IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Ja zuster, nee zuster.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Kage

sᴛʀᴀɴɢᴇ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ | sᴏʟɪᴛᴀɪʀ
Kage
Aantal berichten : 59
Pro Infinito's : 1588401

About Me
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 13:32

Hai hoi hallo jongens =)

Ik ben dus voor mijn knappe jongen hier opzoek naar zijn zus Aveline. Als je zijn verleden hebt doorgelezen, dan weet je wat de bedoeling is!! Maar ik zal het nog even kort samenvatten ;3

De ouders van Kage en Aveline leefde ooit een slechte roedel, ze hadden een lage rang evenals Kage zelf. Aveline daarin tegen had een hoge rang door haar schoonheid, en liefde voor de alfa. Kage haatte zijn zus daar door, maar hij hielt ook van haar. Iets wat hij niet liet blijken. Toen kwam er een dag dat een andere roedel de roedel aanviel, er vielen vele doden waaronder de ouders van Kage en Aveline. Kage overleefde het, en werd meegenomen door de moordenaar van zijn ouders. Een grootte sterke reu, die hem trainde en hem tot een bittere door en door slechte wolf maakte. Nu Kage op zichzelf is, is hij opzoek gegaan naar zijn zus. Niet wetend of ze nog leeft. Waarna hij de moordenaar van zijn ouders, en zijn trainer wil doden.

Dit is het ongeveer wel een beetje. Aveline haar karakter is helemaal vrij, en hoe ze eruit ziet ook! Dus lijkt het je wat? Dan mag je haar hier aanvragen, met je idee over Aveline en hoe ze eruit gaat zien =3

Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:34

Nou... ik stel mijn Huntress voor. Ze hebben ongeveer de zelfde Storyline en zijn beide slecht. Het lijkt me een intressante topic. Eerst doen ze bot en gemeen tegen elkaar maar dan herkent Kage, Huntress ineens als Aveline maar voor Huntress is het allemaal maar vaag. Dan zou Kage zijn verhaal kunnen vertellen en Huntress die van haar en dan... ja dan word Huntress boos omdat Kage haar in de steek liet en krijg je weer zo'n gevecht. Dan wanneer de ruzie over is weet Kage het zeker, Huntress is Aveline.

 

Ik hoop dat je me snapt en dat ik snel nog iets van je hoor =)

Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1646602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:41

Mhhmm ik zit te twijfelen.
Ik heb mijn wolvin Helene nog, maar dan verander ik niet graag haar naam...
Ik had al een soort verleden bedacht, maar nog niet helemaal uitgewerkt. Ik zou mijne dus best wel kunnen veranderen n.n Het lijkt redelijk op die van jou, alleen zou haar vader alpha zijn, maar ook haar broertje (waarvan ze niet wist dat het haar broertje is) zou helemaal onderaan staan. Ik heb met haar een roedel aangevraagd, waarvan ik erg hoop dat hij komt, dus misschien zouden we daar dan ook iets meedoen als hij zou komen :3
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kage

sᴛʀᴀɴɢᴇ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ | sᴏʟɪᴛᴀɪʀ
Kage
Aantal berichten : 59
Pro Infinito's : 1588401

About Me
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 18:27

Naam hoeft niet perse.. Dacht is misschien leuk =)
Maar goed, zouden jullie beide misschien een postje willen schrijven waarin je Kage al een tijdje kent, en een beetje het brother sister verhaaltje erin verwerkt, dat mag positief of negatief zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 18:45

Hier? of ergens anders?
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kage

sᴛʀᴀɴɢᴇ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ | sᴏʟɪᴛᴀɪʀ
Kage
Aantal berichten : 59
Pro Infinito's : 1588401

About Me
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:01

Gewoon hier in een spoiler.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:19

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1646602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 7:35

Post:


Laatst aangepast door Quaed op zo 16 jun 2013 - 13:30; in totaal 6 keer bewerkt (Reden : Url doet raar >.>)
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kage

sᴛʀᴀɴɢᴇ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ | sᴏʟɪᴛᴀɪʀ
Kage
Aantal berichten : 59
Pro Infinito's : 1588401

About Me
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 17:23

@Jamie; ziet er goed uit!

@Quaed; ben benieuwd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1646602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 13:30

Post staat er n.n
Terug naar boven Ga naar beneden

 Kage

sᴛʀᴀɴɢᴇ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ | sᴏʟɪᴛᴀɪʀ
Kage
Aantal berichten : 59
Pro Infinito's : 1588401

About Me
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 11:23

Beide posts vind ik erg goed! Maar ik denk dat ik kies voor Helene. Ik vind haar tegenspel richting Kage toch wel het meeste passen bij wat ik in gedachte had Smile Sorry Huntress!
Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1646602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 12:20

Jeej bedankt :3
Helene zal een goeie zus zijn ;d
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:57

//Bente
Is goed hoor ik verzin wel iets voor Huntress <3

//Isa
Veel plezier met je nieuwe broer <3
Terug naar boven Ga naar beneden

 Quaed

Moderator | Solitair

Quaed
Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 1646602

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 15:01

Dankuu n.n
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Ja zuster, nee zuster. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja zuster, nee zuster.   Ja zuster, nee zuster. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ja zuster, nee zuster.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» Game Related
 :: the Accountmarkt
-
Ga naar: