IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 » About Me {Character Sheet}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Kaiy

Founder | Solitair

Kaiy
Aantal berichten : 1795
Pro Infinito's : 1643801

About Me
Leeftijd: 4 Years Old
Partner:
Karakter:

» About Me {Character Sheet} Empty
BerichtOnderwerp: » About Me {Character Sheet}   » About Me {Character Sheet} Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 22:03

life is a story, life is to be a morgandi
» About me {Character Sheet}
Deze informatie kan ten alle tijde gewijzigd zijn of worden.


» Naam
Hier vul je de naam van je wolf in. Dit is dezelfde naam als waar je je account mee geregistreerd hebt.

» Bijnaam
Hier vul je de bijnaam van je wolf in. Dit is dezelfde naam als waar je je account mee geregistreerd hebt.

» Leeftijd
Hier vul je de leeftijd van je wolf in. Hoe oud is je wolf, dit kan van pas geboren tot bijv. 10 jaar verschillen.

» Roedel
Hier vul je de naam van de roedel waar je wolf bij hoort in. Natuurlijk kan je wolf ook geen roedel hebben, dat maakt niet uit.

» Levenswijze
Hier vul je de levenswijze van je wolf in, dit kan solitair, packmember, packleader of iets anders zijn wat aan toont hoe jouw wolf leeft.

» Ouders
Hier vul je de namen van de ouders van je wolf in. Om het dus wat leuker te maken welke wolven er bij wie horen. Natuurlijk hoef je niet van iedereen familie te zijn. Familieleden kunnen ook ver buiten For Eternity leven of je hebt als pup een pleegouder.

» Siblings
Hier vul je de namen van de broertjes of zusjes van je wolf in. Zo kun je echte broertjes en zusje hebben, maar ook pleeg broertjes en zusjes. Wat is niet leuker dan te kunnen invullen of je meerdere familieleden hebt.

» Puppies
Hier vul je de namen van de puppies van je wolf in. Wanneer een volwassen wolf zijn puppies op de wereld zet of een pup / puppies adopteert, kun je deze invullen. De namen van je puppies of pleegpuppies kunnen dan hier worden ingevuld.

» Overtuiging
Hier vul je de overtuiging van je wolf in. Ben je dus goed, goed-neutraal, neutraal, neutraal-slecht, slecht of wanna be? Dat kan je hier zelf invullen.

» Partner
Hier vul je de partner van je wolf in. Je hebt hier heel veel ruimte {Niet al te lang!} om een mooie tekst te plaatsen die leidt naar jouw Romeo of Julia. Of je vult gewoon simpel zijn of haar naam in.

» Karakter
Hier vul je het karakter van je wolf in. Dus is je wolf lief, aardig, spontaan, bitchy etc. Dat kun je hier allemaal invullen.

» Uiterlijk
Hier vul je het uiterlijk van je wolf in. Is je wolf bruin, wit, timber, zwart etc. Wat voor een kleur ogen heeft je wolf, wat zijn extra leuke facts over bijv. je poten, staart, dus witte stukjes door de staart heen of zwarte voeten.

» Extra
Hier vul je de extra informatie van je wolf in. Je kunt bijvoorbeeld goed zijn in jagen, dan kun je dat hier plaatsen. Alles wat niet thuis hoort in de voorgaande invul vakken, dat kun je hier plaatsen.

written
by
kaiy
09/06/2013
Terug naar boven Ga naar beneden
https://foreternity.actieforum.com
 

» About Me {Character Sheet}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nathan's Sheet
» In Character Topic
» MAXIMALE SIZE Plaatjes / Sheet Plaatjes
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Out Of Character
 :: the Guidebook :: Final Guides
-
Ga naar: