IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 {: A meeting to your whorst nightmare, enjoy :}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

{: A meeting to your whorst nightmare, enjoy :}  Empty
BerichtOnderwerp: {: A meeting to your whorst nightmare, enjoy :}    {: A meeting to your whorst nightmare, enjoy :}  Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 9:49

Rustig liep ik in de half diepe sneeuw, ik zakte in tot mijn koten. Dit jaar was de sneeuw vroeg gekomen en was de warmte verjaagt. Net zo als het meeste leven. Ik genoot van de kilte om me heen, de kou voelde ik al jaren niet meer. Of kan ik beter zeggen dat ik het gevoel van warmte niet meer ken. De lucht was ijl en bij iedere adem stak het wat in je longen. Iets wat de meeste dieren afschuwlijlk vinden maar ik vond het fijn. Met mijn gedachte in andere oorden liep ik verder. Ik dacht na over de rede waarom ik naar deze plek terug keerde. Ik snoof eens diep uit, ja de rede is omdat hier geen andere blije wolven zijn. Heerlijk. Wanneer de zon verdwijnt, gaat de hoop van de meeste mee. Iets waar ik ook mijn pret in vond.

Na een tijdje kwam ik aan in een veld. Nou ja veld. Van sneeuw, een sneeuwveld... Ik schudde verward mijn kop. Ik concentreerde me weer op mijn omgeving en ik er viel een warme geur in mijn neus. Wolf. Net wat ik nodig had om mijn dag te verpesten. Niet dat het zo'n topdag was maar die dagen heb ik alleen als ik een leven ontneem. Een valse grimas speelde op mijn lippen. Misschien word deze ontmoeten toch nog wat leuks. Omdat ik midden in een vlak veld stond had die wolf me vast al gezien. Alleen ik hem niet. Ik rook nog eens en zocht naar de afkomst van de geur. Ik vond hem in het westen. Ik keerde me tot die kant en zei luid. ''Come forwarts wolf, or this meeting will end soon.'' Ik maakte me klaar om aan te vallen. Deze wolf had vijf minuten, om naar voren te komen. Of zijn laatste wens te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

{: A meeting to your whorst nightmare, enjoy :}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I saw you in a nightmare
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The North
 :: Taiyuan Xue
-
Ga naar: