IndexPortalGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Found a new place [Ren | Renier]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht

Renier

Moderator | Solitair

Aantal berichten : 950
Pro Infinito's : 875800

About Me
Leeftijd: //3years and 7moons\\
Partner:
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Found a new place [Ren | Renier]   zo 20 jan 2013 - 17:19

Renier

Ren keek indringend naar Eevy, hij wou haar reactie niet missen. Als ze nu bang van hem zou zijn of hem aankijken vol walging ging hij weg en zou ze hem nooit meer zien. Ookal wou hij niet bij haar weg, hij kon haar niet dwingen van hem te houden. Liefde kon niet afgedwongen worden, en als het eenmaal weg was kwam het nooit meer terug hoe hard je ook je best deed. Toen ze hem verbaasd aankeek veranderde zijn blik ook in ontzetting, hij had elke reactie verwacht behalve verbazing dan. Hij moest zijn best doen om geen grote ogen te trekken toen hij haar oplucting hoorde in haar zucht. Oplucting? Oké dat had hij nog nooit meegemaakt toen hij dit vertelde. Hij trok zin wenkbrouwen op toen ze een grijns op haar snuit toverde. Toen ze hem weer aankeek werd zijn blik weer warm, haar ogen stonden dof maar de grijns op haar mooie snuit maakte alles goed. Ren zweeg in de hoop dat ze iets zou zeggen, als ze zou zwijgen zou hij gek worden. Hij wou dat ze eerlijk was tegen hem, dat ze zij wat ze nu van hem vond. "Ik zou je eens wat vertellen, als jij het nu in je bolle kop zou halen om nu weg te gaan. Zal ik je net zo stalken als jij had gedaan," sprak ze, deze keer werden zijn ogen wel groot. Meende ze dat nu of was het maar een grapje. Hij hield zijn bek nog steeds want ze leek niet uitgepraat te zijn. Met serieuze blik vervolgde ze, "Luister, Ren, misschien klink ik nu wel super egoïstisch, maar ik wil jouw voor mij alleen hebben,"...Rens ogen werden nog groter van ontzetting. Hij wou net iets zeggen toen ze terug begon met praten, "Nee," ze schudde kort met haar kop. Door haar volgende woorden verscheen er een grote grijns op zijn snuit, "Je bent van mij, als je het nou wil of niet. Ik laat je niet meer gaan,". Toen Eevy zich weer tegen hem aandrukte werd zijn blik hongerig, hij keek haar aan met zijn twee diep donkerbruine ogen die wel in de fik leken te staan. 'Goed zo,' zij hij met een lage stem 'Want jij bent ook de mijne, ik laat je nooit meer gaan je bent van mij en ik deel niet.' hij legde een nadruk op zijn laatste woorden. Hij beet zacht in haar kaak, hij wou haar helemaal bezitten. Maar hij kende Eevy maar altegoed om te weten dat ze zich niet zo makkelijk liet intimideren. 'Laten we naar de grot gaan,' stelde hij zacht voor. 'Ik ben raar genoeg moe geworden door al wat er zojuist gebeurd is.' legde hij uit. Ren stond langzaam op, en keek even naar haar waarna hij in de richting van de grot liep.

© Sykes

`·.¸¸.·´´¯`··._.·´ {For Eternity} `·.¸¸.·´´¯`··._.·´

Renier's Theme!