IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 yesterday is history, tomorrow is a mystery

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 15:54

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
De wind was guur en blies al de hele dag. Er waren veel dieren op pad vandaag omdat het één van de weinige dagen was dat het niet vroor. Vandaag was het een warme dag voor in de winter en ook Quaed nam er gebruik van. Hij wist niet waar hij eigenlijk heen liep, maar hij liep gewoon. Zijn vacht waaide alle kanten op en hij had moeite om vooruit te komen. Bladeren werden van de bomen af geblazen in zijn gezicht en hij begon steeds chagrijniger te worden. Hij had al een paar uur gelopen toen de wind ineens wat minder werd. Hij kon zijn kop weer omhoog doen zonder dingen in zijn gezicht te krijgen en hij had niet het gevoel dat hij bijna van de aarde werd afgeblazen. Verbaasd vroeg hij zich af waardoor dit kwam en hij liep snel verder.

Niet veel later doemde er wat op uit de bossen. Eerst zag hij muren verschijnen en met daar een soort van gaten in waar je doorheen kon kijken. Hoe heten die dingen ook als weer? Dacht hij. Nou ja, daar kom ik dadelijk wel weer op. Hij bleef doorlopen totdat hij uit de bossen was. Vanaf hier zag hij pas echt de grootte van het gebouw. Zijn kop stond recht omhoog om de bovenste torens te kunnen zien. Hij kreeg al snel last van zijn nek en deed zijn kop weer naar beneden. Hij begon om het kasteel heen te lopen. Tot hij weer stopte.
’Ramen!’ Riep hij tegen zichzelf. Die gaten in de muren heten ramen. Nadat hij dit weer wist begon hij verder te lopen. Aan de zijkant van het kasteel kwam de wind in alle macht terug, hij had helemaal niet gemerkt dat het windstil was geweest. Hij voelde zich letterlijk bijna weggeblazen en zette zijn poten goed op de grond neer. Stap voor stap liep hij verder om het kasteel heen, tot hij ineens een groter gat in de muur zag. Het was de ingang van het kasteel geweest voordat het verwoest werd. De reu keek even om zich heen en liep toen het kasteel in.

In het kasteel was het weer windstil en daardoor ook wat warmer. De wolf keek om zich heen, naar alle dingen die hij nog nooit eerder had gezien. Toen ze het kasteel hadden opgeknapt hadden ze ook wat oude potten en pannen teruggelegd om het zo echt mogelijk te laten lijken. Er lag nog wat hooi in wat ooit de paardenstallen moesten zijn geweest. Het hooi zat vol met muizen en ratten, een feestmaal voor een hongerige wolf als Quaed. Hij sloop er langzaam heen, door de schaduwen, tot hij erachter kwam dat de muizen hem niet eens hadden gezien. Deze beesten hadden nooit groot gevaar gekend aangezien er hier bijna niemand kwam. Dus begon Quaed wat sneller en met wat meer geluid te lopen. Toen hij vlak voor het hooi stond gooide hij wat met zijn poot opzij. Een paar muizen renden weg, maar de meeste bleven gewoon zitten. Quaed pakte er drie en doodde ze met één goeie beet. Hij liep ermee naar iets anders zachts, een soort gras, en ging erop liggen. Hij begon langzaam op de muizen te kauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 16:26

"Demon nee! Niet doen! Je raakt gewond!" riep zijn moeder vanaf beneden toe, terwijl Demon op de rand van de hoge muren balanceerde van het oude kasteel. Demon had nog nooit angst gekend en net zoals nu, geen angst.
"Demon kom eraf!" klonk er nu een barse stem van beneden. Demon keek met zijn groene pret oogjes naar beneden, waar zijn hele familie zat toe te kijken. Demon gniffelde kort en trippelde verder over de hoge muur.
"Pup from hell!" hoorde hij zijn irritante tante schreeuwen. Opnieuw gniffelde Demon, waarna hij uitgleed en terecht kwam in een baal hooi.


Demon werd wakker van een stel irritante zonnestralen die in zijn snuit prikte. Hij opende zijn ogen en knipperde een paar keer met zijn ogen. Hij keek rond. Hij zat op de hoge muur van het oude kasteel wat zijn ouders vroeger juist verboden. Hij had het altijd genegeerd en net zoals nu, terwijl zijn ouder ergens anders waren, negeerde hij ze gewoon. De wind was sterk, al helemaal waar hij zat. De pup gaapte een keer en liet zich toen van de muur af vallen. Zoals gepland kwam hij in de wel bekende baal hooi terecht, waar de muizen meteen uit vlogen. Demon greep twee muizen bij hun lichaampjes en doodde die snel. Hij klom met de twee muizen in zijn bek weer op de muur en begon ze daar op te eten. De pup was niet de liefste en zou ook niet snel veranderen. Demon gniffelde en rukte de kop van een muis eraf. Plots drong de geur van een vreemde wolf zijn kleine neus binnen. Of de reu zag hem niet of hij deed alsof hij hem niet zag, want de reu wandelde vrolijk binnen en begon de muizen te vangen en vervolgens op te eten. Demon liet een kleine grom horen. Hij liet de muizen liggen en sprong op de kop van de reu. Voordat deze nog maar wat kon doen, sprong Demon er ook weer vanaf. "Who do you think you are, bro?" vroeg Demon met een spottend grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 17:28

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
De muizen smaakte lekker na een tijdje niks gegeten te hebben. Het was al een paar dagen geleden dat hij die hinde had gepakt met Eevy en zijn honger was weer om de hoek gekomen. Hij dacht was geluid te horen en zijn oren bewogen heen en weer terwijl hij bleef eten. Het geluid was opgehouden en hij dacht dat het niks was. Na nog een paar happen en nog wat rare geluiden stond hij op. Hij rekte zich uit en wou net gaan zoeken toen wat op zijn kop terechtkwam. Voordat hij het eraf kon schudden stond het al voor hem. Het was een kleine, bruine wolf, waarschijnlijk nog een pup. Quaed was niet heel groot, maar wel groter dan dit ding.
‘Who do you think you are, bro?’ Zei de pup met een grijns. Zijn ouders of familie was nergens in de buurt te bekennen, dus hij was alleen.
’Is dat niet een beetje te brutaal voor een pup helemaal alleen?’ Quaed ging zitten en keek de pup aan. Er zat vaag een roedelgeur aan de vacht van de kleine, dus hij had wel ergens beschermers zitten. Aan zijn manier van doen te zien zal hij wel bij de Black Ops zitten. Heel toevallig wist Quaed waar het roedelgebied van hun ongeveer zat, en dat was best een eind hier vandaan. Maar wat doet dat kleintje dan hier? Er kwam een muis uit het hooi rennen, hun kant op. De poot van de grote reu schoot opzij en zijn nagels spietste hij in het kleine lichaam. De muis ging dood door bloedverlies en hing aan zijn nagels. Hij at een stukje vlees van het lichaam en keek de pup weer aan.


Weer een falende post made by moi :'D
Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 18:12

De reu was groter dan de pup. Natuurlijk, de pup was nog maar net vijf maanden oud, wel bijna zes maanden, maar elke wolf steeg nu nog boven hem uit. Als de reu dacht dat dat een zwakke plek van de pup was, had ie het mis. ’Is dat niet een beetje te brutaal voor een pup helemaal alleen?’ trok de reu hem weg uit zijn gedachtes. De reu ging zitten en keek de pup aan. Demon rolde kort met zijn ogen. "Ik heb niemand anders nodig, behalve Legion. Ik kan prima voor mezelf zorgen, maak jij je maar druk om je eigen leventje," zei Demon spottend en klom op een laag stuk muur. De reu greep een muis bij zijn nagels die vervolgens dood bloedde. Demon keek met een half oog toe. Hij sprong behendig op de muur waar hij net op lag en greep de muis die hij net had gevangen. Hij hield de muis klem tussen zijn kaken en sprong in de baalhooi, waar eerder de muizen in hadden gezeten. Hij schudde een keer met zijn kop, waardoor het hooi van zijn kop af werd gegooid en ging toen zitten op de baalhooi. Hij legde de muis neer en begon het op te eten. Demon kon prima jagen voor een pup van zijn leeftijd en was niet van plan om uit te sterven in z'n uppie. Hij richtte zijn aandacht weer op de reu. "Wat is je naam bro?" vroeg de pup, waarna hij de muis op at. Hij keek omhoog, waar de zon hoog boven scheen. Een irriterende grom verliet zijn kleine bek. Hij haatte het zonlicht. Zo vel en niet geschikt voor een pup die in de duisternis leefde. Zijn ouders noemde hem Demon, eigenlijk hadden ze hem een andere naam gegeven. Maar Demon zelf noemde hem zo en zei tegen zijn ouders dat hij alleen naar die naam zou luisteren. Na een paar stunten die hij had uit gevoerd deden zijn ouders toch wat hij zei en was zijn naam Demon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 18:59

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
‘Ik heb niemand anders nodig, behalve Legion. Ik kan prima voor mezelf zorgen, maak jij je maar druk om je eigen leventje.’ Een grijns verscheen op de snuit van Quaed terwijl hij naar de pup keek die inmiddels alweer op de muur was geklommen. Legion, dus hij zat inderdaad bij de Black Ops. De pup deed een paar trucjes met een muis, maar Quaed besteedde er geen aandacht aan. Hij nam nog een hap van zijn muis en gooide het toen weg, zijn zin erin was verdwenen. Langzaam kwam hij overeind en rekte hij zich uit. Hij begon een beetje rond te kijken toen de pup ineens weer wat aan hem vroeg.
‘Wat is je naam bro?’
Quaed keek om naar de pup.
’Je hebt mij niet nodig, dus mijn naam ook niet.’ Hij knipoogde even naar de pup en draaide zich toen weer terug. Een kraai kwam voor hem terecht en keek hem aan. Het deed zijn kleine kopje scheef en knipperde een keer voordat het weer wegvloog. Verbaasd staarde Quaed de kraai na, wat the f*ck was dat?

Weer had hij in dagen niks gegeten en lag hij alleen maar in zijn hol. Hij was van plan nooit meer uit dit hol te komen en gewoon te verhongeren. Hij bibberde van de koud, het was -5 buiten en hij had geen greintje spek meer op zijn lichaam. Zijn ademhaling was haperig en hij zat in elkaar gedoken. Zijn ogen vielen langzaam dicht en hij gaf al het leven op, tot hij ineens een soort gekras hoorde. Hij deed zijn ogen weer open en zag een kraai staan in de ingang van zijn hol.
’Ga weg.’ Zei hij zacht en boos tegen de kraai. Maar in plaats van weg te gaan hupte de kraai wat dichterbij en begon aan Quaed te pikken. De reu gromde een keer, maar de kraai ging niet weg. Hij dwong de wolf om op te staan. Langzaam kwam hij op zijn poten te staan, maar hij viel bijna om. De kraai vloog naar buiten en de wolf volgde hem. Bij de eerste stap buiten kwam er een harde wind en Quaed viel om, midden in de sneeuw. Hij keek moe om zich heen en zag toen pas wat er was. Er was een kudde herten om zijn grot heen gaan staan. Zonder hem op te merken hat de leider hier zijn hele groep heen verplaatst. De wolf keek nog is beter en zag niet zo veel verderop een gewond, jong hert. De perfecte prooi voor een verzwakte wolf. Hij ging weer op zijn benen staan en schudde zijn vacht uit. Hij deed zijn kop even in de sneeuw zodat hij zeker wist dat hij wakker was. Quaed zette zich schrap en sloop richting het hert. Hij moest het in één keer goed doen want hij had niet genoeg energie om achter het hert aan te rennen, ookal was het verzwakt.

Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 20:20

De reu draaide zich om naar Demon ’Je hebt mij niet nodig, dus mijn naam ook niet.’ zei de reu en volgde met een knipoog. Demon grinnikte kort. "You wanna play that game, hea," zei Demon en een nieuwe grijns sierde rond zijn lippen. Demon kraste zijn nagels een keer in de de stenen muur, wat een piepend geluid gaf. De pup gniffelde kort. Waarna hij van de baalhooi sprong en soepel op zijn vier kleine pootjes terecht kwam. "Dan, wat de je in mijn stekkie?" vroeg de pup en fronste zijn wenkbrauw. Hij keek een keer het verlaten kasteel rond. Hij trippelde naar een oud schilderij die aan de muur hing. Hij sprong op en zette zijn nagels in het doek. Langzaam gleed hij naar beneden, terwijl hij met zijn nagels het doek open kraste. Hij sprong weer soepel op de grond en bekeek toen zijn meesterwerk. Er zaten vier grote krassen in, recht over het gezicht heen. Hij grinnikte kort. "Perfect," zei hij tegen zichzelf en was er vrij zeker van dat de reu het niet had gehoord. Hij trippelde terug naar zijn vaste plek op de muur, waar hij gemakkelijk op kwam. Ook al blies de wind sterk tegen zijn kleine lijfje waardoor hij er bijna af viel, bleef hij staande en ging uiteindelijk weer zitten. Hij schudde zijn vacht een keer uit, waardoor kleine strookjes hooi met de wind mee werden geblazen met de wind. Hij ging weer liggen en gaapte een keer. Hij legde zijn kop op zijn poten en keek vanaf boven op de reu neer. Hij hield de reu scherp in de gaten en als de reu van plan was iets te doen, kon Demon de aanval altijd ontwijken. De pup kon misschien niks beginnen qua vechten tegen de reu, maar aanvallen ontwijken kon hij als geen ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 20:34

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
Een korte grinnik vulde de windstille lucht.
‘You wanna play that game, hea.’ Er verscheen een grote glimlach op de snuit van de pup. Quaed rolde met zijn ogen. Deze pup praatte alsof hij een volwassen wolf was, en het werkte op zijn zenuwen. Voordat de pup van de muur sprong maakte hij nog een geluid met zijn nagels over de muur. Het klonk afschuwelijk, maar Quaed gaf geen kik.
‘Dan, wat doe je in mijn stekkie?’ De pup fronste zijn wenkbrauw en liep naar een schilderij. Hij bekeek het even en maakte er toen vier grote krassen in. Wou hij nou indruk maken?
’Ow, ik wist niet dat het jou stekkie was. Ik dacht dat je bij één of andere roedel hoorde, dan is dat toch je plek?’
Hij klonk nep verbaasd en geschrokken en zag de pup weer op de muur springen. Quaed stond op en begon naar een andere deur te lopen. Hij sprong op en duwde ertegenaan totdat de deur meegaf en openging. Hij kwam in een stoffig hol met ook een raam in de muur. Het was muffig en overal zaten spinnenwebben. Het gaf hem een beetje een naar gevoel en hij liep op een drafje weer naar buiten. Hij schudde zijn vacht uit zodat al het stof eruit was en keek weer naar de pup.
’Maar mijn naam is Quaed, mocht je me ooit toch nog is nodig hebben.’
Hij ging zitten en bleef de kleine pup aankijken. Weer kwam er een kraai voor zijn poten terecht en keek naar hem. Wat moesten die rotbeesten toch? Hij keek naar de vogel, het was dezelfde als net. De kraai deed hem bijna weer meezuigen in de geschiedenis, maar door een hard geluid vloog de vogel weg. Quaed keek omhoog. Het was aan het bliksemen en het begon te regenen. Hij liep naar de stallen en ging weer bij het hooi zitten, waar nu wel gelijk de meeste muizen uit wegrenden. Ze maakte niet twee keer dezelfde fout door deze wolf te onderschatten.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 11:17

De pup liep weer naar de muur toe, waar hij vervolgens op sprong. ’Ow, ik wist niet dat het jou stekkie was. Ik dacht dat je bij één of andere roedel hoorde, dan is dat toch je plek?’ zei de reu op een sarcastische manier. Demon liet een grom ontsnappen. "Yua, ik hoor bij een roedel, en ik heb daar inspraak, dus watch it, or you will be our next target," zei Demon met een nieuwe grom in zijn stem. Hij mocht de reu niet, waarschijnlijk dacht de reu er net zo over. De reu verdween een hol in en Demon zuchtte opgelucht, eindelijk verlost van de gast. De stallen, waar ze zich in bevonden. Waren voor een helft bedekt met dak. Demon liep over de muur heen die niet bedekt was en keek een keer omhoog. Wolken pakte samen en de wind begon heviger te waaien. Regen was op komst. Demon zuchtte een keer geïrriteerd. Hij hoorde voetstappen en keek om. De reu was weer uit de hol gekomen en schudde nu de stof uit zijn vacht. "Kon je daar niet blijven?" vroeg de pup. Hij trippelde over de muur heen, totdat hij boven de reu stond. Die naar hem keek. ’Maar mijn naam is Quaed, mocht je me ooit toch nog is nodig hebben.’ zei de reu. Demon grinnikte kort. "Als ik hulp nodig zou hebben, zou ik alles behalve jou ervoor vragen," zei de pup en gniffelde nogmaals. Een kraai kwam aan gevlogen en landde voor de reu. Demon gaf er geen aandacht meer aan en liep naar de einde van de muur. Een harde klap was te horen en een licht flits volgde. De eerste druppels vielen al. Demon zuchtte hij keek naar beneden, waar Quaed in de baal met hooi was gaan liggen. Daar waar Demon normaal in landde. Demon haalde onzichtbaar zijn schouders op hij sprong van de muur af en kwam op de rug van de reu terecht. Hij sprong er dan ook meteen weer af, hield niet zo van fysiek contact en liep in de richting van een andere baalhooi. Waar hij zich in nestelde. Hij geeuwde een keer en luisterde naar het gekletter van de regen. De pup wist dat als hij niet nat wou worden, hij hier nog wel even zat. Hij ging rechtop zitten in de baalhooi en keek verveeld voor zich uit.Via zijn ooghoek hielt hij de reu in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:40

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
De wolf dacht aan wat de pup had gezegd.
‘Yua, ik zit bij een roedel, en ik heb daar inspraak, dus watch it, or you will be our next target.’ Het had Quaed niet echt bang gemaakt. Alsof als één pup zou zeggen dat hij een random wolf niet mag ze met z’n allen op hem afgaan en hem gaan vermoorden ofzow. Die wolven hadden vast ook wel wat beters te doen. Ook wist hij de naam van de pup nog niet, maar het boeide hem ook niet zo erg. Als de regen voorbij was ging hij hier weg en liet hij de pup alleen in zijn eigen wereldje. Ineens voelde hij wat op zijn rug terecht komen. Even later lag de pup in een andere baal hooi en hij gaapte. Het klonk heel lief en schattig, net zoals de meeste van de pup gaapjes. Maar Quaed was erachter gekomen dat deze pup niet echt heel erg lief en schattig was. Hij wist dat de pup hem in de gaten hield, maar het boeide hem niet echt. Er klonk nog een harde donder door de lucht heen en de regen ging harder tegen het dank slaan. Het dak begon te lekken in het midden van de stal en er ontstond een plas op de grond. Quaed stond op en begon water te likken uit de plas. Daarna ging hij weer op zijn hooi liggen en hij gaapte ook. Even keek hij schuin naar de pup, maar die leek zich nog niet bewogen te hebben. De muizen rende rond in de stal opzoek naar een droog plekje en Quaed keek ernaar, hij verveelde zich dood hier en het gezelschap was ook niet geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 13:06

yesterday is history, tomorrow is a mystery Dmeon
#¤_Demon_¤#
..Boredom is taking me over!


Nieuwe hevige klappen volgde. Demon zelf was er niet bang voor. Hij was nog maar één keer in zijn hele leven bang geweest en dat was voor Legion. In een klein straaltje droop het water naar binnen en vormde een plas midden in de stal. Demon zat op zijn hooibaal nog veilig voor de nattigheid en was er ook niet van plan om af te komen. In tegenstelling tot de reu, die zijn plek verliet en een paar slokken nam van de plas water. Demon fronste een keer. Hij volgde de reu met zijn ogen, die weer op de hooibaal ging liggen. De reu keek hem even aan met een schuine blik, met een verveelde blik keek Demon terug. Demon stond op en rekt zich een keer uit. Hij sprong van de hooibaal af en trippelde een beetje door de stal heen. Hij greep uit verveling een muis en begon het vel eraf te rukken, terwijl het beestje nog leefde. Met een verveelde blik keek Demon toe hoe de muis probeerde weg te strompelen, terwijl hij een spoor van bloed achter liet en uiteindelijk neer viel. Het beestje had eerst hysterisch gepiept, maar nu kwam er alleen nog maar zacht gepiep uit bij elke keer als hij moeizaam ademde. Demon drukte zijn nagels in de muis, die stopte met ademen en waarvan het lichaam verslapten. Demon haalde wat kleine orgaantjes eruit en liet ze vervolgens liggen voor wat ze waren. Hij stond weer op en liep waar naar de baalhooi toe, waar hij weer op neer plofte. "Ik verveel me," zei hij lang en klagelijk. Hij rolde zich op zijn rug en keek naar boven, waar het dak hard kletterde van de regen. Een nieuwe klap was te horen. Demon draaide zich weer op zijn zij en keek de reu aan met verveelde ogen.

[flut, hopelijk kan je er wat mee]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 20:11

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
Het bliksemen werd heviger, net zoals de regen. De lucht buiten was donker en het leek nacht, de hele zon was verdwenen achter de wolken. Het waaide nu ook in het kasteel, alhoewel het minder hard was als erbuiten. Wat hooi vloog door de stallen heen en een koud briesje bereikte Quaed. Hij keek naar de druppels die op de plas water neerkwamen en raakte gehypnotiseerd door het ritme. Drup… drup… drup drup…
‘Ik verveel me.’ Hij schrok wakker en keek naar de pup. Die had zich omgedraaid en begon verveeld naar hem te kijken. Quaed trok een wenkbrauw op, de pup wil toch niet dat hij wat gaat verzinnen? De wolf gaapte opnieuw en keek om zich heen, om te kijken of er wat te doen was. Toen ineens schoot hem wat te binnen. Hij keek naar de kleine pup en er verscheen een kleine glimlach op zijn snuit.
’Ik heb misschien wel een idee, als je je verveelt.’

Nou, of de pup het wou of niet, hij ging het doen. De reu stond op en strekte zich uit. Stap voor stap liep hij de stal uit en de regen klonk steeds harder. Er ging nog een bliksemschicht door de lucht heen en er klonk een donderslag nog geen 2 seconden later. De zwarte reu liep naar buiten en voelde zijn vacht gelijk doorweek worden. Hij keek om naar het dak van de schuur en liep toen verder. Hij sprong op een ton een paar meter verderop. Hij sprong toen op de muur en gleed bijna uit. Hij hervond zijn balans snel weer en liep behendig verder tot hij bij een ander klein gebouw uitkwam. Hij sprong hier op het dak, maar bleef deze keer staan. Hij liep een klein gat in dat in het gebouw ernaast zat. Hij kan via hier in de stal kijken en glimlachte even, toen draaide hij om en liep het gat in.

Het geluid van de regen verstompte in het grote gebouw. De regen klonk nu alleen nog maar als een zacht getik op het dak. Hij zat nu op een zolder van een soort klein kasteel. Het was voor rijkere mensen dan de boeren, maar niet zo belangrijk als de koningin en koning. Het was erg ruim hierboven, maar ook erg stoffig. Hij moest niezen van de stof en er kwam ineens geluid van het plafond. Hij keek naar boven en zag iets dat op allemaal kleine lichtjes leek. Een glimlach verscheen op zijn snuit. Vleermuisje jagen is één van zijn favoriete spellen.

Al mijn fantasie zat in deze post :'D

Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 19:46

Demon keek de reu verveeld aan, misschien wist hij iets leuks wat Demon kon doen. ’Ik heb misschien wel een idee, als je je verveelt.’ zei de reu en liep de stal uit. De pup fronste zijn wenkbrauw, twijfelde even om er achterna te gaan, maar was er uiteindelijk te lui voor. Hij bleef achter en keek naar het gedruppel in de plas wat eerder gehypnotiseerd had gewerkt voor de reu. Demon begreep er eerst niks van, maar steeds hoe langer hij bleef kijken, hoe minder gefocust hij werd op zijn omgeving. Hij gaapte een keer en schrok toen op. Hij stond op, draaide een keer een rondje en zag toen de reu staan in de opening van een gat, van een ander gebouw. Hoe was hij..? Demon wachtte niet en liep naar buiten, de regen viel met bakken uit de hemel en zorgde binnen een paar seconden voor dat Demon kletsnat was. Hij negeerde het en klom behendig op de stenen muur. Hij volgde de geur van de reu en kwam uiteindelijk aan bij het gaat waar de reu net had gestaan. Toen Demon naar binnen liep, schudde hij zijn vacht uit en zag de zwarte reu staan. De reu keek geïnteresseerd naar boven. Demon fronste zijn wenkbrauw, waarna hij de blik van de reu volgde en uit kwam op een paar reflecterende oogjes in het donker. De staart van Demon begon onwillekeurig te kwispelen. Vleermuizen! Met die leuke fladderende dieren had hij vroeger getraind. Nu kon hij ze vangen als geen ander. Een grijns omhulde de kleine lippen van de pup. Het geluid van de regen stommelde weg en Demon negeerde de kou die hij voelde door zijn natte pels. Hij sprong op de rug van de reu en sprong toen omhoog. De vleermuizen vlogen in het rond. Demon grijnsde breder en begon zich op een doel te focussen. Een kleine vleermuis viel bij hem in het oog. Perfect! Demon rende er achterna en greep uiteindelijk de vleermuis met zijn bek. Hij bracht de vleermuis tegen de vlakte en zette zijn nagels in de vleugels van het dier. De vleermuis krijste het uit, het klonk als muziek in de oren van de pup. De pup gniffelde, waarna hij de kop van de vleermuis eraf rukte en opzoek ging naar de volgende.

[flut ._.]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 15:27

yesterday is history, tomorrow is a mystery Rgxnix
Hij was nog geen drie stappen verder voordat hij pootstapjes achter hem hoorde. Hij keek om en zag daar de kleine pup staan. De pup volgde zijn voorbeeld en keek ook naar het dak. De staart van de pup begon te kwispelen en Quaed wist dat hij was leuks gevonden had. De kleine pup begon gelijk aan te vallen en te doden. De reu liep wat verder naar achteren, waar er meer schaduw was. Zo nu en dan, als er bliksem kwam, lichtte de kamer op en zag je de gehele vleermuis, maar ook de wolven. Daarom bleef Quaed zo dicht mogelijk in de schaduw. Het was nog overdag en de meeste vleermuizen sliepen nog, behalve die paar die de twee wolven wakker hadden gemaakt. Maar nu de Pup had toegeslagen, was nu meer dan de helft wakker en ze waren niet blij. Toen Quaed ook nog in de lucht sprong en een vleermuis pakte, werden de beesten pas echt boos.

De vleermuizen waren de wolven één voor één aan het aanvallen, maar het werden er langzamerhand steeds minder. Uiteindelijk hingen alle vleermuizen aan het plafond of ze lagen dood op de grond, verpletterd door de kaken van de twee wolven. Alle vleermuizen kwamen uit hun hollen en hingen nu aan het plafond. Het waren er een heel stuk meer dan wat de wolf had gedacht en hij begon te grommen. Door een bliksemschicht werd de hele kamer opnieuw verlicht en kon je alle vleermuizen goed zien zitten. Het waren er echt heel veel en Quaed deed een stap achteruit. De beesten keken de wolven woedend aan en toen de kamer weer donker werd hoorde de wolf een hard gekrijs. Ineens kwamen alle vleermuizen naar beneden en vlogen op de twee wolven af. De klauwen hadden ze voor zich uit gespreid om de wolven zo veel mogelijk schade aan te doen. De grote reu zakte licht door zijn voorpoten, klaar om aan te vallen. Hij gromde en zijn gele tanden werden zichtbaar. Toen de eerste vleermuis dicht bij hem was sprong de reu op en greep de vleermuis uit de lucht. De rest begon ook om hem heen te vliegen en hij raakte de kleine pup kwijt. Hij zag hem niet meer, maar hij had ook genoeg aan zijn eigen vleermuis probleem. De pup kon hier wegkomen, aanvallen of doodgaan. Het was helemaal zijn keus.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 19:19

yesterday is history, tomorrow is a mystery Image

Demon had het behoorlijk naar zijn zin en de verveeldheid die hij eerde zo sterk had gevoeld, was nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Met een kwispelende staart rukte hij de koppen van de vleermuizen af en liet zo nog lang krijsen van de pijn. Jammer genoeg voor hem ,had hij niet door dat er nog veel meer vleermuizen verstopt waren. Hij ging vrolijk verder met martelen en doden. Totdat hij opeens wild gekrijs hoorde vanachter, waar de reflecterende oogjes steeds dichterbij kwamen. De staart van de kleine pup stopte abrupt met kwispelen en hij keek er even verbaasd naar. De zwerm vleermuizen kwam steeds dichterbij, met hun klauwen naar over. De grijns rond de lippen van de pup werd breder. De vleermuizen richtte zich als eerste op de grotere en oudere wolf naast Demon. Demon grinnikte een keer, maar liet de oudere reu niet alle plezier weg kapen. Hij spande zijn spieren aan en sprong richting de zwerm vleermuizen die zich om de reu had verzameld. Hij greep er één vast en begon die met een grijns op zijn snuit te martelen. Nadat hij die had gedood, kreeg hij meteen de aandacht van de andere vleermuizen. Een stuk of tien vleermuizen vlogen om hem heen en probeerde ze te raken met hun klauwen. Demon kon tot nu toe ze nog allemaal goed af, maar de scherpe klauwen kwamen soms gevaarlijk dichterbij. Demon vond het nu behoorlijk irritant worden en rende richting de oudere reu heen. Met een kleine grom sprong hij op en belandde op de rug van de reu. Het boeide hem niet of de reu het leuk vond of niet, hij zou niet weg rennen van een paar vleermuizen. Hij greep opnieuw een vleermuis, die hij dit keer meteen vermoordde om vervolgens de volgende alweer te pakken. Zo doodde de kleine pup een stuk of zes vleermuizen, terwijl hij nog steeds de scherpe klauwen probeerde te ontwijken. Uiteindelijk waren er nauwelijks wat vleermuizen over en die gene die over waren, vlogen weg. Demon sprong van de reu zijn rug af en belandde veilig op de grond. Hij schudde een keer kort zijn spieren los en keek naar de grond, die bezaaid was met doden vleermuizen. Demon grijnsde met zijn lipjes die omhuld waren in het bloed van de vleermuizen. Hij liep naar de reu toe en keek hem met die bebloede grijns aan. "That was fun," zei hij en zijn staart ging een keer onwillekeurig heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 13:55



De vleermuizen kwamen nog steeds met bosjes naar beneden, het leek niet te stoppen. De pup was nu helemaal uit het zich verdwenen en hij kon hem ook niet meer horen. De reu had geen flauw idee wat er met het kleine beest gebeurt was. Er ging nog 5 minuten voorbij en een één derde van de vleermuizen lag nu dood op de grond. De rest van de vliegende beesten bleven de wolf maar aanvallen. Ineens hoorde hij pootstappen naast hem, maar hij had geen tijd om om te kijken. Toen voelde hij wat op zijn rug terechtkomen en keek hij toch even om. De kleine pup was op zijn rug gesprongen! Hij wou eerst de pup eraf schudden, maar deed het toch maar niet. Met zijn tweeën waren de vleermuizen meer verdeeld en ze vielen nu één voor één dood op de grond neer. Het bloed vloog in het rond elke keer als één van de wolven een kop eraf beet. Toch konden de vleermuizen ook wel wat schade aandoen met hun tanden, ze maakten van die kleine irriterende beten. Zo bleven ze doorgaan totdat er nog een handjevol vleermuizen over was. De lafaards vlogen weer naar het plafond en scholen in hun hollen.

Er viel gewicht van zijn schouders toen de vleermuizen weg waren, letterlijk. De pup was weer op de grond gesprongen en stond daar maar met een grote grijns op zijn kleine snuit. Zijn snuit zat onder het bloed, net zoals die van Quaed en de gehele vloer van deze zolder.
‘That was fun.’ Zei de kleine pup en Quaed ving een klein staartzwiepje op. Ook op zijn snuit verscheen nou een grijns.
’Wat is er nou niet leuk aan kleine beesten vermoorden voor de lol?’
Hij draaide zijn kop naar het gat waar ze binnen kwamen. De regen was veranderd in zachte drup en ze konden weer naar buiten zonder helemaal doorweekt te worden. De grote wolf schudde zijn vacht uit en keek naar de kleine pup.
’Kom pup, laten we weer naar buiten gaan. Die stank van vleermuizen poep en al hun bloed laat me nog kotsen.’
Hij liep richting het gat zonder te kijken of de pup hem volgde. Eenmaal buiten keek hij naar de lucht en de regen maakte zijn snuit schoon. Hij liep weer over de muur naar beneden, maar nu wat sneller dan net. Eenmaal op de grond keek hij toch om zich heen om te kijken of de pup hem had gevolgd of niet, hij wou geen verassingsaanval.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:43

yesterday is history, tomorrow is a mystery Image

Toen de reu ook grijnsde, grijnsde de kleine pup nog breder. ’Wat is er nou niet leuk aan kleine beesten vermoorden voor de lol?’ zei de reu. De pup gniffelde een keer. Demon had eerder gedacht dat de reu een irritante goeddoener was, die geen beesten voor de lol vermoorden, maar daarin had Demon zich goed vergist. Niet dat hij het erg vond, integendeel, nu had hij een mattie om zijn tijd mee te doden. De pup keek op toen hij druppels op zijn vacht voelde belandde. Hij zag dat zijn 'mattie' zichzelf aan het uitschudde was. Demon wou wat verontwaardigt noemen, maar de reu was hem voor. ’Kom pup, laten we weer naar buiten gaan. Die stank van vleermuizen poep en al hun bloed laat me nog kotsen.’ zei de reu en liep richting het gat waar de twee eerder doorheen waren gegaan. Demon schudde kort zijn kop, waarna hij in het dode lijfje van een vleermuis begon te poken. Hij bleef even zo staan, terwijl de verveeldheid alweer terug kwam. Demon draaide zich om in de richting van het gat en zag tot zijn verbazing dat de reu alweer verder was gehobbeld. De pup liep naar het gat toe en liet zijn blik over de omgeving glijden. Hij spotte de reu op de grond. Demon gniffelde een keer, waarnaar hij behendig over de muren heen liep en voor de reu op de grond terecht kwam. De eerdere grote regendruppels waren verandert in miezerige druppels, die alleen maar super irritant waren, maar je geen kletsnat pak meer gaven. Demon schudde zich nu ook uit. Hij likte kort zijn lippen af en slikte het overige bloed door dat in zijn bek nog was te proeven. De smaak van bloed lag nog in zijn bek, iets waarvan hij dorst kreeg. Hij keek kort om zich heen, waarnaar hij naar een regenplas trippelde en daar een paar slokken van nam. Hij richtte zijn aandacht weer op de reu. "Bro, wat ga je doen?" vroeg Demon. Demon had eerder gedacht, dat de reu net zoals hem schol voor de vele regen die nog geen vijf minuten geleden met bakken uit de hemel was gevallen. En nu was Demon wel benieuwd naar wat de reu ging doen. Hijzelf, Demon, had nog geen flauw idee van wat hij ging doen. Misschien ging hij nog even terug naar de vleermuizen, maar een prikkelende pijn op zijn rug zei hem dat hij het niet moest doen. Hij draaide zijn kop in de richtte van de prikkelende pijn en zag dat er een kleine wond zat op zijn rug, waarschijnlijk van een vleermuis waarvan Demon dacht dat hij hem had ontweken. Demon had toen teveel adrenaline in zijn aderen om de pijn te voelen. Demon likte zorgvuldig de wond schoon, waarna hij weer naar de reu keek. "By the way, my name is Demon," zei Demon met een grijns en plantte zijn kont neer in het natte gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:17



De pup kwam inderdaad achter hem aan en sprong voor hem op de grond neer. Hij schudde zijn vacht uit en liep naar een waterplas om wat te drinken. Quaed had geen dorst, wat hem wel lichtelijk verraste. Normaal droogt bloed toch wel een beetje je mond uit, maar ach. Hij krabde zich even achter zijn oor en keek toen weer naar de pup, die klaar was met drinken.
‘Bro, wat ga je doen.’
De reu dacht hier even overna. Hij was eigenlijk alleen naar dit kasteel gekomen om te schuilen tegen de wind en hij ging daarna naar de stal om te schuilen voor de regen. Een deel van hem wou terug naar het bos, maar een ander deel wou verder het kasteel in. Hij keek even van links en naar rechts, en nam toen een beslissing.
’Ik denk dat ik het kasteel verder ga bekijken. Ik kom hier waarschijnlijk toch nooit meer terug.’
Hij keek weer naar de pup en ging zitten. Net toen hij zich realiseerde dat hij de naam van de pup nog niet eens kende, stelde hij zichzelf voor.
‘By the way, my name is Demon.’
Een grijns verscheen op de snuit van Quaed. Die naam paste precies bij deze pup, tenminste van wat hij tot nu toe nog van hem had gezien.
’Ik denk dat ik het bij Pup houd.’
Hij knipoogde even en stond toen weer op. Hij keek even naar de ingang van het kasteel, de uitgang, en keek toen weer naar de pup. Toen draaide hij zich om en liep verder over het grote plein. Aan de zijkant van het plein stonden allemaal lege huizen, wat ooit winkels waren geweest. Aan het eind van het plein splitste het zich op in twee wegen. De wolf bleef even stil staan, maar liep toen naar de linker. Toen hij drie stappen op de straat had gedaan draaide hij zich om naar het plein.
’Kom je nog of blijf je daar staan totdat je verzuipt?’ Schreeuwde hij, waarna hij zich weer omdraaide en verder de donkere straat inliep.

Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 17:05

yesterday is history, tomorrow is a mystery Image

Een grijns verscheen op de snuit van de reu. Demon begreep niet waarom en trok zijn wenkbrauw op. ’Ik denk dat ik het bij Pup houd.’ zei de reu en knipoogde een keer. Demon stond net zoals de reu op. "Dan hou ik het bij ouwe, ouwe," zei Demon met een grijns. De reu had eerder gezegd dat hij het kasteel terug in ging, aangezien hij hier waarschijnlijk niet vaker zou komen. Demon begreep dat, maar hijzelf zou hier nog wel een paar keer te zien zijn. De ellende van de voorgaande oorlogen die in dit paleis begonnen was haast nog te ruiken, iets wat Demon wel aan stond. En zoals hij al eerder had vermeld, het was zijn stekkie. Demon keek naar de reu, die over het plein heen liep en nu een zij weggetje in sloeg. Demon liep even rond op het plein en bekeek de lege huizen waar eerst winkels in hadden gezeten. Planken zaten voor de gaten die 'ramen' genoemd werden. Sommige huizen zaten onder het mos en had klimop het gewonnen van de muur en had de muur helemaal bedekt. Demon keek er even verveeld naar, waarna hij de kant op keek naar de reu die riep: ’Kom je nog of blijf je daar staan totdat je verzuipt?’ Demon keek op. De pup was toch al nat, dus of hij daar bleef staan of niet maakte niks uit. Even overwoog Demon om weg te gaan. Maar had geen flauw idee wat hij dan moest doen. Uiteindelijk besloot hij de reu te volgen de donkere steeg in. Demon trok een kort sprintje totdat hij achter de reu liep. Het straatje was smal, maar ze konden gemakkelijk naast elkaar lopen, wat Demon vervolgens dan ook deed. Hij trippelde naast de reu en moest natuurlijk sneller lopen om de reu bij te houden. Iets wat de kleine pup al gewend was en dus niet echt erg vond. Hij bekeek de lege huizen waar ook winkels in hadden gezeten. Het was erg duister, iets wat Demon deed grijnzen. Demon griste een rat van de grond die weg deinsde van de twee wolven. Hij beet de rat gemakkelijk dood om hem vervolgens tegen een ruit van een kapotte raam aan te gooien. Een veeg bloed bleef achter op het raam. Demon bleef even staan om ernaar te kijken, waarnaar hij weer naar de reu trippelde. Met een gemakkelijke sprong, kwam hij op de rug van de reu terecht. Waarop hij ging liggen. "Voorwaarts mars!" beval Demon met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 17:53



De pup leek even te twijfelen, maar toen hoorde hij toch snelle pootstapjes achter hem aankomen. Zijn aandacht ging weer van de pup af en hij keek om zich heen. De gebouwen zagen er mysterieus uit in het donker en het zachte gedrup van de regen gaf er een eng achtergrond geluidje aan. Hij was helemaal de tijd kwijt en wist niet meer of het dag of nacht was. Het leken wel vijf minuten, maar hij dacht dat ze er al wel een halfuur waren. Achter zich hoorde hij de pootstappen van de pup en een rat die een klein gilletje slaakte. Een zucht kwam uit de bek van de wolf, moest die pup nou zo zijn best doen om beter te lijken dan hem. Soms snapte hij dat echt niet. Zelf was hij nooit zo geweest als pup, hij deed wat hij wou en wat andere van hem vonden boeide hem niet. Gelukkig maar, want anders was hij zijn jeugd niet doorgekomen. Alle andere wolven hadden zulke grote vooroordelen over hem en zijn moeder, dat hij ze is buiten gaan sluiten. Toen hij dat begon te doen, begon hij ook steeds meer weg te lopen van huis. Het was een moeilijke tijd, zijn jeugd. Hij had geen roedel zoals deze pup had, en zeker niet zo’n ego. Ineens hoorde hij geen pootstappen meer. Hij wou zich omdraaien om te kijken waar de pup bleef, toen hij extra gewicht op zijn rug voelde. Hij keek om en keek recht in de snuit van de pup.
‘Voorwaarts mars!’ Het klonk meer als een bevel dan gewoon een kreet, maar door de grijns van de pup klonk het niet boos. Een glimlach verscheen op de snuit van Quaed en hij draaide zijn kop terug. Hij keek even verder het steegje in en begon toen verder te lopen. Hij liep steeds sneller, tot hij door de straten heen rende alsof hij achter een prooi aanzat. Zo soepel als hij normaal tussen de bomen door rende, rende hij nu tussen de gebouwen door. Hij keek naar rechts en rende een gebouw in. Eenmaal in het gebouw rende hij iets af en ging de trap op, waardoor hij op het dak uitkwam. Gelijk toen hij op het dak was begon hij weer te rennen, naar de rand toe.
’Hou je vast.’ Schreeuwde hij nog voordat hij zich afzette. Hij vloog in de lucht tussen de twee gebouwen door en kwam met een plof weer op de andere neer. Hij stopte heel even omdat hij bijna uitgleed, maar rende toen verder. Over de daken en muren van dit kleine dorpje.

Hoop dat je er wat mee kunt ;D

Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 19:10

yesterday is history, tomorrow is a mystery Image

De reu keek hem aan, waarna Demon zijn kreet deed. De reu keek het steegje rond. Demon gokte erop dat de reu hem eraf zou gooien, maar tot zijn verbazing liep de reu gewoon verder. De pup grijnsde breder en kroop gemakkelijk naar de kop van de reu. De reu ging steeds sneller lopen en uiteindelijk snelde hij langs de gebouwen. De pup klemde zich vast aan de zwarte nekharen van de reu, om ervoor te zorgen dat hij er niet af viel. De wind sneed ruw in zijn snuit, maar hij kon ervan genieten. Demon was snel voor een pup, maar natuurlijk nooit zo snel als de reu. Hij genoot van de snelheid en was vast besloten om ook zo snel te worden, dat zou ook op zijn to-do list komen. Zijn to-do list bestond uit: Sterker worden, Wolven martelen, Een wolf doden en de leider worden van een slechte roedel. Tot nu toe was hij goed op weg, aangezien hij bij de Black Ops zat. Vanuit daar kon hij waarschijnlijk zijn lijstje bijwerken en uiteindelijk de leider worden van de roedel wanneer hij grown up is. Ja, eerst moet hij maar ouder worden. Als pup kon hij niks beginnen. In soepele bewegingen rende de reu tussen de gebouwen door. Demon hobbelde een beetje heen en weer, elke keer als hij zijn achterpoten harder afzette om nog sneller naar voren te schieten. Plots maakte de reu een scherpe bocht naar rechts, van schrik klauwde Demon zich steviger vast aan de nekharen als gevolg dat hij er een paar in zijn poten vast had toen hij weer los liet. Demon gniffelde even en hobbelde nog erger toen ze een trap op gingen. Ze kwamen uit op een dak. De wind waaide vanaf hier harder en Demon nam eens een lange teug adem. Demon had niet lang de tijd om rustig te worden, want voor hij het wist spurtte ze alweer weg. ’Hou je vast.’ waarschuwde de reu. Demon deed meteen wat hij zei en klemde zich nog steviger vast aan de nekharen. Even leken ze te vliegen, maar uiteindelijk kwamen ze met een plof op een ander dak. Demon liet een kleine 'oef' ontsnappen. Maar al snel schoten ze over de daken en de muur. Demon grijnsde breder. Waarna hij zijn greep om de nekharen van de reu liet verzwakken. Hij liet zijn greep varen en probeerde zijn evenwicht te behouden. Terwijl hij nog steeds hobbelde op de rug van de reu. Plots verloor de kleine pup zijn evenwicht. Hij probeerde zich opnieuw vast te klemmen aan de vacht van de reu, maar de zwaartekracht was te sterk, waardoor hij met een klein piepje naar beneden viel. Met een kleine 'oef' kwam hij in een grote bult stro terecht. Hij bleef even verbaasd liggen. Daarna kwam er een grijns op zijn snuit. Hij stond op en schudde het stro uit zijn vacht. Hij liet zijn blik even kort over zijn lichaam gaan om er zeker van te weten dat hij niks had. Er zat alleen een schram op zijn rug, maar meer niks. Demon grinnikte een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 22:24



Het duurde even voordat hij had gemerkt dat de pup er niet meer was. Hij genoot zo van het moment, het gevoel dat hij kon vliegen en de wind in zijn vacht, dat hij helemaal niet meer aan de pup gedacht had. De reu stopte op een groot dak en keek even om zich heen, maar de pup was hier niet in de buurt. Een zucht ontsnapte uit zijn keel, het was nu wel een soort van zijn plicht om te gaan kijken of de pup überhaupt nog wel leefde. Hij draaide zich om en sprong weer van dak naar dak, maar stopte nu elke keer om te kijken of de pup ergens op de grond of op een dak lag. Hij was helemaal weer bij het begin toen hij de pup in het hooi zag liggen. Hij dacht even na en deed een stap achteruit. Toen sprintte hij naar voren en sprong van het dak af, maar lang niet ver genoeg om bij het andere dak te komen. Met een lach was hij naar beneden gesprongen en kwam hij naast de pup terecht in het hooi. Het hooi vloog in het rond en een paar kleine dieren, waaronder ratten en muizen, vluchtte weg. Toen ging hij zitten, schudde hij even zijn kop en bekeek de pup.
’Alles goed kleintje?’ Hij zat daar nog steeds met een grimas en hooi overal in zijn vacht. Waarschijnlijk moet het een grappig gezicht zijn, maar hij vond het nogal irritant. Weer schudde hij zijn kop en krabde het even. Toen was de meeste hooi wel van zijn kop af en voelde hij een soort opluchting.

Terug naar boven Ga naar beneden

 Demon

Solitair

Demon
Aantal berichten : 156
Pro Infinito's : 1659200

About Me
Leeftijd: 1 year already
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 18:58

yesterday is history, tomorrow is a mystery Image

Demon volgde de reu met zijn heldere groene ogen, die met een lach naast hem belandde in de bult hooi. Hooi vloog op en ratten en muizen vluchtte weg voordat ze werden geplet onder de zware druk van de reu. De reu ging zitten, schudde zijn kop en keek Demon toen aan. ’Alles goed kleintje?’ vroeg de reu. Demon grinnikte even over hoe de reu eruit zag. Hooi had zich vermengd met zijn pik zwarte vacht. De reu leek het integendeel irritant te vinden en schudde zijn kop nogmaals, waarna hij kort krapte. Het hooi dwarrelde naar beneden en het meeste hooi was alweer uit zijn vacht. "Don't worry 'bout it bro," zei Demon met een knipoog. Zijn staart ging een keer heen en weer. "Deze kleine pup kan wel tegen een stootje," zei Demon en gniffelde kort er achter na. Demon sprong van de bult hooi af en ging daar zitten. Hij likte even kort zijn wond, totdat die helemaal schoon was. Hij keek eens omhoog. Het gat waar de twee naar binnen waren gekomen was behoorlijk hoog. Ze konden er waarschijnlijk niet uit komen. Dus als ze weer over de daken en muren wouden razen, zoals ze eerder hadden gedaan, moesten ze overnieuw beginnen. Demon stond op en liep richting het gat in de muur waarin eerder een rechthoekig ding had gezeten die 'deur' werd genoemd. Hij stapte naar buiten en keek eens om zich heen. Ze waren weer buiten de muren van het plein beland. Wouden ze opnieuw beginnen, moesten ze waarschijnlijk eer helemaal overnieuw beginnen. Kortom te veel moeite. Demon liep naar een plas toe en dronk even kort wat water eruit. Hij likte kort zijn licht bruine vacht, maar hij keek op toen hij een bekende schelle huil hoorde. Het was zijn alfa 'Legion'. De kleine pup richtte zijn aandacht weer op de reu. "Ik moe gaan ou'e," zei Demon en grijnsde een keer. De huil van de Legion was voor alle leden van de roedel bestemd en Demon was nieuwsgierig naar wat hij zou horen. "Cya," zei Demon, waarna hij weg trippelde. Hij had een leuke tijd met die reu gehad, ze zouden elkaar vast nog wel een keer ontmoeten.

[Demon is uit het topic ;3]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ahuro.actieforum.com/forum

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1662602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 21:24




‘Don’t worry ‘bout it bro.’ Zei de kleine pup. De reu glimlachte nog een keer scheel en ging toen staan en keek om zich heen. Ze waren precies tussen de huizen gevallen en ze moesten helemaal overnieuw beginnen als ze weer over de daken heen wouden gaan. Had hij daar zin in? Hij dacht maar kort na. Nee. De pup leek ook om zich heen te kijken en liep door een gat. De reu volgde hem en ze kwamen weer op het plein uit. De wind was gaan liggen en de zon begon weer licht te schijnen. Hij voelde de warme stralen door zijn pikzwarte vacht op zijn huis terechtkomen en het daar vasthouden. Dit is nou precies de reden waarom hij de zomer niet leuk vindt. Hij zuchtte een keer en hoorde toen een huil. Hij hoorde gelijk dat het niet voor hem bestemd was en besteedde er ook geen aandacht aan. De pup daarentegen zat aandachtig te luisteren en draaide zich daarna naar Quaed om.
‘Ik moet gaan ou’e.’ Zei hij. Het was zeker een huil van zijn alpha ofzo, dacht de reu. ‘Cya.’ De kleine pup draaide zich om en liep de poort uit. Quaed had best wel een leuke tijd gehad met die kleine met z’n slechte humeur. Ze zouden elkaar vast nog wel is vaker tegenkomen, misschien zelfs als de pup al wat volwassener is. Dat gaat nog echt leuk worden. Er verscheen alweer een grijns op zijn snuit door de gedachte. Maar hij zal nu eerst zijn eigen weg gaan en Quaed zal hetzelfde doen. Hij rende richting de grote poort en ging zo het bos weer in. De koelte van de schaduwen tegemoet.

Noouuu ik wou het topic afsluiten >.<

Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



yesterday is history, tomorrow is a mystery Empty
BerichtOnderwerp: Re: yesterday is history, tomorrow is a mystery   yesterday is history, tomorrow is a mystery Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

yesterday is history, tomorrow is a mystery

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The West
 :: Chengbao
-
Ga naar: