IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Loocking in to the eyes of Hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:32

Ik zag op het gezicht van Huntress dat ze een pijn scheut kreeg, ik stond meteen recht vroeg aan haar wat er scheelde? "Huntress is het je been? is het niet beter dat we het uitwassen en ik een nieuwe bloem zoek? ik weet het niet, of was het niet je been"
Ik had nooit gedacht dat ik ooit zo bezorgd zou zijn om iemand. En dan nog van haar, ze heeft wel mooi mijn hoofd gered, en ze leert me jagen en zo van die dingen,, hehe...
Ik vroeg me toch allemaal af wat er toch allemaal in haar hoofd speelde? Ze was wijs dat zag je, ze was gespierd dat betekende sterk en snel. haar tanden waren groot, glanzend wit, en scherp. ik wist dat ik moest oppassen voor haar en dus was ik bang maar voelde ik me ook veilig in haar buurt. Maar nu was het mijn beurt om te zorgen voor de wolvin
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:54

"Huntress is het je been? is het niet beter dat we het uitwassen en ik een nieuwe bloem zoek? ik weet het niet, of was het niet je been" sprak Shadow bezorgt. ''Nee kleine de pijn die ik nu voel komt niet uit mijn been maar vanuit mijn hart. En ik denk dat geen enkele bloem dat kan verhelpen'' zei ik diep. Ik maakte me geen zorgen om mijn poot maar wel om Shadow, zo'n lief dier zou niet met mij om moeten gaan. ''Shadow luister goed. Als mijn poot weer beter is en ik jou heb leren jagen gaan we op reis. Dan zoeken we samen een mooi thuis voor je, ergens bij engelen want jij bent ook een van hen. Jij bent geen duivel zoals ik, nee.'' Ik lachte vriendelijk naar haar. Ik weet niet waardoor ik mijn gemeenheid verloor wanneer ik bij deze wolf was maat ja. Ze is ook een engel
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 21:08

''Shadow luister goed. Als mijn poot weer beter is en ik jou heb leren jagen gaan we op reis. Dan zoeken we samen een mooi thuis voor je, ergens bij engelen want jij bent ook een van hen. Jij bent geen duivel zoals ik, nee.'. Huntress haar woorden deden pijn bij mij, zij was de eerste wolf waar ik om gaf, ook al kende ik haar nog maar net 1 dag. ik zou haar niet verliezen, aan een domme wond, of het feit dat ze zegt dat ze een duivel was. Het maakte me kwaad!! "Kijk he huntress moest jij de duivel zijn, zou jij me dan helpen? zou jij me dan in je vacht laten slapen als ik het koud had, zou je me je wond laten verzorgen, zou jij je eigen leven riskeren voor mij als jij de duivel was. dacht het niet Huntress, en al wil je misschien van me van af dat kan me niet schelen hoor. maar nu ga ik eten voor je zoeken en denk na over mij woorden zou ik zo zeggen Huntress".
Ik was zo kwaad op haar omdat ze durfde zeggen dat ze duivel was. dus ging maar eten zoeken. ik had nog steeds niet ontbeten en er was al zoveel gebeurd...
Na lang wandelen tussen de bomen in het bos rook ik ineens opgedroogd bloed. Ik bedacht me dat dat het karkas moest zijn dat de wolvin had verstopt. ik probeerde het spoort te houden, en ik wist dat ik nu goed moest zijn. de geur van het bloed werd harder en hard,. en daar lag het vlees tussen een paar stenen. ik nam het tussen mijn tanden en was onder weg terug naar huntress zodat ze zou kunnen eten en sneller herstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 21:15

Natuurlijk... ze geloofde me niet. Maar ze kende me niet zo als ik mezelf kende. wat zei ze nou "Kijk he huntress moest jij de duivel zijn, zou jij me dan helpen? zou jij me dan in je vacht laten slapen als ik het koud had, zou je me je wond laten verzorgen, zou jij je eigen leven riskeren voor mij als jij de duivel was. dacht het niet Huntress, en al wil je misschien van me van af dat kan me niet schelen hoor. maar nu ga ik eten voor je zoeken en denk na over mij woorden zou ik zo zeggen Huntress". Ach ze kon natuurlijk ook bij mij blijven maar dat zou haar niet goed doen. Mijn hart is allang verwelkt en verrot. Ik bleef in mijn gedachte toen Shadow langs de bomen weer naar me toe kwam.

~~flut~~
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 21:18

Het vlees was niet zo vers meer want het was van gisteren, ik zou het niet erg vinden want het was voor huntress. langs de bomen kwam ik weer aan bij huntress legde het stuk vlees voor haar en ik zei "eet zoveel je kan, daarna et ik de restjes wel op en ga ik op konijnen proberen jagen, ik hou me aan jouw plan ondanks je been"
Ik wist een konijnenhol zijn dus daar kon ik straks naar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 7:49

Koppig at ik maar een hap van het vlees. Ik keerde me toen naar mijn poot, de bovenste laag was dicht. Het duurde wat langer om de binnenkant te genezen. Met moeite stond ik op en liep achter Shadow's spoor aan, en na een paar passen zag ik de witte teef staan. ''Kom mee Shadow ik ga mijn beloften houden, ik kan ook jagen met maar drie poten tot mijn beschikking. Kijk.'' Ik ging liggen in de struiken en wachtte op een dom, onwetend konijn. Toen er een voor me stond zette ik me met een poot of en lande op het beestje. Maar in plaats van keurig op mijn poten te landen klapte ik ze in. Door dat te doen rolde ik even door toen stak ik mijn goede poot uit om te remmen. Ik stond toen weer op en legde het konijn voor Shadow's poten. ''Wat dacht je dan, dat ik als ik gewond was op mijn reserves ging teren? Ik kan te goed jagen en hou te veel van eten om dat te doen. Probeer maar en onthoud, blijf goed doorbijten tot hij dood is.''
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 11:19

Ik wist niet dat iemand die gewond was kon jagen, eigenlijk wist ik dat wel maar zo goed als huntress, dat wist ik niet. Zo gezegd zo gedaan, ik nam het konijn uit huntress muil, en probeerde zo hard als ik kon bijten in de hals van het konijn, moeilijker als ik dacht zo te zien.
Ik deed mijn best en er kwam zo te zien veel bloed bij te pas, mijn muil zat al onder het bloed. en nog was het konijn niet dood. het bewoog niet meer maar het leefde nog. dat voel je gewoon. en opeens krakte eindelijk de botten van het konijn zijn nek. ik was blij en opgelucht ik legde het konijn neer en zei deze is voor jouw, ik hoef niet ik heb geen trek. Ook al had ik trek ik wou gewoon niet eten. en ik hoopte dat Huntress het niet door had
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 17:25

Het duurde even voordat het konijn door was, maar het lukte haar. Ze gaf het aan mij en zei dat ze geen honger had. Ik haar argwanend aan, ik wist dat ze loog en ook wist ik dat ze niet zou eten. ''Dan niet kleine, jij eet dan wel later. Maar eerst gaan we terug naar de waterval.'' Tijdens de terugweg zouden we veel moeten stoppen en rusten, ik kon er niks aan doen. Maar dan hadden we wel tijd om Shadow te leren jagen. Tegen de middag zag ik een vos lopen. ''Shadow? Zie je die vos daar? Probeer hem maar te vangen en doden, het is in zo'n vruchtbare omgeving niet nodig om op vos te jagen maar je bent blij dat je het kan wanneer je in een woestijn terecht komt. Het vlees smaakt niet geweldig, het is een beetje taai en zoutig. Maar toch, probeer het en maar me trots.'' Ik ging ondertussen eten, ik had het konijn de hele rit bij me gehouden. Rustig ging ik liggen en maakte ik het me gemakkelijk. Ik keek toe hoe Shadow aan haar opdracht zou beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 17:33

Pff, een vos doden dat was mijn opdracht, ik moest en zou Huntress trots maken. Dat was mijn enige doel... voor nu dan. Maar hoe zou ik die vos vangen en doden? Ik wist dat niet overal modder was en water, en wat dan ook. Dus moest ik sluipend naar de vos gaan, springen en in de nek bijten en doden. nu nog in de praktijk brengen hehe.
Ik was in sluip houding en ging stapje per stapje naar de vos. ik was er bijna dicht bij genoeg om te springen. Maar de wind draaide en de vos rook mijn geur en liep weg. ik proberde de vos nog te vangen door te sprinten en op de vos te gaan springen. maar de vos was mij te snel af.
Ik wist me geen raad meer. Ik wist dat het me niet in 1, 2, 3 ging lukken. Maar jagen was moeilijker dan ik dacht.
Ik moest en zou eten hebben voor vanavond zonder huntress haar hulp, ze kon me tips geven maar meer niet.
Ik ging met mijn hoofd naar beneden naar huntress en vroeg haar alle tips die ze kon bedenken....
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 18:58

Na even naar een lachwekkende jachtpoging te kijken kwam Shadow naar me toe en vroeg om hulp. ''Vossen zijn snel en wendbaar, soms bijten ze ook terug als je niet snel genoeg bent. Je moet ze verrassen, kijk eerst hoe de wind staat daarna helpt het als je ligt in struiken die sterk ruiken. Dat heeft het zelfde effect als modder.'' Ik lachte en dacht na over mijn eerste poging die eindigde met mij in het water. Ik heb het de moeilijke weg moeten leren. En ik denk dat mijn wond precies het gene was om Shadow's moed te laten groeien. Je kon zeggen wat je wou maar als Shadow eenmaal iets wou ging ze er echt voor. Ik weet het zeker en dat al na twee dagen. Ik zei wel dat ze me trots moest maken maar dat was ik al, ja. ''Kom op Shadow, poging twee'' en ik voegde er snel aan toe ''hou me trots.'' En toen schonk ik een van mijn weinige echt vriendelijke lachjes.
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:17

De woorden van huntress luiden; ''Vossen zijn snel en wendbaar, soms bijten ze ook terug als je niet snel genoeg bent. Je moet ze verrassen, kijk eerst hoe de wind staat daarna helpt het als je ligt in struiken die sterk ruiken. Dat heeft het zelfde effect als modder. Kom op Shadow, poging twee, hou me trots.'' De laatste woorden waren voor mij het einde, ik begon ineens te glunderen, ze was al trots op mij ^^.
Ik zal har trots houden. ik ging richting het bos waar de bos was gelopen. ik zag onder tussen die bloemen. en ik wist dat ik er een paar opzij moest houden dus ja hoor dat ging ik doen. ik plukte er een paar. en ik kreeg en gek idee die bloemen ruiken heel sterk als je er op kauwt en ergens op spuwde het open likte dus wat deed ik met mijn gekke brein. ik kauwde zoveel bloemen in 1 keer spuwde het over me me heen en begon me helemaal 'schoon' te likken, niet echt schoon maar met het parfum van de heerlijke bloemen. De geur die ik nu over me had was de geur van net gebakken brood met kaneel en een vleugje lavendel, heerlijk. ik dacht zullen die ook wel heerlijk vinden. en toen ik ging ik opzoek naar de vos of andere dieren.
Als eerst zag ik de vos weer. die snelle maar echt snelle en slimme vos. hij vond mijn geur maar niets dus was hij alweer weg. weer een poging voor niets. Ohn daar in de verte bij de grote hoge boom, meet vele smalle en sierlijke takken, bladeren groener dan groen, en hun bloesem nog lekkerder ruiken dan de geur van de bloemen die op mijn vacht was, Daar dus onder die grote boom zat een hoogzwangere konijn, die zou dus Niet zo snel kunnen lopen, ik probeerde er heen te sluipen. maar ja dat is een zwanger konijn dus ja die is op alles alert. Ik probeerde traag maar ook snel naar het zwangere konijn te gaan, ik was er nu dicht genoeg bij om te springen en haar te grijpen. dus leunde ik op mijn achterpoten en sprong ik naar het konijn, net gemist met mijn tanden, maar ik had haar vast onder mijn poot, dus ik wist wat ik moest doen tussen mijn tanden en bijten maar. pff ik kreeg meer en meer pijn aan mijn muil, dat kwam vast door het konijn. waarom ha dik nog steeds moeite met het doorbijten... Juist ja had het nog maar 1 keer gedaan. ik beet weer zo har dik kan en wachtte op het gekrak van de botten van het zwangere konijn. en daar was het. eindelijk het gekrak van mijn 2e prooi, ik was zo blij. ik liep kwispelend naar Huntress liet het dode zwangere konijn voor haar neervallen en toen ik dat deed deed mijn muil nog meer pijn, en toen zag ik dat die helemaal open lag door de verdedigings pogingen van het konijn
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 8:18

Shadow kwam vrolijk terug met een konijn. Geen vos, maar ach. Ik pakte hem aan en gaf Shadow een compliment. Maar ze moest toch een vos kunnen vangen. ''Eet eerst wat, en daarna kan je het nog een keer proberen met die vos.'' Ik begon met het bedenken van een nieuwe opdracht. Nu pas zag ik dat Shadows muil helemaal kapot was, ik kende het. ''Het beste is om met maar 1 hap te doden, maar dat is niet simpel.'' zei ik nog voordat ik weer in mijn gedachte verdwaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 11:33

Toen ik een een hap of of 2 eet van het konijn. had ik al geen trek meer mijn muil deed te hard pijn, ik vroeg aan Huntress; "wat is de beste manier om een dier met 1 hap te doden, want mijn muil doet echt pijn.". Het deed echt pijn ik kon daar niet echt mee lachen. hehe
Ik luisterde aandachtig naar de tips van Huntres...
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 16:47

Toen die kleine me weer om tips vroeg moest ik lachen. ''Nou, je moet je prooi op de juiste plek raken.'' Ik liep naar Shadow toe en wees met mijn snuit de plekken aan. ''Hier in de adem-buis is de beste plek.'' ''Wil je het nog eens proberen of hou je eerst even pauze?'' zei ik met een sluwe grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 17:26

"jij gaat er eerst met mij naar rivier je poot uitwassen, en ik ga weer een bloem uitzoeken dan eet jij dit zwangere en dode konijn op en dan ga ik weer jagen,, goed idee he" ik ging alvast naar de bloemen zoeken. het was heerlijk warm bij de vijver...
Ik ging weer naar de grote dikke boom met die sierlijke dunnen takken. waar ik het zwangere konijn had gevonden.
Daar waren nog een paar bloemen en bloesems die zo lekker roken. ik moest en zou huntress beter maken, maar jagen, ik was niet zo'n type om te jagen heus niet. maar deal was een deal. ik moest kunnen jagen tegen het einde van de week. ik had nog zo veel te doen en zag er tegen op.
Ik droomde even weg tijdens het plukken van bloesem en bloemen maar toen ik terug ging naar de vijver was huntress er nog steeds niet...
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:23

Ik stond op en hinkte naar terug naar de waterval, rustig zette ik mijn gewonde poot op de grond. Ineens toen ik op wat bladeren liep, schoot er iets omhoog. Een groot touw zat vastgeknoopt aan mijn poten. Iedere keer als ik bewoog schuurde het touw mijn pels eraf. Ik wou janken om Shadow hier een te lokken maar ik hoorde iets. ''Gaat het? Die teef beet hard! Ik zou blij zijn om door die akelige bek te schieten'.'' De mensen stem kreeg alleen een gebrom als antwoord. Nou dacht ik bij mezelf ik maak hier niet echt vrienden. Ik hoopte dat Shadow goed genoeg een spoor kon volgen om mij te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 17:47

Ik begon een beetje ongerust te worden. want huntress was er niet. geen gehuil niets.
Misschien een opdracht op het spoor zoeken. daar was ik niet zo goed in en dat wist ze.
En voor te jagen moest je natuurlijk kunnen spoorzoeken he.
Die huntress is toch een grapjas. Ik dacht dit een grap was tot ik huntress rook en mensen. toen raakte ik lichtjes in paniek.
Ik probeerde het spoor van huntress te volgen maar die was ik net zo vlug kwijt als en vos. Maar overal waar ik rook rook ik mensen. die geur kende ik maar al te goed....
Dus in plaats van huntress haar spoor te volgen volgde ik die van de mensen.
Waren die serieus zo'n eind weg? het leek of ik uren liep. Maar dan uren in rondjes? ik wist het niet meer wat ik moest doen. ik legde me neer keek naar de hemel en zag dat het bijna avond was.
Een koele zomerbries blaasde rustig door mijn vacht. het was het perfecte weer maar niet het goeie moment ik miste huntress enorm. en ik wachtte op een teken van haar...
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 14:00

Ik hoorde de mensen weglopen, maar hun geur bleef. Waarschijnlijk liepen ze hun vallen na, straks ook de mijne. Shadow was er nog steeds niet, ze was niet geweldig in spoorzoeken. Ik hoopte diep dat ze me zou vinden. Maar na een tijdje was ze er nog niet. Ik moest het risico nemen om te huilen, anders vond ze me nooit. Ik liet een klagend gejank horen en hoopte dat ze me zou vinden, voor dat de mensen dat deden...
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 14:49

Ik wachtte lang, liggen met men oren gespitst, dat ik elk geluidje hele goed kon horen. opdat vlak was mijn gehoor goed voor uitgegaan. Opeens liep er met de wind een klagend gejank mee. en ik wist dat dat van huntress was. Ik sprong recht en liep zo snel mogelijk richting het gejank. Ik liep zo snel dat mijn poten me konden dragen en opeens besefte ik dat we niet ver van de plek waren waar huntress gewond werd geraakt door de mensen. en toen ik om me heen rook, rook ik alleen maar mensen. de ergste senario's speelde in mijn hoofd. ik kon er niet aan denken dat huntress iets zou over komen. de wind wees me de weg. ik had me onder een struik verstopt. en ik zag huntress. maar ik hoorde ook de mensen. als ik huntress ging redden moest ik waarschijnlijk weer mee met de mens. maar het zei zo. ik ging rond de bomen en met een hele omweg kwam ik bij huntres aan, ik fluisterde naar haar: "kun je als ik het touw door bijt, springen op mijn teken en weg lopen". ik hoopte diep van binnen wel
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1605201

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 17:16

''Kleine, ja ik zou doen wat je zegt maar met diepe tegenzin. Dit einde zou zo niet zijn'' zei ik alsof ik wist wat ze dacht. Ik snoof diep uit en spande mijn spieren, iets waar ik spijt van had. Het touw scheurde weer in mijn vlees. ''Klaar' liet ik Shadow weten, al wist ik niet zeker of ik dat wel was. Ik zette me klaar om in actie te komen. Ik keek Shadow afwachtend aan en diep van binnen wist wat het risico was.
Terug naar boven Ga naar beneden

 ShadowAngel

Solitair

ShadowAngel
Aantal berichten : 38
Pro Infinito's : 1583000

About Me
Leeftijd: 2,5
Partner:
Karakter:

Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 17:58

Ik was bang. Huntress zou haar poot nog meer kunnen beschadigen, en zelfs breken. 1 van ons zou kunnen gevangen worden door de mensen die er waren 'Kleine, ja ik zou doen wat je zegt maar met diepe tegenzin. Dit einde zou zo niet zijn'' waren de woorden van Huntress. Het maakte me zo bang niet normaal ik wist wat er zou komen. Huntress gaf het teken dat ze klaar was en zo gezegd zo egdaan, ik beet het touw bijna door. het touw hing aan elkaar met nog maar een paar draden. Ik gaf het teken aan huntress dat ze moest springen en ze gezegd zo gedaan beet ik het touw volledig door.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loocking in to the eyes of Hell   Loocking in to the eyes of Hell - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Loocking in to the eyes of Hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Right into the eyes of emptyness
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The East
 :: Pubu
-
Ga naar: