IndexPortalGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Don't mind me, I'm just swimming... in the winter... yeah it's cold... / Rhea

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

Quaed

Moderator | Solitair

Aantal berichten : 1339
Pro Infinito's : 875802

About Me
Leeftijd: 3 little years
Partner:
Karakter:

BerichtOnderwerp: Don't mind me, I'm just swimming... in the winter... yeah it's cold... / Rhea   za 19 jan 2013 - 18:30

Hij rende richting het water. Zijn vacht ging op en neer door de wind. Het was weer kouder geworden dan dat het al was en het meeste water was weer bevroren. Daar bovenop waren alle kleine beesten die even uit hun hol waren gegaan weer terug gegaan en was eten zoeken nu nog moeilijker. Ook was er weer sneeuw gevallen en het hele landschap was weer wit geworden. Nou ja, alles behalve Quaed natuurlijk. Oh god, wat haat hij winter.

Hij had geen flauw idee waar hij heen liep. Hij liep al twee dagen zo door het bos heen zonder ook maar enig richtingsgevoel. Hij at wanneer hij honger had en sliep wanneer hij moe was. Het begon een beetje te lijken op de tijd wanneer hij net van huis was. Het enige verschil was dat hij nu niet dood wou en wist hoe hij voor zichzelf moest zorgen. Hij bleef maar lopen zonder echt op de omgeving te letten. Hij bewoog zich soepel om de bomen heen, maar verder keek hij er niet naar. Hij begon pas op de omgeving te letten toen ineens het geluid van water de rest overstemde. De reu stopte en bewoog zijn oren heen en weer. Als er een waterval was, dan was er stromend water. En het grootste voordeel me stromend water is dat je dat werkelijk kunt drinken, zelfs als het vriest in de winter. Hij begon erop af te rennen met zijn tong uit zijn bek hangend. Na een paar seconden trok hij hem toch weer terug, aangezien het leek alsof zijn tong bevroor. Hij bleef rennen totdat hij bij de bosjes kwam voor het meer. Toen pas zag hij dat het geluid van het water van een waterval kwam. Snel keek hij links en rechts, maar er waren geen andere wolven in de buurt, nu nog niet tenminste.

Op zijn gemak liep hij uit de bosjes richting het water. Er zat altijd een klein open stukje tussen het bos en het water, hoe dat kwam wist hij eigenlijk niet. Hij begon van het water te drinken. Hij deed langzaam zijn tong erin en het was ijskoud. Hij trok zijn tong terug, maar begon daarna toch wel weer te drinken. Het water voelde goed en hij was blij dat hij toch wat gedronken had. Even twijfelde hij, maar toen rende hij gelijk de rivier in. Hij was al lang niet in het water geweest en het voelde goed, maar ook koud. Zo snel als hij erin rende, rende hij er ook weer uit. Hij schudde zijn vacht uit en ging op het gras liggen. Zulke kleine dingetjes hielden hem op de been, vooral tijdens de winter. Want hij heeft nog steeds wel is neigingen om zichzelf gewoon door te laten hongeren, dat er toch niemand is waarvoor hij verder hoeft te leven. Hij wist niet dat dat snel zou gaan veranderen…

`·.¸¸.·´´¯`··._.·´ {For Eternity} `·.¸¸.·´´¯`··._.·´

You wanna know me? Al you have to do is klik babe

Theme&Voice: