maar dat wist zij blijkbaar nog niet. “Well deary, mijn naam is Nathan James Sykes. James mag je ook wel afkorten tot een J.” Sprak ik rustig uit en knikte even naar haar.
“Zijn er ook regels, of is die roedel van jouw een totale chaos.” Sprak ze verder, terwijl ik haar eens verontwaardigd aan keek. Zijn roedel was totaal niet chaotisch, zo zou ik het nooit kunnen verdragen. Als er ook maar een klein dingetje was en dat liep niet goed, was ik echt enorm chagrijnig.
“Mijn roedel is beslist niet chaotisch. Het zijn simpele regels.” Zo vertelde ik haar mijn 6 regels die ik had gesteld waaraan iedereen zich volgens mij moest houden. Simpel of niet, ik wilde ze het liefst zoveel mogelijk nastreven.
Ik hoorde het water van de waterval nog altijd enorm hard kletteren op het meer en de rotsen daaronder. Mijn mondhoeken gingen een klein beetje omhoog, voor zover ik als wolf dat kon. Maar werd al weer snel uit mijn gedachten gehaald door Eevy, de wolvin voor mij. “En als ik bij je roedel kom, welke rang had je voor me in gedachte?” Begon ze, dit keer was het een vraag. Ik keek haar even aan en grijnsde. “Eerst zal je voor een paar dagen een nieuw lid zijn, waarin ik me bedenk bij het zien wat je daar in ook nog presteert wat voor een rang je krijgt. Je zal dit zo spoedig mogelijk horen. Ga er maar van uit dat je iets met je snelheid te doen krijgt, deary.” Eindigde ik mijn zin. Maar ik wilde haar nog iets zeggen. [b]“Welkom Eevy.”[b] Met een klein evil lachje keek ik haar eens aan.
Ze moest eens weten wat ze kon, als ze er achter kwam. Ik wilde wel eens zien wat Quinn er op zou doen, mocht ik hem ooit terug zien en het tot een strijd uitdraaien.

{Sorry voor deze flutpost}
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 1:23

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Badwolfo
(*_Eevy_*)
..Calling you James, if you like it or not.


De reu had zich voorgesteld als Nathan James Sykes. James mocht Eevy voor het gemak af korte. Ze trok een wenkbrauw op. En een grijns kwam rond haar lippen. Een bijnaam kwam in haar op. Waarom moeilijk doen en de hele naam onthouden? James, de nieuwe bijnaam voor de reu. Origineel? Nee, but hea, dat had Eevy nooit gezegd dat het origineel zou zijn. Vervolgens had de reu, sorry James, de regels uit gelegd. Om precies te zijn waren het er zes. Eevy kon er mee leven, alleen de derde regel stond haar niet aan. Je mag je mede roedel leden niet aanvallen. Die roedel kon nog een dode boel worden. Maar, Eevy kon vast nog wel haar lolletje hebben op haar tijd. En anders zou ze daar wel voor zorgen. Eevy keek op toen James haar aan keek met een grijns. “Eerst zal je voor een paar dagen een nieuw lid zijn, waarin ik me bedenk bij het zien wat je daar in ook nog presteert wat voor een rang je krijgt. Je zal dit zo spoedig mogelijk horen. Ga er maar van uit dat je iets met je snelheid te doen krijgt, deary.” sprak James. Iets met snelheid, hmm.. Eevy wist niet goed waar ze daarvan moest denken. Eigenlijk vocht ze het liefste, kon ze nog wat spelen. De reu was nog niet uitgepraat. “Welkom Eevy.” zei James met een klein evil lachtje. Eevy grinnikte een keer. "Nou bedankt, ik vind het een eer," zei Eevy op een sarcastische toon. Maar ging niet meer tegen spartelen. Ze stond op en liep zonder nog iets te zeggen naar de rivier toe. Ze maakte haar wonden schoon en dronk zelf nog een paar slokken. Ze keek een keer in haar spiegelbeeld in het water, zo erg zag ze er niet uit. Het zou wel allemaal goed komen. Ze draaide zich weer om richting James. "Dus James, en nu?" vroeg Eevy. Die reu gaat nog op zijn rug liggen om te smeken dat Eevy de roedel verlaat. Hij zou een hele last van haar krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1663801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 22:56

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Nathanprofielplaatje1

{ . “ . Nathan J. Sykes . ” .}

... You can do what you want.


Ik keek haar nog eens aan terwijl ik een evil plannetje in mijn hoofd had. “Nou bedankt, ik vind het een eer.” zei Eevy op een sarcastische toon. Ik wiebelde eens met mijn wenkbrauwen terwijl ik nog altijd alles in mijn hoofd had.
De wolf draaide zich om ging naar de rivier om haar wonden schoon te maken en wat water te drinken. Straks zou hij haar meenemen naar het meer, en zou hij haar vertellen dat ze beter daar in kon duiken.
Als ze dat niet wou, zou hij haar er gewoon induwen. Ze zou weten dat ze in zijn roedel zat. Maar lang dagdromen kon hij niet, want Eevy stond al weer vrij snel voor haar te huppelen. “Dus James, en nu?” Ging ze weer vrolijk verder.
Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar eens aan. “Wel deary, all magic comes with a price.” Ik keek haar grijnzend aan terwijl ik mijn kop eens boog en adem in haar gezicht blies. “Neem een duik in het meer van Crystal Dreams en je zult nog eens wat leuks beleven.” Met een grijns liep hij een eindje van haar weg, terwijl hij haar gewoon zo maar achter liet.

Maar al vrij snel draaide hij zich om en keek haar eens aan. “Van mij mag je doen en laten wat je wilt, overal heen gaan waar je heen wilt, als je je maar indenkt dat er een paar regels zijn.” Ik keek eens rustig naar het meer voor mij dat nog in Pubu lag.
“Crystal Dreams is een eindje het bos in. Daar zul je me kunnen vinden mocht je wat willen.” Met een halve draai terug naar het meer toe, waar ik naar toe liep, ging ik verder. Mijn hoofd boog ik naar het water toe, terwijl mijn tong het koude water aanraakte en ik het langzaam naar binnen dronk.
Een paar minuten later liet ik me van het water weg lopen, tenminste mijn poten deden dat. Met een rustige pas liep ik om het meer heen, richting het bos. Een eind in het bos zou het grens gebied zijn met mijn gebied. Het gebied waar iedereen mij zou kunnen vinden.

{Sorry voor deze flut eind-post}
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com

 Eevy

Erelid

Eevy
Aantal berichten : 3909
Pro Infinito's : 1666800

About Me
Leeftijd: 3 summers and 2 moons
Partner:
Karakter:

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 0:09

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Badwolfo
(*_Eevy_*)
..I'm curious.

Met een opgetrokken wenkbrauw keek James Eevy aan. “Wel deary, all magic comes with a price.” sprak hij. Eevy rolde kort met haar ogen, ze begon nu al een hekel te krijgen aan de reu. De reu keek haar grijnzend aan, hij blies in haar snuit. Eevy keek weg. "Ooit aan gedacht om iets aan je adem te doen?" vroeg Eevy op een lichte geïrriteerde toon. “Neem een duik in het meer van Crystal Dreams en je zult nog eens wat leuks beleven.” zei hij. Eevy keek op en fronste haar wenkbrauw. De reu liep eindelijk weg, iets wat Eevy een opgelucht gevoel was. Nog even en ze had hem opnieuw in de haren gevlogen. De reu draaide zich jammer genoeg al snel weer om. . “Van mij mag je doen en laten wat je wilt, overal heen gaan waar je heen wilt, als je je maar indenkt dat er een paar regels zijn.” zei James.Eevy grinnikte een keer. "Ja alfa," het woord 'alfa' spuugde ze haast uit. “Crystal Dreams is een eindje het bos in. Daar zul je me kunnen vinden mocht je wat willen.” zei de reu. Eevy rolde opnieuw met haar ogen. "Alsof ik ooit jouw voor hulp zou vragen, ga nu maar," drong ze de reu aan. Die draaide zich om en liep weg. Eevy zuchtte een keer opgelucht. Ze plantte haar kont op het gras. Ze keek een keer in haar spiegelbeeld, haar blauwe ogen keken haar verveeld aan. Ze sloeg boos in het spiegelbeeld en stond weer op. Een pijn steek schoot door haar heen en een grom verliet haar bek. Ze vervloekte zichzelf opnieuw om zo zwak te zijn. Ze twijfelde even, maar liep toen James achterna. Haar nieuwsgierigheid nam toe. Neem een duik in het meer van Crystal Dreams en je zult nog eens wat leuks beleven. De woorden gonsde nog door haar oren. Eevy zette haar poten verder en liep naar het meer toe.

[Topic End]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Gesponsorde inhoud



The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]   The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The wind playing with you're fur, a beautiful creature looking at you. [Nathan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shake it! [Nathan]
» Nathan's Sheet
» A new landscape, and a new friend [Nathan]
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The East
 :: Pubu
-
Ga naar: