IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen



 

Deel | 
 

 Perfect Catch || open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 14:29

Haar geel gekleurde ogen waren op een herten jong gericht die door de bosjes heen liep. Het water op de achtergrond kletterde tegen de kliffen aan. Ceylen sloop dichter bij. Ze zette een grijns op toen ze dicht genoeg was om af te zetten met haar achterpoten, en dus te springen. In een mooie sierlijke boog lande Ceylen op het hert. Ze greep het dier vast en plante haar tanden in de nek. De hert liet een klagende jank horen, maar die was maar van korte duur. Ceylen beet het dier dood, en liet het dier los, het herten jong viel neer op de grond en Ceylen keek er op neer met een zachte niet veel zeggende blik in haar ogen. Ceylen nestelde zich naar het herten jong neer en begon er rustig van te eten. Eindelijk had ze iets gevonden dat haar maag goed vullen zou. Ceylen greens en nam een hap van het dier. Het malse vlees smaakte goed en was nog lekker warm. Perfecte vangst dus, en meer dan genoeg voor Ceylen, voor de roedel had ze al twee dikke konijnen en een ander herten jong gevangen. Deze was voor haar zelf. Geritsel achter haar deed haar d'r oren spitsen. En wie was daar?

OOC: Open~
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 15:00

Ik liep door de zachte sneeuw ik was op zoek naar iets intresants. Na nog een tijdje doorlopen voelde ik mijn maag verkrampen... ik had honger. Ik stook mijn snuit in de lucht en snoof, ik rook veel dingen sommige waren normaal in dit landschap maar een geur stond uit. Ik rook een wolf, maar niet alleen een wolf maar met een prooi (als je honger hebt ruik je vers bloed en vlees overal.) Ik besloot om de geur te volgen ,met een beetje geluk wilde de wolf de prooi delen. Ik was dan wel een goede jager maar niemand zegt nee tegen een gratis maaltijd. Na een tijdje het spoor rennend te volgen begon mijn maag weer, nog even en die wolf hoort me hier al kilometers verderop. Daar zag ik de bron van de geur ,een witte wolvin aan het kauwen op een jong hert. Na haar even onderzocht te hebben besloot ik hallo te zeggen. Met mijn vacht viel je hier wel op, normaal in het bos is deze kleur geweldig je hoefd niet eens je best te doen om niet gezien te worden, hier is dat wel anders. Ik liep naar haar toe met mijn staart en oren op de vriendelijke hoogte(en zoiets al een lach op mijn snuit, zover wolven kunnen lachen.) Ik stopte op 5 meter afstand dan zag ze dat ik geen bedreiging was. Ze keek op van haar eten en ik keek in 2 gele ogen. Na een tijdje oogcontact besloot ik iets te zeggen''hallo hoe gaat het? Mag ik dichterbij komen?'' en ik wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 15:11

Ceylen slikte een tweede hap door, het vlees maakte goed, en het stilde haar honger die haar een dag lang had geteisterd. Ze wist gewoon, eerst de roedel, dan zij zelf. En dat had ze gedaan, ze had eerst prooi voor de roedel gevangen, en nu had ze iets voor zich zelf gevangen. Cicely spitste haar oren bij het horen van geluid. Ze vernauwde haar ogen kort, en keek toen om. Een andere teef, van zo'n drie jaar oud. Cicely hees zich zelf wat meer overeind en keek de teef aan met een neutrale, niet veels zeggende blik. ''hallo hoe gaat het? Mag ik dichterbij komen?'' Ceylen trok haar wenkbrauwen op. "Ken ik jou?" Vroeg ze sarcastisch terwijl ze op stond en een iet wat dominante houding aan hield. Deze wolf ging echt niet bij haar prooi komen. De wolf kon prima voor zich zelf jagen leek haar, en ze kon zo wel zien dat die wolf honger had. "Wat moet je hier?" Vroeg ze kordaat terwijl ze de wolf recht aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 15:28

Na een paar minuten wachten zei de wolvin iets "Ken ik jou?" Vroeg ze sarcastisch terwijl ze op stond en een iest wat dominante houding aan hield. Deze wolf was niet vanplan te delen "Wat moet je hier?" Vroeg ze en ze keek me recht in mijn bruine ogen aan. ''Nee je kent me niet'' zei ik rustig en ik liet mijn houding hoe hij was. ''Ik volgde een spoor en ik heb de bron gevonden ''zei ik op de zelfde sarcastische toon waarmee ze zelf sprak. Ik zag dat ze de prooi niet wou delen, dan niet dacht ik, ik ga niet smeken.''Ik zoek wat gezelschap, ben jij toevallig gezellig?'' zei ik vrolijk. En ik ontspande me een beetje. Ik zag haar bezorgt naar haar prooi kijken ze had maar een paar happen op. ''Als jij niet je prooi voor je zelf wilt kan dat hoor ,dan laat ik je alleen en vang ik zelf iets , daarna kunnen we ook nog gezellig zijn''. stelde ik haar gerust. ''Het spijt me ik heb me nog niet voorgestelt mijn naam is Huntress"
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 15:46

Ceylen bekeek de wolf met een achterdochtige blik. Ze wiebelde wat met haar oren, de wolf was jonger dan haar, ongeveer zelfde grootte, en ook wel zelfde bouw. In ieder geval, of ze een bedreiging kon zijn wist ze niet. Ceylen stond voor haar prooi, als er wat resten over bleven, mocht de vreemdeling 't best hebben. Maar anders ook niet. Aan onnodig aanvallen deed ze ook niet, als de wolf gewoon normaal bleef doen, en haar er geen reden toe gaf ging ze ook niet aanvallen. Ze was niet zoals Legion, en de rest van de Black Ops. Nee, Ceylen was hoe ze zelf was, ze viel met niemand te vergelijken. Ze hoorde bij de Mystic Strangers, de roedel die haar langzamerhand steeds dierbaarder werd. ''Nee je kent me niet'' Was wat de teef rustig zei. Ceylen hield haar blik neutraal, zonder enig emotie. "Dat had ik al in de gaten, ja," sprak Ceylen een tikkeltje sarcastisch. Natuurlijk kende ze de teef niet. Niks van de teef kwam haar bekend voor. Vervolgens vroeg Ceylen wat de teef hier moest. En iets wat de meeste wolven niet deden, gaf de teef gewoon antwoord. ''Ik volgde een spoor en ik heb de bron gevonden,'' sprak de teef. "Je hebt de bron gevonden... en wat ga je nu doen?" Vroeg Ceylen met een zwaai van haar staart, die hoog stond. ''Ik zoek wat gezelschap, ben jij toevallig gezellig?'' Ceylen keek de wolvin met opgetrokken wenkbrauwen aan, tot zo ver wolven die hadden. "Of ik gezellig ben? Daar kom je van zelf wel achter, niet?" Sprak ze op een sarcastische toon terwijl ze haar ogen vernauwde. ''Als jij niet je prooi voor je zelf wilt kan dat hoor, dan laat ik je alleen en vang ik zelf iets, daarna kunnen we ook nog gezellig zijn,'' sprak de wolvin toen. Ceylen rolde met haar ogen, "Oké dan..." sprak ze loom. Ceylen ontspande zich wat, ja de wolvin was geen bedreiging, maar ze ging haar nog echt wel in de gaten houden. ''Het spijt me ik heb me nog niet voorgesteld mijn naam is Huntress." Ceylen knikte. "De naam is Ceylen," sprak ze neutraal terwijl ze zich langzaam weer op haar prooi vestigde, maar de rest van haar zintuigen op de wolvin gericht hield.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 15:52

Na een kort gesprek zei de wolvin haar naam Ceylen. Ze was ondertussen al verder met eten en ik liet haar even, ik ging liggen. Toen ik daar op wat gras lag keek ze me af en toe aan, ik vertrouwde haar wel. Ik bleef wachte tot ze klaar was en zei ''Heb je een roedel? Je ruikt naar andere wolven."

EDIT BY CICELY: Jamieyin, je post is te klein, je post moet minimaal 5 regels groot zijn! Probeer daar op te letten! Voor eventuele vragen, graag via PM.

Mvg,
Cicely.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 16:02

Ceylen at rustig van haar prooi. Huntress ging niet weg, maar Ceylen was zelf ook niet van plan weg te gaan. Ze liet zich niet verjagen. Ze zou hier niet zo lang blijven tot de ander weg zou gaan, tenzij ze geen keuze had, of dat het prima was om gewoon weg te gaan, zonder zwak te lijken. Ze likte haar lippen toen ze vond dat ze genoeg had gehad, er waren nog enkele restjes over, maar wel eet baar. Ceylen duwde haar prooi weg en keek toen de wolvin weer aan. "Als je nog wat wilt, neem het maar," sprak ze kordaat terwijl ze op stond, en afstand deed van haar prooi. Ceylen ging op een afstandje zitten en sloeg haar staart langs haar lichaam. ''Heb je een roedel? Je ruikt naar andere wolven." Ceylen keek de wolvin kalm aan. "Ik héb geen roedel, maar ik zit wel in een roedel," sprak ze kalm. "the Mystic Strangers genaamd," vervolgde Ceylen rustig. "En jij? Ben je nieuw in Morgandi? Of leef je hier al langer?" Vroeg ze. Nee, de wolvin was niet erg in haar ogen. Had ze wel geluk dat Ceylen goed gehumeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 18:09

Ceylen schoof haar prooi naar me toe en zei dat ik er nog van mog eten, ik wist het wel de meeste wolven doen dat. Ik knikte als dank en at wat eindelijk stopte mijn maag met brommen. Toen ik haar naar haar roedel vroeg zei ze "Ik héb geen roedel, maar ik zit wel in een roedel," "the Mystic Strangers genaamd'' ze stopte even en sprak toen verder "En jij? Ben je nieuw in Morgandi? Of leef je hier al langer?" Het veraste me dat ze geen roedelleider was, zo'n pittige wolvin zag je niet vaak. Ik keek haar aan en zei "ik heb geen roedel en ik zit er ook niet in, ik leef al alleen zolang ik me herinner'' Ik sleep het karkas aan de kant en vertelde verder ''en ja ik ben hier nieuw ik hou van reizen en ik ben ook heel nieuwsgierig.'' Ik lachte even in me zelf, die nieuwschierigheid hielp me meestal in de problemen. '' Ik vindt het ook altijd intressant om andere wolven tegentekomen soms praat ik er alleen mee of ik ga er mee jagen, soms mag ik hun roedel zien maar zo afentoe kom ik in een gevecht niet dat ik het heel erg vindt van tijd tot tijd is een goed gevecht ook leuk." Nou dat was je uitleg, nog meer vragen? Dacht ik in mezelf. Ik hield mijn hoofd schuin, de vraag is wat voor wolf ben jij en wat gaan wij nog doen? Alleen praten misschien jagen of wel vechten, deze teef zag eruit als iemand die best zou kunnen vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 19:41

Het verbaasde haar dat ze het restje prooi ook nog aan nam. De meeste wolven waren niet van tweedehands prooi, of het was vanaf vers af aan delen, of het was achterlaten voor de aaseters. "Ik heb geen roedel en ik zit er ook niet in, ik leef al alleen zolang ik me herinner,'' sprak de wolvin. Ceylen knikte enkel. Ag, solitaire wolven, die waren er veel, en dan te bedenken dat de wolf eigenlijk van nature een groepsdier is. ''En ja ik ben hier nieuw ik hou van reizen en ik ben ook heel nieuwsgierig.'' Huntress moest lachen. Ceylen keek haar aan met een vragende blik, wat was daar grappig aan? ''Ik vindt het ook altijd intressant om andere wolven tegen te komen soms praat ik er alleen mee of ik ga er mee jagen, soms mag ik hun roedel zien maar zo af en toe kom ik in een gevecht niet dat ik het heel erg vindt van tijd tot tijd is een goed gevecht ook leuk." Ceylen keek de wolvin met nog steeds de zelfde neutrale niet veel zeggende blik aan. Maat het klonk wel beter. Ceylen knikte kort. "Tsja, ik vecht wanneer het nodig is," sprak ze kordaat. "Maar, had je aan dat restje vlees genoeg? Of wil je meer?" Vroeg ze. Wat was er mis mee om met een vreemde wolvin even te jagen. Het was nooit verkeerd vreemden te leren kennen. "Jagen dan maar?" stelde ze voor. Een kleine grijns stond op haar gelaat terwijl ze de wolvin aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 19:49

De witte wolvin nodigde me uit om te gaan jagen. Ik antwoorde gelijk'' Nuurlijk wil ik jagen ik heet niet voor niks Huntress, als je wil kunnen we ook iets voor je roedel vangen.' zei ik entosiast. Het is altijd fijn om met een vreemde te gaan jagen. Ik keek haar vragend aan en zei'' wat voor wild leefd hier eigenlijk, ik ben hier maar net en ik heb alleen maar een haas gevangen." Ik stond op en zwiep wat met mijn staart ik hield echt van jagen, van mijn pacht houd ze het vlees zelf maar. Het duurde even voordat Ceylen opstond en de weg wees. Ik liep haar vrolijk achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 20:26

''Nuurlijk wil ik jagen ik heet niet voor niks Huntress, als je wil kunnen we ook iets voor je roedel vangen.'' Stelde Huntress voor. Ceylen glimlachte. "Dat is leuk aangeboden, maar Mystic Strangers leeft in Senlin, en dat is zeker twee dagen lopen verder op, op z'n snelst. Tegen die tijd is die prooi al weer vergaan. Laten we even wat gaan vangen voor jou, waar ik tegen die tijd ook wel weer wat van wil, dan kunnen we daarna allebei onze wegen weer verder gaan," sprak Ceylen terwijl ze zich uit rekte. Het begon wat harder te waaien en Ceylen keek over haar schouder naar het zee water dat tegen de kliffen een knalde. Voor hun lag een vrij groot bos, waar weer vele gebieden tussen zaten. ''Wat voor wild leefd hier eigenlijk, ik ben hier maar net en ik heb alleen maar een haas gevangen." Ceylen keek de teef kort aan. "Tsja, er zijn hier wel hazen te vinden tussen het hoge gras, voor de rest zijn hier ook wel reeën en damherten," sprak Ceylen. "Laten we maar zien of we daar iets van kunnen vinden," sprak Ceylen. Samen jagen was vaak toch wel makkelijker dan alleen. Tja, dat waren de meeste herten die Ceylen hier tegen kwam. Ceylen begon verder te lopen, ze keek over haar schouder, kijkend of Huntress haar volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 20:39

''Gelukkig zijn hier herten daar ben ik dol op' zei ik vrolijk. Ceylen keek achterom en ik holde snel achter haar aan. Na even wandelen kwamen we bij een kreekje, we stopte even om wat te drinken. Na dat ik wat gedronken had keek ik mijn metgezel aan en vroeg " weet jij een plek waar ik naar toe kan?." Ze keek me niet begrijpend aan. Dus ik legde het uit" je zei dat na de jacht onze wegen weer zullen splitsen dat betekend dat ik weer op reis moet" ik wachte even tot ik zag dat ze me begreep en ging verder " weet jij een plek waar ik heen kan gaan?'' Ze zei dat ze er over na ging denken. Nou ja geen ja geen nee. Verderop het kreekje zag ik een damhert-jong, ik snoof even de lucht op, we hadden wind mee hij zou ons niet ruiken en ik zei dat tegen Ceyen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 20:52

''Gelukkig zijn hier herten daar ben ik dol op,'' sprak Huntress vrolijk. Ceylen kneep haar ogen kort bij elkaar. Aan de ene kant vond ze de wolf stront irritant en gewoon dom. Maar ja, ieder had zo zijn of haar karakter. En zin in een gevecht, daar had ze nu gewoon even ging zin in, niet dat ze zich terug zou trekken als het er op aan kwam. "Weet jij een plek waar ik naar toe kan?." Cicely trok haar wenkbrauw op. "Je zei dat na de jacht onze wegen weer zullen splitsen dat betekend dat ik weer op reis moet," ging de wolvin verder, gevolgd door de vraag; "weet jij een plek waar ik heen kan gaan?'' Ceylen zuchtte even, had die wolvin dan geen eigen instincten? De wolvin had zelf nog verteld dat ze een verkenner was, iemand die veel reisde. Maar ze besloot er gewoon antwoord op te geven. "Well, Morgandi is groot, dit gebied dus, er is veel te zien, je hebt het noorden dus waar veel sneeuw en ook de bergen te vinden zijn, hier in het zuiden dus heb je vooral strand gebieden, en hier is het ook een stuk warmer zoals je wel zult voelen. In het westen zijn de verlaten mensen gebieden, die zijn best interessant, en in het oosten kun je dus Senlin vinden, het bos dus, de watervallen en nog veel meer, kortom, zie maar waar je naar toe gaat, ik zou zeggen, volg je instinct, want daar heb je die voor," sprak Ceylen luchtig. Ceylen zwaaide even met haar staart als teken van ongeduld. "Maar gaan we nou nog jagen, of hoe zit dat?" Vroeg ze terwijl ze de wolvin ongeduldig aan keek. Ceylen kon veel geduld hebben, maar die raakte ook wel eens op.

OOC: Probeer mijn character niet te bespelen, oké?
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 21:02

Ik vond dat de wolvin irritant reageerde, ik probeerde aardig te zijn. Maar ja ze had wel een punt ik zeurde en vraagde veel en daarom zei ik sorry zonder enige uitleg ze snapte het zelf wel. Ik liep weg en sloop via de bosjes op het hert af. Ik zei zachjes " ik zie wel waar ik heen ga ik volg mijn neus maar." en ik keek naar de wolvin ter teken dat ik het tegen haar zei. Ik was halverwegen bij het hert toen ik de Ceylen vroeg wat we zouden doen '' Wat vind jij fijner de bijt waar je kan techniek, uitputten of recht naar de keel?'' Alleen dit nog afhandelen en we konden gaan jagen. Ik keek acherom of ze acher me zat.
PS: sorry bedoelde het zo niet
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 21:27

"Ik zie wel waar ik heen ga ik volg mijn neus maar." Sprak de wolvin uiteindelijk maar. Ceylen knikte kort. Prima als een wolf aardig tegen haar ging doen. Maar bij haar hoefde je zeker niet de poedel uit gaan hangen, want daar zette Ceylen snel een stokje achter, en als gewoon botweg reageren niet werkte, dan maar met een snauw of een bijt. Zo stak Ceylen gewoon in elkaar. ''Wat vind jij fijner de bijt waar je kan techniek, uitputten of recht naar de keel?'' Vroeg de wolvin als of dat alles was. "Laten we het zo doen, we zoeken eerst naar een kudde, we pikken de meest afzijdige uit, ik zal er dan om heen sluipen, en me in wat struiken verstoppen. Jij zal het dier dan op mij af jagen, en dan zal ik het dier vangen, en dan direct in de nek bijten," sprak Ceylen. Ze klonk duidelijk ervaren. Maar dat was ook zo. In The Vicious Pack had ze vaak gejaagd voor haar roedel, maar dat was in het vorige gebied waar ze had geleefd. Serigala. Nu, in The Mystic Strangers droeg ze de rang Omega, ze was dus de jager van de roedel. De alfa's waren ook onder de indruk geweest van haar jacht technieken. Ook organiseerde Ceylen vaak jacht activiteiten. Niet dat dat het enige was wat ze kon. Ceylen snoof de lucht op. De geur van damherten, vrij grootte herten dus, waren hier langs getrokken, deze ochtend. "Laten we deze spoor van damherten volgen," stelde ze voor. Ze wachtte niet echt op een antwoord en begon de geur spoor te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 9:38

"Laten we het zo doen, we zoeken eerst naar een kudde, we pikken de meest afzijdige uit, ik zal er dan om heen sluipen, en me in wat struiken verstoppen. Jij zal het dier dan op mij af jagen, en dan zal ik het dier vangen, en dan direct in de nek bijten," sprak Ceylen. Ze klonk ervaren. Maar dat was ook zo. Ik kan ook goed jagen maar dat doe ik meestal alleen"Laten we deze spoor van damherten volgen," stelde ze voor. Ze wachtte niet echt op een antwoord en begon de geur spoor te volgen. Ik stopte mijn snuit in de lucht en snoof het spoor op ik volgde het spoor ook. Na een tijdje lopen kwamen we de kudde tegen. Ik keek Ceylen aan en zei " zoek eerst een goed plekje uit om te verstoppen maar dat wel met de wind mee staan anders ruiken ze ons van veraf." Ik keek omhoog en dacht dat ik blij zou zijn om weer alleen te mogen reizen dat bleef het fijnste, na deze jacht zou ik me vol eten en daarna afscheid nemen van deze wolvin en alleen weer verder gaan. Maar eerst zou ik laten zien dat ik ook een ervaren jager ben en een goed hert uitkiezen. Ik zag de kudde verderop en een ree liep weg van de kudde en ging buitenaf grazen, die wordt het. Ik zei dat ik een hert had gevonden en keek acherom om te zien of ze klaar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Ceylen

Solitair | Afwezig

Ceylen
Aantal berichten : 336
Pro Infinito's : 1630400

About Me
Leeftijd: {{ 3 Years and 10 months
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 13:19

Ceylen had zo haar jacht technieken. Ze legde uit wat haar plan was, en volgde toen de geur van damherten. Na een poosje gelopen te hebben kwam een kudde van damherten haar zicht veld binnen. "Zoek eerst een goed plekje uit om te verstoppen maar dat wel met de wind mee staan anders ruiken ze ons van veraf." Ceylen wou een harde reactie terug geven, maar hield haar bek. Ze wist heus wel hoe ze jagen moest, en hoe en wat. Ceylen knikte daarom dus ook enkel kort. Aan de ene kant zou Ceylen weer heel blij zijn als ze van deze bom van happyness af was. Serious, deze wolvin die ze nu had ontmoet kon toch een partij kletsen, irritant gewoon. Ceylen wees met haar snoet naar een damhert kalf. "Die moeten we hebben," sprak ze. Die damhert kalf die stond mooi afzijdig van de groep. Ceylen knikte de wolvin kort toe en sloop toen weg. Geruisloos ging ze op een snel tempo voor bij de damherten tot ze op een mooie afstand maar toch recht achter het damhert kalf stond. Die moest Huntress op haar af jagen, dan kon Ceylen er een einde aan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Huntress

Solitair

Huntress
Aantal berichten : 205
Pro Infinito's : 1604801

About Me
Leeftijd: 3,4 lentes
Partner:
Karakter:

Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 13:26

Ceylen wees met haar snoet naar een damhert kalf. "Die moeten we hebben,". Ceylen had zich verstopt en ik sloop naar de zijkant van de kalf. Het beesje keek op en ging toen verder met wat herten doen. Ik was ondertussen op de goeie plek om hem op te jagen. Ik rende op het kalfje af en joeg hem naar Ceylens struik toe, de kalf probeerde naar nog links te rennen dus ik hapte snel in zijn enkel om hem weer de goede kant op te stuuren. Nog maar een paar meter en dan kon Ceylen het afmaken.

Edit By Cicely:
Beste Jamieyin, ik heb het al een keer eerder gemeld.gelieve vijf volle zinnen te typen, dit word als spam gezien. Eventuele vragen en/of opmerkingen via PB.
Terug naar boven Ga naar beneden

 Gesponsorde inhoud



Perfect Catch || open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfect Catch || open   Perfect Catch || open Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Perfect Catch || open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Where is the Fox go? [open]
» new one (open)
» Snow...Of course. Why not? [Open]
» Do you know the answer? »open!«
» Delicious dinner [open]
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
For Eternity :: 
» The South
 :: Xuanya
-
Ga naar: